Gå til innhold

fikk en melding på KaZaa

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei ....begynner å bli noen ganger nå at jeg spør om hjelp - og er neppe siste:-)

vel ...nå driver jeg og laster ned musikk fra kaZaa Lite - og det går i og for seg greit bortsett fra at det tar veeeeldig lang tid noen ganger - så da går jeg i fra maskinen og lar den gruble og ordne opp selv .

Men da jag kom tilbake igjen nå nettopp hadde det kommet frem en dialog boks der en aller annen hadde spurt om noe på engelsk .....og så skulle jeg godta eller ikke godta vedkommende som het noe rart noe- ved å sende svar tilbake . Men jeg aner ikke hvem dette var .

Og så trykket jeg benektende da ..og så mistet jeg hele greia.

Men er det slik at når jeg laster ned musikk så kan andre som laster ned samme musikken se hva jeg heter ? Og hvordan vet i såfall programmet det? Eller er det noen som er storforbrukere og derfor her navn?

Nå synes dere sikkert at jeg spør helt teit - men jeg lurer virkelig - er jo rart å plutselig få en melding når man laster ned musikk.

Og forresten - hva koster en cd-brenner? En som kan brenne cd plater som kan brukes på vanlig cd spiller?

Lille meg 2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke så mye peiling på nedlasting, men jeg tror faktisk at man kan sender meldinger til andre som har registrert seg. Bare å avvise dem det.

En CD-brenner får du ganske billig. Tror at en grei en koster ca 800 kroner (muligens billigere også). Spør i butikken hva slags programvare som følger med (Roxio og Nero er enkle og greie programmer).

Du kan spille CD-ene på vanlig CD-spiller hvis det brennes riktig. Noen brenneprogrammer har eget valg for dette. Tror nok at det går an med de aller fleste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...