Gå til innhold

De feteste drinkene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Da var det slutt på Long Island Ice Tea ja, ser jeg :overrasket:

Heldigvis kom Cosmopolitan litt lengre nede på lista

Skrevet

200 kcal i GT (min favoritt) er da ikke så mye? Verre med Long Island ja... Lurer på Cuba Libre?

Skrevet

Kommer til å fortsette å helle nedpå GT jeg. :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke gått inn på linken enda, og skal heller ikke gjøre det.. Nekter å la kaloritelling ødelegge den moroa hihi..;)

*løper ut og ser meg ikke tilbake*

Skrevet

Min sto ikke der, men den er så god, så må vel være litt kcal i den.

Skal ha fest på lørdag og kommer nok til og drikke en del, men så drikker jeg ca 2 ganger i året, så da bryr jeg meg ikke om hvor mye eller lite kcal jeg får i meg.

Skrevet (endret)
200 kcal i GT (min favoritt) er da ikke så mye? Verre med Long Island ja... Lurer på Cuba Libre?

Sikkert som gin, men med ekstra sukker fra colaen. *finger i været*

250 kcal.

Favorittdrinken til en kamerat er cuba libre med cola light, så det er jo en mulighet (0,5 liter cola = 210 kcal 0,5 liter cola light = 1,5 kcal.)

Med så søte mojitos du får i Norge tipper jeg de er på nivå med gt eller høyere.

Endret av punktom
Skrevet
Ja, men langt nede: mojito!

den SÅ skikkelig spennende ut, hva er det i den?

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg lurer litt på hvor mye alkohol det er beregnet med her. Norske drinker er som kjent en del tynnere enn det man får servert en del andre steder.

Skrevet
den SÅ skikkelig spennende ut, hva er det i den?

Lys rom, mynte, bruntsukker og lime. Topp opp med sprudlevann.

Skrevet
Jeg lurer litt på hvor mye alkohol det er beregnet med her. Norske drinker er som kjent en del tynnere enn det man får servert en del andre steder.

Jeg tipper nok at disse drinkene er litt sterkere enn hva vi får i Norge, ja.

Med 200 kcal for en dl, blir det 80 kcal for spriten i en standard drink. At den lille tonicskvetten du får i glasset etter at glasset er fylt med is skal inneholde 120 kcal (tilsvarer ca 3 dl cola) tviler jeg på.

Skrevet
Lys rom, mynte, bruntsukker og lime. Topp opp med sprudlevann.

tusen takk, tror den bør prøves. ( til tross for at jeg sjelden drikker) :ler:

Skrevet
tusen takk, tror den bør prøves. ( til tross for at jeg sjelden drikker)  :ler:

Brunt sukker blir forresten litt feil, tror jeg. Vil heller bruke sukkerlake. Og eventuelt bytte ut en cl av romen med Chambord for en ekstra fin farge og en smak som ligner litt på sharps.

Gjest Gjest
Skrevet

Her hvor jeg bor (ikke Norge) får vi den alltid med mynte, brunt sukker og rom og masse is. Ikke noe mer.

Skrevet

I Norge GT, ja, men her hvor jeg bor har de endel nye (for meg) og spennende saker. Som heldigvis ikke er på lista! :)

Skrevet

Skummelt hvor mange kalorier det kan være i et glass med væske.

Skrevet

Jeg er så glad for at det bare går i viiiin her i gården...

81 kalorier * 7,5 dl = 607,5 kalorier på en hel festkveld, jeg klarer meg fint tror jeg :ler:

Og så drikker jeg kaldt vann eller Farris ved siden, og kaldt vann er det jo minuskalorier i ifølge en annen tråd på forumet, så kanskje jeg ikke dytter inn mer enn 600 kalorier på en fest da ;)

Skrevet

Hvorfor kan de ikke komme med hvilke drinker det er minst kalorier i.....mer matnyttig enn å få vite at alt godt er farlig :grine:

Skrevet
Hvorfor kan de ikke komme med hvilke drinker det er minst kalorier i.....mer matnyttig enn å få vite at alt godt er farlig :grine:

Ja, takk! Er helt enig.. Se vinmonopolet...

Det er minst i øl, og vin...

Da er det godt mulig jeg holder fast på ultraen min..

Den er jo 30%(?) mindre enn vanlig øl = 187 kcal * 0,7 = 129,5 kcal i en halvliter...

Eller jeg popper en flaske vin;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...