Amanlis Skrevet 29. mai 2006 #1 Skrevet 29. mai 2006 Jeg leste at Yahoo skal komme med ny versjon av mailen sin. Noen som vet når den kommer? Det skal finnes en betaversjon, men jeg finner den ikke på nett. Noen som kan hjelpe meg.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #2 Skrevet 30. mai 2006 Jeg bruker den... kom for noen uker siden... klikk deg litt rundt når du er inne på yahoo mailen din så finner du den sikkert du også
Amanlis Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2006 Jeg bruker den... kom for noen uker siden... klikk deg litt rundt når du er inne på yahoo mailen din så finner du den sikkert du også ← Takk for svar. Du husker ikke sånn tlfeldigvis hvor i mailen du fant den?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå