Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Hvor lenge etter avsluttet Roaccutan-behandling kan man begynne å sole seg? (Både ute og i solarium) Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Roaccu-tan... Lurer på om det er den som en bekjent anbefalte... Har litt lyst til å prøve, men har aldri testa selvbruner før og har ikke peil på det. Til topic, du kan vel sole deg selv om du har den på, men kanskje helst vente til fargen er helt borte?
ashera Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Til siste gjest: Roaccutan er ikke selvbruner, men et sterkt middel mot alvorlig acne som gjør huden veldig lysømfintlig. Aner dessverre ikke hvor lang tid det må gå før soling.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 Til siste gjest: Roaccutan er ikke selvbruner, men et sterkt middel mot alvorlig acne som gjør huden veldig lysømfintlig. Aner dessverre ikke hvor lang tid det må gå før soling. Jeg trodde også TS mente selvbruner, men glemte åpenrom før -tan.:kgblunk: Anyhoo; Jeg anbefaler deg å søke på lommelegen eller google (men det har du kanskje allerede gjordt?)
Gjest Mentalacne.page.tl Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Jeg trodde også TS mente selvbruner, men glemte åpenrom før -tan.:kgblunk: Anyhoo; Jeg anbefaler deg å søke på lommelegen eller google (men det har du kanskje allerede gjordt?) Ser dette er lenge siden. Men det eneste jeg nå klarer å tenke etter å ha lest innleggene, er at de som ikke en gang vet hva dette kjente medikamentet er til, er utrolig heldige og ikke har bekymret seg for et skikkelig kviseutbrudd, hele sitt liv.
Jigva Skrevet 24. september 2008 #6 Skrevet 24. september 2008 Jeg er akkurat ferdig med Roa. Jeg fikk beskjed om å være forsiktig med sol i 6 mnd, og alltid bruke HØY solfaktor.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå