Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså - jeg er ikke lengre i min pure ungdom - og flere og flere av mine venner kommer gang på gang uten sine "sinterynker" og det får meg til å lure.. Ikke at jeg direkte sier - nei se på deg da, uten rynker og så pen atte... for da tror jeg kanskje flere ville blitt ganske forlegne for de tror liksom at vi andre ikke ser det da - det har jeg skjønt, men da lurer jeg bare ennå mer...

Jeg mener - HVIS jeg skulle bruke tusenvis på å løfte på øyelokk, ta bort og pynte litt her og der, fjerne mine "sinterynker" som ungene kaller dem i ansiktet osv så ville jeg da vel for pokker at det skulle bli lagt merke til??

Jeg ville da vel at man skulle spørre - nei se på deg du så pen du har blitt da, eller sagt til gubben at "hva har du gjort med den gamle "røya" da du?" osv..

Og når det er sagt - hvordan skal man vite da hva man skal velge i av alle alternativene dersom ikke venner som har prøvd kan dele sine erfaringer?

Hva er for eksempel forskjellen på å få inn Botox eller Restylane? Vann eller silikon osv - hva er forskjellen på å "fettsuge" og å "løfte" osv.. Og hva er egentlig dette Bailine som de skryter så voldsomt av men ikke vil innrømme å ha deltatt på eller i eller hva det måtte være?? :ler:

Jeg blir såååå forvirra jeg altså av å prøve finne ut av dette selv etter å se på dem der de kommer spradende med sine nyvunnede flotte kropper... :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg mener - HVIS jeg skulle bruke tusenvis på å løfte på øyelokk, ta bort og pynte litt her og der, fjerne mine "sinterynker" som ungene kaller dem i ansiktet osv så ville jeg da vel for pokker at det skulle bli lagt merke til??

Jeg ville da vel at man skulle spørre - nei se på deg du så pen du har blitt da, eller sagt til gubben at "hva har du gjort med den gamle "røya" da du?" osv..

:sjarmor: jeg tror også jeg ville likt å bli lagt merke til i så fall og gjerne kommentert på hvor "frisk og rask" jeg var - men er neimen ikke sikker på om jeg ville "gått ut av skapet" med hva jeg hadde gjort i så fall... For mange som fordømmer etter min smak og jeg vet ikke om jeg hadde orket "forsvare" meg overfor slike... Men venner er en annen sak - ekte venner dømmer ikke, de prøver forstå eller bare godtar at det var rett for deg - uten mer dikkedarier...

:sjenert:

Gjest Fruktfat
Skrevet
For mange som fordømmer etter min smak og jeg vet ikke om jeg hadde orket "forsvare" meg overfor slike...

åh, jeg er så enig...

jeg vil ikke at gud og hvermann skal se hva jeg har gjort og ikke gjort. jeg har operert brystene, og ville absolutt IKKE at andre skulle se hva jeg har gjort! helst ville jeg jo vært sånn naturlig! er jo en grunn til at jeg gikk med to bher med ekstra innlegg og oljefyll i flere mnd i forkant av operasjonen.

om jeg vil se sånn eller sånn ut har ikke jeg noen interesse av å forsvare overfor andre.

om det hadde vært sånn at folk hadde sagt "oj, så fin du var nå, så flott du ble, osv" og lot det være med det, men folk gjør jo ikke det! kg er jo et veldog godt eksempel på det.

se på carola som et eksempel! vedder for at hun angrer litt på at hun fortalte om sine forbedringer.

og botox er for å lamme musklene = glatter ut rynker

restylan brukes for å forstørre lepper, men tror også det kan brukes på rynker rundt munnen (eller er det for å fylle ut der og?)

sikkert noen som kan dette bedre enn meg.

Gjest Sexy Cath
Skrevet

botox = kjemisk stoff. alle stoffene går ikke ut av kroppen etter effekten.

restylane = naturlig stoff (det er et stoff vi har i kroppen som blir brukt faktisk). går ut av kroppen etter noen mnd. og da forsvinner alt. ikke bare litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...