Gå til innhold

Bivirkninger

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hvor mange dager tar det fra man slutter på et medikament, til bivirkningene går over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hvilke medisiner du tar det. Noe forsvinner nesten med en gang, andre - som p-piller o.l. - kan bruke månedsvis. Hvilke tenker du på?

Gjest Gjest
Skrevet

Tenker på Nexium...Jeg har noen fæle bivirkninger sånn som svimmelhet av disse nå.

Gjest gjest1
Skrevet
Tenker på Nexium...Jeg har noen fæle bivirkninger sånn som svimmelhet av disse nå.

De står som "mindre hyppige" i felleskatalogen. Jeg går på Nexium selv, men har ingen problemer med de. Ring legen; svimmel bør man jo ikke være?

Gjest Gjest
Skrevet

TS her..

Snakket med legen, og siden svimmelhet var en av bivirkningene så var det noe jeg bare burde "prøve å holde ut", siden det var veldig viktig at jeg tok disse pillene noen måneder. :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Ingen som vet hvor mange daer/uker/mnd det tar før bivirkningene går over igjen etter å ha sluttet med nexium?

Gjest gjest1
Skrevet
Ingen som vet hvor mange daer/uker/mnd det tar før bivirkningene går over igjen etter å ha sluttet med nexium?

Hvis du snakket med legen og h*n sa du burde fortsette noen mnd, hvorfor i all verden spurte du ikke h*n om dette også?

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis du snakket med legen og h*n sa du burde fortsette noen mnd, hvorfor i all verden spurte du ikke h*n om dette også?

Jeg glemte det, og nå får jeg ikke tak i han, uten å måtte ha en time.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

nexium - er det er antipsykotika det? eller tar jeg helt feil nå..?

Gjest Gjest
Skrevet
nexium - er det er antipsykotika det? eller tar jeg helt feil nå..?

Du er ganske på jordet nå...Det er syrenøytraliserende ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg tar det visst forebyggende for magen fordi jeg går på mange andre medisiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...