Gjest søt jente Skrevet 29. mai 2006 #1 Del Skrevet 29. mai 2006 jeg lurte på om det er bare meg som ikke liker å suge,eller om det er flere som ikke gjør det.Jeg er ikke sjenert eller religiøs,men liker det bare ikke,jeg synes at det ikke er nødvendig for å ha et godt sexliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CoolDuckie Skrevet 29. mai 2006 #2 Del Skrevet 29. mai 2006 jeg lurte på om det er bare meg som ikke liker å suge,eller om det er flere som ikke gjør det.Jeg er ikke sjenert eller religiøs,men liker det bare ikke,jeg synes at det ikke er nødvendig for å ha et godt sexliv. ← Hei, Fra et mannsperspektiv: Helt enig i at det ikke er nødvendig. Selv synes jeg det er helt ok å bli sugd, men det er ikke bedre eller mer viktig enn annen sex. Er egentlig oppgitt over "sugefikseringen" det later til at mange menn har. Så- det hadde ikke vært noe problem for meg i det hele tatt om dama nektet det. Kule And Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #3 Del Skrevet 29. mai 2006 Vel, du er nok ikke den eneste som ikke suger. Og poenget med sex er jo at begge parter skal ha de deilig. Men de fleste jenter suger nok. Og sannsynligvis fordi de liker det. Kanskje du bør snakke litt med partneren din? Prøve deg litt frem. Du kan f eks bare slikke litt på pikken samtidig som du runker ham - altså at du ikke trnger å ta hele pikken i munnen.. Lykke til! IdaCra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 29. mai 2006 #4 Del Skrevet 29. mai 2006 Du er ikke alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 29. mai 2006 #5 Del Skrevet 29. mai 2006 Ja jeg tipper du er unormal fordi du ikke suger, spesielt hvis du er ung. Hei, tilogmed jeg suger ... Så nå kan du velge - være unormal, eller begynne å suge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2006 #6 Del Skrevet 29. mai 2006 Selvfølgelig er du ikke unormal. Alle forskjellig. Ikke la deg frustrere eller tvinges til dette, ha sex på den måten du vil. Det er alt for mye sexfiksering og derfor tror nok mange de er "unormal". Så lenge det du gjør føles riktig for deg, så gjør det på den måten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss P Skrevet 29. mai 2006 #7 Del Skrevet 29. mai 2006 jeg lurte på om det er bare meg som ikke liker å suge,eller om det er flere som ikke gjør det.Jeg er ikke sjenert eller religiøs,men liker det bare ikke,jeg synes at det ikke er nødvendig for å ha et godt sexliv. ← Det er nok flere som ikke suger, men jeg tipper at de fleste som er i forhold, har et bra sexliv og er sikker på seg selv og sin seksualitet suger partneren sin. Og tilogmed nyter det! Hva med å øve deg litt forsiktig, høre hvordan han liker det og prøve dere frem i det små?... Jeg elsker å suge! men før jeg "lærte" meg det skikkelig og ikke var så trygg på meg selv, oss to og min egen seksualitet var det ikke det beste jeg visste å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 29. mai 2006 #8 Del Skrevet 29. mai 2006 vel, jeg suger ikke. oralsex i det hele tatt er dte ikke mye av hos oss, og det gjør meg ingenting, sambo sier heller ikke noe på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Singel Skrevet 29. mai 2006 #9 Del Skrevet 29. mai 2006 Nei, du er ikke unormal Du mest er slem.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #10 Del Skrevet 29. mai 2006 Men liker vel å motta oralsex? syns vel det er viktig for et godt sexliv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 29. mai 2006 #11 Del Skrevet 29. mai 2006 jeg suger sjelden, er ufattelig kresen på hvordan penis er dersom jeg skal suge og faktisk synes det er ok. og det har ikke hittil vært ofte mannen har en penis jeg synes er ok å suge... og det har ikkenoe med at jeg synes den er stygg eller ekkel eller ikke bra nok, det har bare noe med at i utgangspunktet liker jeg ikke å suge, unntakene er dersom penis er sånn og slik. kanskje det oppfattes som slemt eller teit eller unormalt, men so what? det er da ikke alle andre som skal ta del i sexlivet ditt eller mitt, det er deg og kjærsten (og for min del, meg og kjærsten)... så det viktigste av alt, er at du og kjærsten har sex på en måte som er tilfredsstillende og bra for dere. har han problemer med at du ikke suger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss P Skrevet 29. mai 2006 #12 Del Skrevet 29. mai 2006 jeg suger sjelden, er ufattelig kresen på hvordan penis er dersom jeg skal suge og faktisk synes det er ok. og det har ikke hittil vært ofte mannen har en penis jeg synes er ok å suge... og det har ikkenoe med at jeg synes den er stygg eller ekkel eller ikke bra nok, det har bare noe med at i utgangspunktet liker jeg ikke å suge, unntakene er dersom penis er sånn og slik. ← Selvfølgelig putter man ikke hva som helst i munnen, men om det er partneren det gjelder så antar jeg at man liker hans penis... og synes den er deilig??! Jeg ville i allefall ikke hatt en kjærest med en penis jeg fant stygg eller synes var vemmelig å ha i munnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #13 Del Skrevet 30. mai 2006 Vi er alle forskjellige. Noen liker oral sex, noen liker det ikke. Hvis du har en kjæreste som syntes det er greit, -ja så er det greit. Hvis kjæresten din imidlertid har et stort ønske om det så garanterer jeg deg at problemet ikke blir mindre ettersom tiden går. Foreligger neppe statestikk på det, men man bør vel heller ikke være (rakett)forsker for å forstå at store ulikheter i sexuelle preferanser har ført til utallige brudd. Så ekelt og så brutalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. mai 2006 #14 Del Skrevet 30. mai 2006 Selvfølgelig putter man ikke hva som helst i munnen, men om det er partneren det gjelder så antar jeg at man liker hans penis... og synes den er deilig??! Jeg ville i allefall ikke hatt en kjærest med en penis jeg fant stygg eller synes var vemmelig å ha i munnen! ← hvis du faktisk leser det jeg skriver, så skriver jeg jo at det ikke har noe med at jeg synes penis er stygg, ekkel eller annet. jeg kan være superglad i kjærsten min og synes penisen hans er deilig, men likevel er det ikke sikker den er slik at jeg synes det er deilig å suge. jeg liker nemlig i utgangspunktet ikke å suge (selv om jeg nå gjenter meg selv flere ganger her), men noen peniser kan jeg fikse det med, andre ikke. det har ikke noe med om mannen den sitter på er super eller ikke, for jeg suger helt garantert aldri noen jeg IKKE synes er super. det har noe med at jeg i utgangspunktet ikke liker det, kjærste eller ikke, en jeg elsker eller ikke, men en sjelden gang finner jeg en mann med penis som er ok å suge. det har kun med penis å gjøre, ikke noe annet. og sånn er altså jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diana Skrevet 30. mai 2006 #15 Del Skrevet 30. mai 2006 Det er nokk ikke bare deg. Det finnes mange som ikke liker å suge, av forskjellige grunner. Så nei, det er ikke unormalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #16 Del Skrevet 30. mai 2006 men alle likver vel å motta oralsex... handler om å gi å ta! egoistisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. mai 2006 #17 Del Skrevet 30. mai 2006 men alle likver vel å motta oralsex... handler om å gi å ta! egoistisk ← det hadde ikke vært et must i ett forhold for min del nei, så "alle" liker vel ikke en spesiell ting. verken å gi og å få. og det er vel også snakk om at man skal gjøre ting man selv også synes er ok. liker man f.eks ikke analsex, men typen har lyst, så skriker "alle" opp om at man ikke skal gjøre ting man ikke liker, si nei etc etc. hvorfor gjelder ikke det på ting som flere liker å gjøre, som å suge? hvorfor skal akkurat det å suge, være ett must for at man ikke er egoistisk? personlig ønsker jeg meg en kjæreste som ikke ønsker at jeg skal gjøre ting jeg ikke liker. men jeg har skjønt jeg er rar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #18 Del Skrevet 30. mai 2006 jeg suger sjelden, er ufattelig kresen på hvordan penis er dersom jeg skal suge og faktisk synes det er ok. og det har ikke hittil vært ofte mannen har en penis jeg synes er ok å suge... og det har ikkenoe med at jeg synes den er stygg eller ekkel eller ikke bra nok, det har bare noe med at i utgangspunktet liker jeg ikke å suge, unntakene er dersom penis er sånn og slik. ← Ble litt nysgjerrig på akkurat dette punktet....hvordan skal den være om du skal like den? Ser da bort fra at den er ren.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 30. mai 2006 #19 Del Skrevet 30. mai 2006 Ble litt nysgjerrig på akkurat dette punktet....hvordan skal den være om du skal like den? Ser da bort fra at den er ren.... ← liker peniser stort sett uansett altså, men for at jeg skal like å suge en, så skal det helst være lite forhud, den skal være hard og fast hele veien, ikke noe særlig bløtt noe sted. også er jeg litt sær i forhold til hvor mye væske som kommer ut av den når mannen er kåt. er det mye, og en aning seigt, så fikser jeg det dårlig. så jeg kan synes en penis med mer forhud og slikt være superdeilig, men ikke like å suge den. mens en som er lite forhud, skikkelig hard hele veien, kan være ok å suge, men trenger ikke være "deiligere" en andre peniser på andre områder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brusboks Skrevet 30. mai 2006 #20 Del Skrevet 30. mai 2006 Nei du er ikke unormal. Det er mange som ikke suger typen sin. Det kommer ann på hva hun vil. Har selv erfaring med noe lignende. Min kjære er ikke altfor glad i å suge meg etter hva jeg har forstått, men hun gjør det alikevell pga at hun vet at jeg liker det, under forutsetning av at jeg ikke maser om det, spørr om det osv. Gjør det du har lyst til og følg dine egne følelser og lyster. Ikke la han tvinge deg til det. Det er din munn, ikke hans. Hvis han er noe å samle på godtar han det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå