Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

lørdag skulle jeg fått mensen, men den kom ikke. i stedet fikk jeg mensten smerter og sinnsykt mye utflod aldri hatt så mye, måtte bruke tampong, og selv den ble fort full.. har enda ikke fått mensen. utrolig irriterende med så mye utflod..

noen som vet hva som er feil?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Æsj

Det er vist ikke meningen å bruke tampong uten at du blør! Har aldri vært borti noe lignende selv, men anbefaler å bruke truseinlegg isteden...

Skrevet

Kan du være gravid? (les: Har du hatt sex siden sist du hadde mensen?)

Og som gjest over sier: det er ikke bra å bruke tampong om du ikke blør. Bruk truseinnlegg heller.

Er det "normal" utflod - bortsett fra mengden? Noen lukt, farge etc?

Skrevet

brukte truseinnlegg først, men måtte skifte hver halvtime, fordi det ble fult.. utfloden så ut som snør.. gul og litt tykk.. men nå har mensen kommet da :ironi:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...