Gå til innhold

brennvin, bomullsdott, armhulene

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

En kompis av meg snakker om at han har tenkt å ta brennevin på en bomullsdott og teipe dem eller bare holde dem i armhulen en stund. For da blir han fortere full enn når han drikker vanlig. :overrasket: Gutten er snart 19 år.

Ser ikke helt for meg at man blir full av noe sånnt... Han må vel ha misforstått noe...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

En vanlig tenåringsmyte, jeg hørte om det også da jeg var tenåring. Tror faktisk jeg hadde noen venner som var gærne nok til å prøve det, det funket ikke..

Hørte også om at man kunne dyppe tamponger i sprit og stappe dem opp unevnelige steder :overrasket:

Skrevet

Det som er litt morsomt er at hvis du ikke sier noe til han så tror han sikkert at han er sørpe full til slutt, uten å være det. Det er en færre full ungdom på lørdagskvelden det! ;)

Gjest Catwoman
Skrevet
Det som er litt morsomt er at hvis du ikke sier noe til han så tror han sikkert at han er sørpe full til slutt, uten å være det. Det er en færre full ungdom på lørdagskvelden det! ;)

Og hvis han sier det til alle kameratene sine at det funket vil sikkert noen av de også prøve det samme, og bli like "fulle"

Skrevet (endret)

Er det ikke morsomt når mennesker uttaler seg skråsikkert om ting de ikke vet noen ting om?

Jo da dette virker fint om man gjør det korrekt. (Fint var kanskje et dårlig ordvalg.)

Promillen man får er, åpenbart, avhengig av hvor mye alkohol man har i blodet. Hvordan alkoholen kommer seg dit spiller ingen rolle.

Hvis du ikke tror meg kan du prøve følgende:

Du trenger:

2 stk støvler,

2 dl ren sprit (96 %),

2 stk gummistrikk

en IQ langt under gjennomsnittet.

- Hell halvparten av spriten i hver støvel.

- Plasser høyre fot i høyre støvel og venstre fot i venstre støvel. (Det går motsatt også men det er mer ubehagelig og kan ta litt tid hvis støvlene er trange.)

- Sett på en gummistrikk øverst på hver støvel slik at spriten ikke fordamper og forsvinner ut. Det er dette punktet de fleste kjøtthodene ikke får med seg. Når man har fått utdelt så lite håndbagasje at man prøver dette har man naturlig nok ikke noen formening om hva fordampning er og prøver derfor for eksempel å tape en bomullsdott under armen. Søtt, men betenkelig med tanke på landets fremtid.

- Sett deg i en god stol og vet på at Herr Alkohol skal fjerne x antall av dine sårt trengte hjerneceller.

Resultat: Full som en alke og blå forgiftede føtter.

Hvis man ønsker en liten vri på trikset kan man benytte seg av tampong trikset som er nevnt over. Da får man ikke de artige blå føttene, men man kan stolt si at man har gjort sitt beste for å rasere kjønnsorganet sitt på en fiffig måte.

Lykke til !

Endret av Dr.Ittsekk
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har faktisk prøvd å dyppe en tampong i sprit og ta den under armen.. Det eneste jeg endte opp med var at jakka mi stinka... Og jeg var 22 år!!

Shit, nå følte jeg meg dum..

Skrevet
:ler: Dr.Ittsekk: hva sier du til vorspiel neste helg!!?
Skrevet
Jeg har faktisk prøvd å dyppe en tampong i sprit og ta den under armen.. Det eneste jeg endte opp med var at jakka mi stinka... Og jeg var 22 år!!

Shit, nå følte jeg meg dum..

Vel du trenger ikke ta det så tungt. Folk gjør dumme ting hele tiden. Jeg tror det er et kriterium for å være menneske. Bare se på disse:

Idiot 1 Idiot 2 Idiot 3 Idiot 4 Idiot 5 Idiot 6

:ler:  Dr.Ittsekk: hva sier du til vorspiel neste helg!!?

Jeg er med, men hvorfor vente til neste helg? Jeg har tenkt til å gå med støvler på jobben i morgen.

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Dette fungerer det, som Dr.Ittsekk over sier så er det viktigste å få alkoholen inn i blodet. Og dersom man legge bomull med alkohol mot tynn hud, eller enda bedre, slimhinner (tampong med sprit i rompa er vel klassikeren her...), så går alkoholen raskere inn i blodet, enn dersom man drikker den, siden vanligvis først må ned i magen, også løses opp av magesyra før den havner i blodsystemet. (Derfor det også går fortere å bli full på tom mage.) Men for at det skal fungere må man velge sterk alkohol, siden det vil bli noe svinn, øl vil sannsynligvis bli for svakt. Alkohol kan inntas på mange ulike måter, du kan tilogmed skyte det...

Skrevet

da er det vel bedre å lage gele da men erstatte i allefall halvparten av vannet med sprit - smaker godt også da - spesielt med vaniljesaus på :ler:

Gjest Gjest
Skrevet
da er det vel bedre å lage gele da men erstatte i allefall halvparten av vannet med sprit - smaker godt også da - spesielt med vaniljesaus på  :ler:

Jelly shots! oh yea! ;)

Skrevet

da jeg var 15 år prøvde jeg både sprit-på-bomull-under-armen og sprit-på-bomull-i-skoen.. prøvde begge metodene samme kvelden, men det eneste jeg ble rusa på var nok halvliteren med øl - hihi. :ler:

Skrevet

Husker mange dyppa tampongar i sprit og putta dei under nybarberte armar når vi var rundt 15-16 år..

Tvila på det funka...men en del trudde ihvertfall dei blei veldig fulle...! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...