kallamilla Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Hei!! Er det noen som vet hvor en kan få tak i strykebrett som kan henges/festes på vegg? Har søkt litt rundt på nettet, men ikke funnet noe. Trodde IKEA hadde, men neida....
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Hei!! Er det noen som vet hvor en kan få tak i strykebrett som kan henges/festes på vegg? Har søkt litt rundt på nettet, men ikke funnet noe. Trodde IKEA hadde, men neida.... ← www.ellos.no
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Hei! Dette leter jeg også etter! fant du det? Hanne Hei!! Er det noen som vet hvor en kan få tak i strykebrett som kan henges/festes på vegg? Har søkt litt rundt på nettet, men ikke funnet noe. Trodde IKEA hadde, men neida....
Susan Sto Helit Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Ikea har ett som kan gjemmes inne i et kjøkkenskap.... Eneste jeg vet om der...
Gjest r.g Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Veggfestet strykebrett søk på sommerbutikken.no.Der finner du et.
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2009 #7 Skrevet 7. februar 2009 http://www.sommerbutikken.no/diverse-strykebrett.htm
Gjest Gjest_Randi_* Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Hei!! Er det noen som vet hvor en kan få tak i strykebrett som kan henges/festes på vegg? Har søkt litt rundt på nettet, men ikke funnet noe. Trodde IKEA hadde, men neida....
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 Takk for supertips www.sommerbutikken.no Ringte ordrebutikk 669173 20 og vips var bestillingen i box. Arkitekten som tegner varskerommet ble henrykt! Altså veggmontert strykebrett ala de beste hoteller. Jeg valgte kirsebærfarge på treverket! Randi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå