Gå til innhold

Noen som har gjort noen innkjøp..?


Gjest Epona

Anbefalte innlegg

Gjest Epona

Har dere begynt å kjøpe inn noe? Eller begynt å planlegge?

Har ikke kjøpt noe enda, men har begynt å planlegge.. Vi har tenkt å kjøpe inn litt etter litt så det ikke blir så mye på en gang. Greit å spre utgiftene litt ;)

Fra før har vi et saueskinn av villsau som vi har tiltenkt vår kommende baby, vi fikk det i hus før jeg var gravid og har lagt det til sides til den dagen vi skule få bruk for det. Og så har vi ordnet med seng, den står foreløpig i en kjeller hos de vi skal få den av. Og vogn får vi overta etter nevøene mine. Og så holder jeg på å strikke til den lille. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har begynt med noen små... men venter til etter bryllupet med de store. Det blir nok utgifter fram til da, og det er lettere å vite hva vi har råd til etterpå.

Kjøpte en lite lue og et par votter på H&M, samt noen små plagg til. (Det er ikke så lett å finne vinterplagg nå på sommeren, men noe fant man jo...)

Ellers har vi litt av hvert av leker og klær som ble kjøpt før jeg ble gravid.

Høres også ut som vi kan få både dyner og litt annet utstyr fra familie og venner.

(Satser også på å få tilbud fra flere ettersom nyheten spres nå framover!)

Litt av kosen med å være gravid er jo å gå og titte, og kjøpe inn litt nå og da.

Vi ønsker også å få spredd utgiftene, men det er også viktig å ikke fylle leiligheten for tidlig.

Mye ønskes nok også av familie i julegave! (Passer hvertfall bra sånn så langt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg har kjøpt en startpakke, med klær til babyen ;) På nettet.

Jeg kommer nok til å handle mer etter UL. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Pr nå har vi kjøpt

- vogn (emmaljunga duo edge)

- seng

- madrass

- reiseseng

- bilstol (BeSafe IziSleep)

- vippestol (fisher price play&bounce)

- litt sengetøy

- litt klær (har jo endel fra før, og regner med at det kommer litt fra de nærmeste etter fødselen)

- har bestilt rosa vinterdress fra ellos.no ifall det er kaldt når vi skal hjem fra sykehuset

Det ligger noen bilder av vogn etc i dagboka mi

Endret av Seterjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...