Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Du har partner, men er arbeidsledig, og så byr sjansen seg til å få drømmejobben, du må bare gi en blowjob på jobbintervjuet, så får du jobben. Hadde du gjort det? Hadde det stilt seg annerledes om du var singel?
Champagnepiken Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Ikke aktuelt, enten jeg var singel eller opptatt. For hvis det er forutsetningen for å få drømmejobben - vel, så er det plutselig ikke drømmejobben lenger.
Titti72 Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Jeg hadde tatt CVn min og gått. Å må gi en BJ for å få en jobb?? Nei, da hadde jeg heller sitti i kassa på Rema. Med glede...
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 Sex er jo spennende uansett, selv om man ikke får noen jobb med på kjøpet.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 Hadde nok ikke vært noen drømmejobb hvis man måtte gjort sånt, nei.
Gjest baby-E Skrevet 30. mai 2006 #6 Skrevet 30. mai 2006 Du har partner, men er arbeidsledig, og så byr sjansen seg til å få drømmejobben, du må bare gi en blowjob på jobbintervjuet, så får du jobben. Hadde du gjort det? Hadde det stilt seg annerledes om du var singel? ← Hadde ikke gjort det...om jeg så var singerl. Så useriøs sjef ville jeg ikke jobbet under.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #7 Skrevet 30. mai 2006 Så useriøs sjef ville jeg ikke jobbet under. ← Kjære deg da, du kan da vel sitte oppå å ri han?
Diana Skrevet 30. mai 2006 #8 Skrevet 30. mai 2006 Hvis betingelsen for at jeg skulle få den jobben var at jeg skulle gitt sjefen en BJ på jobbintervjuet så var det ikke drømmejpbben lengre.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 30. mai 2006 #9 Skrevet 30. mai 2006 Nei, det ville vært totalt uaktuelt. Jeg hadde ikke sett på den potensielle sjefen som noen troverdig og seriøs sjef hvis jeg hadde fått den forespørselen. Dessuten ville jeg sett for meg at det bare ville blitt starten av uendelige mengder sexpress på den nye arbeidsplassen. Når alt kommer til alt, ville jeg sett på det som et dårlig forsøk på å sjekke hvordan du som arbeidssøker stilte deg til upassende forslag på jobb. I den sammenhengen vil du nok være en uaktuell kandidat dersom du faktisk sier ja til forslaget.
Brusboks Skrevet 30. mai 2006 #10 Skrevet 30. mai 2006 Med tanke på at jeg er en mann selv hadde jeg ikke gjort det. Men jeg kan jo snu litt på situasjonen og si at det var en kvinnelig sjef, og hun ville at jeg skulle slikke henne for å få jobben. Kan vel si det slik at jeg hadde tatt CV'en min og søknaden min, snudd meg rundt og forsvunnet ut døra. Hadde ikke våre aktuelt å jobbe under en sjef som krever noe slikt på intervjuet...
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #11 Skrevet 30. mai 2006 Som singel, og det var en sjef jeg ikke kom til å ha særlig kontakt med, tja, hvorfor ikke? Men så skal det nevnes at jeg er såpass desperat pga pengemangel at jeg vurderer prostitusjon...
Gjest Båtsmann Skrevet 30. mai 2006 #12 Skrevet 30. mai 2006 Men så skal det nevnes at jeg er såpass desperat pga pengemangel at jeg vurderer prostitusjon... ← Hvorfor kan du ikke istedet finne deg en generøs mann, som for eksempel meg, som du kan dele en ganske så "romslig" økonomi med?
Marikari Skrevet 30. mai 2006 #13 Skrevet 30. mai 2006 det hadde ikke vært aktuelt! hadde vel ikke akkurat blitt noen drømmejobb dersom sjefen hadde tilbydd meg stillingen for en blowjob..
Gjest gjest1 Skrevet 30. mai 2006 #14 Skrevet 30. mai 2006 Hadde aldri gjort det. Hadde ikke pult noen for en milliard engang
Gjest Gjest_meg_20_* Skrevet 30. mai 2006 #15 Skrevet 30. mai 2006 Hadde aldri gjort det. Hadde ikke pult noen for en milliard engang ← Det hadde jeg!! En milliard? På pletten!
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #16 Skrevet 30. mai 2006 Hvorfor kan du ikke istedet finne deg en generøs mann, som for eksempel meg, som du kan dele en ganske så "romslig" økonomi med? ← Å leve på en annen person resten av livet frister ikke (snakker av dyrekjøpt erfaring her). Så jeg får se hva det blir til utover… Men takk for tilbudet
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #17 Skrevet 30. mai 2006 Hadde aldri gjort det. Hadde ikke pult noen for en milliard engang ← Selv om det er høyst hypotetisk, så er en slik uttalelse bare tull.
mallina Skrevet 30. mai 2006 #18 Skrevet 30. mai 2006 Hva hvis du hadde gitt ham bj? Hva hadde skjedd videre på jobben? Ville han forlangt at du gjorde andre ting, for å beholde jobben? Nei det hadde ikke jeg gjort.
Gjest Gorgonzola Skrevet 30. mai 2006 #19 Skrevet 30. mai 2006 (endret) Vet ikke helt men antar jeg kunne gått ihvertfall 45 km............. minst!! Endret 30. mai 2006 av Gorgonzola
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå