Gå til innhold

Hvor langt ville du gått?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Du har partner, men er arbeidsledig, og så byr sjansen seg til å få drømmejobben,

du må bare gi en blowjob på jobbintervjuet, så får du jobben. Hadde du gjort det?

Hadde det stilt seg annerledes om du var singel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke aktuelt, enten jeg var singel eller opptatt. For hvis det er forutsetningen for å få drømmejobben - vel, så er det plutselig ikke drømmejobben lenger.

Skrevet

Jeg hadde tatt CVn min og gått.

Å må gi en BJ for å få en jobb??

Nei, da hadde jeg heller sitti i kassa på Rema. Med glede...

Gjest Gjest
Skrevet

Sex er jo spennende uansett, selv om man ikke får noen jobb med på kjøpet.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Hadde nok ikke vært noen drømmejobb hvis man måtte gjort sånt, nei.

Gjest baby-E
Skrevet
Du har partner, men er arbeidsledig, og så byr sjansen seg til å få drømmejobben,

du må bare gi en blowjob på jobbintervjuet, så får du jobben. Hadde du gjort det?

Hadde det stilt seg annerledes om du var singel?

Hadde ikke gjort det...om jeg så var singerl. Så useriøs sjef ville jeg ikke jobbet under.

Gjest Gjest
Skrevet
Så useriøs sjef ville jeg ikke jobbet under.

Kjære deg da, du kan da vel sitte oppå å ri han?

Skrevet

Hvis betingelsen for at jeg skulle få den jobben var at jeg skulle gitt sjefen en BJ på jobbintervjuet så var det ikke drømmejpbben lengre.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Nei, det ville vært totalt uaktuelt. Jeg hadde ikke sett på den potensielle sjefen som noen troverdig og seriøs sjef hvis jeg hadde fått den forespørselen. Dessuten ville jeg sett for meg at det bare ville blitt starten av uendelige mengder sexpress på den nye arbeidsplassen.

Når alt kommer til alt, ville jeg sett på det som et dårlig forsøk på å sjekke hvordan du som arbeidssøker stilte deg til upassende forslag på jobb. I den sammenhengen vil du nok være en uaktuell kandidat dersom du faktisk sier ja til forslaget.

Skrevet

Med tanke på at jeg er en mann selv hadde jeg ikke gjort det.

Men jeg kan jo snu litt på situasjonen og si at det var en kvinnelig sjef, og hun ville at jeg skulle slikke henne for å få jobben. Kan vel si det slik at jeg hadde tatt CV'en min og søknaden min, snudd meg rundt og forsvunnet ut døra.

Hadde ikke våre aktuelt å jobbe under en sjef som krever noe slikt på intervjuet...

Gjest Gjest
Skrevet

Som singel, og det var en sjef jeg ikke kom til å ha særlig kontakt med, tja, hvorfor ikke?

Men så skal det nevnes at jeg er såpass desperat pga pengemangel at jeg vurderer prostitusjon...

Gjest Båtsmann
Skrevet
Men så skal det nevnes at jeg er såpass desperat pga pengemangel at jeg vurderer prostitusjon...

Hvorfor kan du ikke istedet finne deg en generøs mann, som for eksempel meg, som du kan dele en ganske så "romslig" økonomi med? ;)

Skrevet

det hadde ikke vært aktuelt! hadde vel ikke akkurat blitt noen drømmejobb dersom sjefen hadde tilbydd meg stillingen for en blowjob..

Gjest gjest1
Skrevet

Hadde aldri gjort det. Hadde ikke pult noen for en milliard engang

Gjest Gjest_meg_20_*
Skrevet

Det hadde jeg!! :tommelsmil: En milliard? På pletten!

Gjest Gjest
Skrevet
Hvorfor kan du ikke istedet finne deg en generøs mann,  som for eksempel meg, som du kan dele en ganske så "romslig" økonomi med? ;)

Å leve på en annen person resten av livet frister ikke (snakker av dyrekjøpt erfaring her). Så jeg får se hva det blir til utover…

Men takk for tilbudet ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Selv om det er høyst hypotetisk, så er en slik uttalelse bare tull.

Skrevet

Hva hvis du hadde gitt ham bj? Hva hadde skjedd videre på jobben?

Ville han forlangt at du gjorde andre ting, for å beholde jobben?

Nei det hadde ikke jeg gjort.

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Vet ikke helt men antar jeg kunne gått ihvertfall 45 km............. minst!! :lol:

Endret av Gorgonzola
Gjest Chantal
Skrevet

Nei og nei på begge spørsmålene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...