Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å bruke litt makeup på huden, siden jeg ble så fint sminket til bryllupet mitt, og faktisk så stoooor forskjell..hehe

Men; Dette må jo av igjen, og da holder det vel ikke med ansiktsvasken som jeg har brukt tidligere. Har derfor fått i hus Lorel rensemelk og Toner. Men hvordan i alle dager skal dette brukes? Skal manvaske av rensemelken? Eller fjerne med bomull? Hvor mye skal man ha på i ansiktet? Kan man bare ta det på bomull og "vaske" ansiktet med dette? Så Toneren også fuktighetskrem, ja? Har mye å lære ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg pleier å gni den inn på tørr hud, og så skylle med lunkent vann. Hvis jeg ikke fjerner med vann, føles ikke huden ren etterpå. Deretter bruker du toner på en bomullsdott, og da ser du om du har fått bort all sminken. Men mineralsminke kan det tenkes at du må rense i to omganger, for den sitter gjerne veldig godt.

Skrevet

Jeg vasker også av rensemelk med vann, etter å ha massert litt (ikke mye, den skal jo ikke trekke inn i huden). Jeg har litt sensitiv hud som lett blir tørr, så jeg bruker ikke toner. Jeg vet at det finnes tonere for tørr hud også, men jeg har aldri opplevd at de hjalp noe særlig, så jeg har droppet den delen. Men fuktighetskrem etterpå er viktig, så du slipper den "stramme" følelsen man kan få når man har renset huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...