Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Når jeg skal se små videosnutter på nettaviser, kobles automatisk windows media player inn. Men problemet er at det er noe feil med bildet. Det blir bare masse rare farger, og jeg ser såvidt konturene av hva som er på snutten. Noen som vet hvordan jeg kan få ordnet dette? Lyden er det ingenting galt med, bare bildet.

Takknemlig for svar! :)

Endret av Lykkelin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv først å legge inn WMP 10, dette har løst probemet du snakker om for noen jeg har hjulpet før. Hvis det ikke hjelper kan du installere K-Lite Mega Codec Pack. Da skal du kunne kjøre det meste av videoformater, også Quicktime og Real

Skrevet

Tusen takk! Nå funker det helt fint :hoppe:

Du er vel snill :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...