Gjest Lypsyl Skrevet 27. mai 2006 #1 Skrevet 27. mai 2006 Jeg har fått noen veldig tydelige blodårer på leggene siste årene...synes det er veldig sjenerende og det plager meg å gå i skjørt og shorts. Det er ikke åreknuter, men heller tykke blodårere som ligger helt ytterst i huden. Er bare 23 år, og ikke født barn.. Noen som har gode råd om noe som kan hjelpe?
honey21 Skrevet 27. mai 2006 #2 Skrevet 27. mai 2006 (endret) Åh det har jeg også! Jeg er 21 år nå og det begynte dag jeg var 18. Jeg har det bak knærne, på innsidene av føttene og rundt hele lårene. Det er så inmari stygt og sjenerende Jeg vet ikke hva man kan gjøre med det... jeg har heller ikke barn og har ikke gjort noe "spesielt" for å få det, men det er der i hvertfall. Kanskje jeg kan prøve concealer på beina hehe Endret 27. mai 2006 av honey21
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Der er sånn som skal dekke slikt på Vita, men om det funker vet jeg ikke.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Jeg vet om maaaange som har det, inkludert meg selv. Bryr meg ikke særlig om det, og det vises mindre når man får litt farge på skrotten
Gjest meg også Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 jeg synes ingen av dere skulle klage sånn altså. Har hatt det i mange år nå pg jeg er 18, la merke til dem når jeg var ca 14. Plager meg veldig, så skal vel spørre fastlegen om det. Det tror jeg er det beste
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå