Gå til innhold

DeLonghi


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Er det noen som har DeLonghi Kaffetrakter og ekspressomaskin. Vi har nettopp gått til anskaffelse av en lekker maskin fra DeLongi. Men jeg har ikke hørt om dette merket før, derfor er jeg litt usikker. Er det noen som har erfaringen og anbefalinger angående en slik maskin. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

DeLonghi er ett underselskap av utmerkede Wilfa som du garantert har hørt om. Jeg har 2 oljefylte ovner, kaffemaskin og div. produkter fra dette merket og det er super kvalitet. Du trenger ikke å engste deg for DeLonghi er i verdensklasse innen sitt felt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Det høres bra ut. Wilfa, har jeg hørt om, men jeg visste ikke at det var italiensk. Designet er jeg veldig fornøyd med.  :wink:

Jepp, de har kjempelekker design, italienerne kan design innen hva det skal være kan det se ut som. DeLonghi er nok mest kjent i Norge for sine deilige oljefylte ovner men det varer nok ikke lenge før flere oppdager dette merket. Om DeLonghi fortsatt ligger under Wilfa er usikkert- men de gjorde hvertfall det når jeg kjøpte mine varer for det stod en svær Wilfa logo på esken under DeLonghi logoen, og det var for ca. 1 år siden.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

har en cafe treviso fra delonghi.

den ble valgt fordi den tok seg bedre ut enn tilsvarende modeller...

at den fungerer bra, og fremstår som solid er jo også et pluss.

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...