Cuba Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Regner ikke med at noen her vet noe om det, men spør mer hva dere ville gjort. For ca 7 år siden opererte jeg min sprukne, men innkapslede blindtarm. Fikk et pent og lite arr og har ikke hatt noen problemer. Men i det siste har jeg merket stikking litt bak arret på en måte.. Kan bare huske at dette har kommet etter jeg har vært på do (bimmelim ) og spesielt da jeg har måttet ganske mye. Når jeg er ferdig da og presser stikker det til. I dag tidlig var det f.eks sånn. Gikk i dusjen og med litt mellomrom stakk det til noen ganger.. Syns det er litt vemmlig siden det har vært åpnet der og lurer på om det er noe feil. Hadde dere nevnt dette for legen? Har nettopp vært hos legen egentlig og har ikke så lyst til å dra dit igjen for en sånn filleting. Går det an å ringe å høre? Nei.. Er vel sikkert ikke noen verdens ting å bry seg om, men måtte bare høre.. Endret 30. mai 2006 av Cuba
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Nå har ikke jeg fjernet blindtarmen, men jeg har hatt diverse andre inngrep. Og i ett arr har jeg til tider stikkende smerter. Har også hatt perioder hvor det er helt numment, omtrent som om hele området har "sovnet". Ubehagelig og ekkelt, men ikke farlig i følge legen. Men jeg fikk egentlig ingen særlig god forklaring på hvorfor smerten oppstår utnom "at det tar tid før nerveendene gror til".Skulle tro at nesten ti år er tid nok? Kanskje det er lurt å nevne det neste gang du er til legen og få ham til å se/kjenne på arret?
Cuba Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2006 Takk for svar Ja! Den nummne følelsen du snakker om tror jeg at jeg har kjent også! Merkelig ja.. Særlig siden jeg ikke kan huske å ha kjent noe spesielt før! Men føler heller ikke at det er noe farlig, så tresser ikke med det. Kan nevne det for legen neste gang ja! Skal forresten til en kirurg-lege om en stund å fjerne en føflekk på leggen, kan jeg nevne det for han? Eller blir det helt dumt?
Gjest Little me Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har arr som er 4-5 år gamle som det stikker i innimellom, spesielt når jeg trener. Det er visstnok helt normalt. Men hør med kirurgen du så får du slått deg helt til ro med det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå