mee mee Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 lørdag skulle jeg fått mensen, men den kom ikke. i stedet fikk jeg mensten smerter og sinnsykt mye utflod aldri hatt så mye, måtte bruke tampong, og selv den ble fort full.. har enda ikke fått mensen. utrolig irriterende med så mye utflod.. noen som vet hva som er feil?
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Æsj Det er vist ikke meningen å bruke tampong uten at du blør! Har aldri vært borti noe lignende selv, men anbefaler å bruke truseinlegg isteden...
Freyja Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Kan du være gravid? (les: Har du hatt sex siden sist du hadde mensen?) Og som gjest over sier: det er ikke bra å bruke tampong om du ikke blør. Bruk truseinnlegg heller. Er det "normal" utflod - bortsett fra mengden? Noen lukt, farge etc?
mee mee Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2006 brukte truseinnlegg først, men måtte skifte hver halvtime, fordi det ble fult.. utfloden så ut som snør.. gul og litt tykk.. men nå har mensen kommet da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå