kitekatt Skrevet 30. mai 2006 #1 Skrevet 30. mai 2006 Vet ikke hva som er best å bruke av disse ot? Er ikke kjent med noen av de egentlig. Har derfor skaffet begge..hehe....og transparent pudder og solpudder fra samme sted. Klarer ikke helt å finne ut hva jeg liker best av pudderet eller cremefoundationen. Og hva som er mest skånsomt mot hden? Torr overhud, endel talgproduksjon og uren underhud. Vanskelig. Hva liker dere best og hva bruker dere?
Gjest Thalassa Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Hvis jeg bruker foundation synes jeg det er best med flytende. Nå bruker jeg bare noe billig dritt fra cubus men har tenkt på å kjøpe meg en ny en som er litt lysere ( den jeg har er egentlig for sommerbruk og er mørkere i tonen, noe som gjør at jeg må smøre litt på halsen også.) Jeg har kjøpt endel Lancome produkter i det siste og er veldig fornøyd så tenkte å prøve en derfra.
Scheherazade Skrevet 30. mai 2006 #3 Skrevet 30. mai 2006 Jeg ville brukt pudderversjonen, den inneholder jo bare mineraler, og det gjør vel ikke kremfoundationen såvidt jeg har forstått. I tillegg synes jeg pudderversjonen ser mye mer naturlig ut på, kremfoundationen var vanskelig å få utover synes jeg, den tørket så fort(eller kanskje har du en mer innarbeidet teknikk enn meg?).
Gjest Thalassa Skrevet 30. mai 2006 #4 Skrevet 30. mai 2006 oi sann, så ikke at det stod pure lux før nå.. Har noen prøver fra pure lux, og jeg må si jeg kan ikke bestemme meg for hvem jeg liker best heller Foundationene er veldig bra derfra dem altså. Og shimmeren skal jeg definitivt kjøpe i stor krukke. Som sagt over skal jeg prøve å kjøpe en fra Lancome, men har lyst til å ha en fra purelux også så har jeg litt å bytte på. Da kommer jeg til å kjøpe krem foundation selv om pudderet også var veldig bra.
Saeria Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har omtrent samme hudtype som deg, og jeg bruker pudder. Det er fra I.D. da, men det går jo ut på det samme. Er meget godt fornøyd.
Wonders Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 Pudder blir bare fint om man er strippet får ansiktshår, ellers så synes det så godt, på meg. Og å fjerne disse bitte bitte små hårene, og risikere at pudderet "blåser av" er jeg ikke klar for. Liker kremfondation, som er myk og fin helt til jeg har smurt ferdig, som dekker ok, og har fuktighet til den blandede huden min, resten bruker jeg conceler på først. Vil ha det naturlig og ikke ett lass med krem oppå så man ikke han se huden i det hele tatt. Clinique på glassfakong er favoritten for øyeblikket. Jeg er alergisk mot en del produkter (ESTEE LAUDER b.l.a.)
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #7 Skrevet 31. mai 2006 Jeg liker pudderet best. Syns det ser veldig naturlig ut. En ting du må ha er eraseren i pudderform. Den er helt utrolig. Beste sminkeproduktet jeg noen gang har hatt Effekten av den er nesten helt usynlig. Man må ta på halve ansiktet først for å se at den gjør stor forskjell. Den får også pudderfoundattionen til å sitte bedre og se mer naturlig ut.
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2006 #8 Skrevet 31. mai 2006 Som sagt over skal jeg prøve å kjøpe en fra Lancome, men har lyst til å ha en fra purelux også så har jeg litt å bytte på. Da kommer jeg til å kjøpe krem foundation selv om pudderet også var veldig bra. Nå som jeg har begynt med pudderfoundation, så greier jeg ikke å gå tilbake til flytende. Selv de som var store favoritter før føles kakete og klissete. Av transparant pudder liker jeg veldig godt Aprils Mix. Den har bittelitt skimmer (ikke mer enn at den fint kan brukes til daglig), og lyser fint opp under øyne, på kinnben og på nesetippen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå