snøfnugg Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Hei. Har noen et lurt tips til hvordan å få ut en bitteliten glassplint fra foten? Jeg greier ikke se den,men kjenner den sååå godt. Kanskje det fins kjerringråd,så slipper jeg dyr legeregning.
snøfnugg Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2006 Tror ikke det. Men jeg greier ikke å ta den med pinsett-ser den jo ikke og greier ikke kjenne den helt heller.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Steriliser en nål ved å brenne den med en fyrstikk eller dypp den i desinfiserende væske, og pirk opp huden under foten ved glassplinten. Dette funker i hvert fall bra med fliser. Også bør du vel rense såret etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 Jeg gikk til lege da det skjedde med meg, enkelt og greit, kosta vel 125 og var verdt det.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2006 #6 Skrevet 5. juni 2006 Du har nok fått den ut nå...Jeg har stort sett greid og klemt dem ut.Av en eller grunn får jeg stadig slike ting i foten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå