Sun Mei Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Jeg skal i bryllup første helgen i juli og har derfor et kjoleproblem. Jeg eier bare en kjole, og bruker det ikke så ofte at jeg har lyst til å snakffe meg flere. I allefall ingen rådyre. Men jeg har en og den trives jeg i. Men den er svart i bunnfargen og når til litt under knærne. Den har hvite prikker i en linje på forsiden og en linje på baksiden. også er det 4 store hvite roser med litt brunt i stoffet. Den er tolags hvor det øverste stoffet er chiffon. Kan jeg bruke denne i et bryllup?
Sun Mei Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2006 JA DET SYNES JEG DU KAN!!!! ← *holder meg for ørene for du roper så høyt*
Gjest Fantus Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Ja, det syns jeg absolutt at du kan. Kanskje du kan ha et off-white sjal til for å lysne den litt hvis du selv føler at den er for mørk.
Wonders Skrevet 29. mai 2006 #5 Skrevet 29. mai 2006 (endret) Jepp, ikke glem sko, veske, smykker og hår, ton det gjerne litt ned, for denne flott kjolen (bruker fantasien) burde egentlig være midpunktet, og synes mest, ellers blir det bare spjåkete(overjålete...) Endret 29. mai 2006 av M.P
Sun Mei Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2006 Ja, det syns jeg absolutt at du kan. Kanskje du kan ha et off-white sjal til for å lysne den litt hvis du selv føler at den er for mørk. ← Den er egentlig ikke så mørk siden den har mye mønster, men det hadde sikkert blitt fint med et offwhite sjal
Sun Mei Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2006 Jepp, ikke glem sko, veske, smykker og hår, ton det gjerne litt ned, for denne flott kjolen (bruker fantasien) burde egentlig være midpunktet, og synes mest, ellers blir det bare spjåkete(overjålete...) ← Takk Jeg er ikke noe pyntedokke så det blir nok ganske nedtonet
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #9 Skrevet 30. mai 2006 Har en følelse av at jeg har gjort en bommert....hadde en helsvart 50-tallskjole i bryllup for noen år tilbake. Er svart feil?? Visste ikke det, jeg. Fikk ihvertfall komplimenter for kjolen der, så det kunne ikke ha vært SÅ tabbe
Sun Mei Skrevet 30. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 30. mai 2006 Du kunne iallfall gått med den i vårt bryllup:) ← Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå