Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Ser mange synes det er vanskelig å linke til sider som har frames. Det er ikke så rart, siden alle undersidene har samme adresse når det er brukt frames. Men dere kan fint linke direkte til sidene: ctrl-klikk på den siden du vil åpne, og velg "åpne ramme i nytt vindu". Da får du opp den egentlige sida, og kan kopiere den adressen og lime inn her. her er et eks: http://ssb.no/folkendrkv/arkiv/ men her er siden som det egentlig skulle linkes til: http://ssb.no/folkendrkv/arkiv/art-2006-02-23-01.html Bare et lite tips, siden så mange her linker til forsiden istedet for den spesifikke artikkel, da forsvinner litt av poenget med å legge ut linker her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå