Lykkelin Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 (endret) Når jeg skal se små videosnutter på nettaviser, kobles automatisk windows media player inn. Men problemet er at det er noe feil med bildet. Det blir bare masse rare farger, og jeg ser såvidt konturene av hva som er på snutten. Noen som vet hvordan jeg kan få ordnet dette? Lyden er det ingenting galt med, bare bildet. Takknemlig for svar! Endret 28. mai 2006 av Lykkelin
Sjokolovski Skrevet 29. mai 2006 #2 Skrevet 29. mai 2006 Prøv først å legge inn WMP 10, dette har løst probemet du snakker om for noen jeg har hjulpet før. Hvis det ikke hjelper kan du installere K-Lite Mega Codec Pack. Da skal du kunne kjøre det meste av videoformater, også Quicktime og Real
Lykkelin Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2006 Tusen takk! Nå funker det helt fint Du er vel snill
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå