Arwen Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Det kommer masse prikker på hele skjermen når jeg har Sims 2 i spill-modus eller i nabolagsmodus. Ikke på noen av de andre bildene. Har prøvd å restarte, tørke støv av cden, men det hjelper ikke. Noen som aner hva det kan være?
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #2 Skrevet 27. mai 2006 Grafikkortet kanskje. Har du installert de seneste driverne?
Arwen Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2006 (endret) Men det har jo virket helt til i dag, har til og med spilt i dag uten problemer :klø: kan det være grafikkkortet da? Endret 27. mai 2006 av Arwen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå