Gå til innhold

The impossible man-to-hand relationship

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Kan noen fortelle meg hvorfor en mann i dress finner det nødvendig og "ta seg ett tak" på en benk i parken i minus 10 grader.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Ikke alle takler julestria like godt, Milla  :blunke:

Jeg ble helt sjokkert. Han var ikke videre lekker.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Tja,da kan en vel si noe sånt som at rødsprit, hyppere og frynsete bakgrunn ikke gir et menneske den beste dømmekraften. Dress fra Fretex eller? Julebordsesong er det jo og. Men jeg er enig, onanerende menn i all offentlighet er jammen ikke mye pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen fortelle meg hvorfor en mann i dress finner det nødvendig og "ta seg ett tak" på en benk i parken i minus 10 grader.

Æsj, for en ekkel mann dette høres ut som. Og slikt noe gjør han i full offentlighet! Kan ikke ha vært helt god han her... :-? Var det mange i nærheten, slik at han var fullstendig klar over at han ble iakttatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Klokken var vel rundt 18:00 om kvelden men folk gikk gjennom den lille parken stadig vekk og han ble nok sett av flere enn meg. Han var def. ikke uteligger, kan hadde dress, slips, frakk, skjerf og koffert- og så ut som en vanlig forretningsmann.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Det var en fyr som gjorde det foran meg på t-banen. Han satte sekken sin ved siden av seg, så ingen andre kunne se han, bare meg. DET var ekkelt, det! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hånden hans hadde frosset fast da han slo lens, og så prøvde han bare å slite den løs?  :hoho:

Det var dagens beste, Jen!

Vibeke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ubruklig

Hvis mannen fikk et veldig stort behov akkurat da, og ikke klarte å vente til han var hjemme-så er det jo helt forstålig.

Det får bare stå til da tenkte han sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...