Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Var det DEG?

Sorry, men det funka ikke fordi det var så innøvd...

Hehe, morsom du. Sticks and stones, sier nå jeg. Har aldri vært i Blaker heller, hvor nå det er... Folk kan ta det som de vill, jeg har bare skrevet det som har fungert bra for meg gjentatte ganger over tid.

Kommer man fra et sted hvor alle kjenner alle, eller utestedene ikke er i nærheten av tettpakket så kan jeg skjønne folk reagerer om noen setter seg ned i nærheten av dem uten å nødvendigvis si noe, men det er ikke helt slik når det er 5x flere folk på stedet enn det er sitteplasser. Da er det faktisk mange som bare setter seg ned slik for å slappe av litt uten å bry personen ved siden av. Er det creepy så anbefaler jeg at den personen holder seg til de halfulle småstedene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det noen sjekketriks...

-Jeg husker ikke hvor jeg bor, kan jeg sove hos deg i natt?

-Har du et plaster? Jeg slo meg vist da jeg falt pladask for deg...

-Tror du på kjærlighet ved første blikk, eller skal jeg gå forbi en gang til?

-Jeg vet om en som liker deg, og hadde ikke jeg vært så sjenert, så ville jeg fortalt deg at det er meg.

-Er ikke du sliten i beina, etter å ha løpt rundt i tankene mine i hele dag?

-Var det sola som skinte, eller var det bare du som smilte?

-Har du fyr?Ikke det..vil du ha en?=)

-Vil du være med hjem å se på frimerke-samlingen min?

-Hvis jeg var politibetjent, ville jeg anmeldt deg! Du har stjålet mitt hjerte!!

:) ..hihi

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg fikk en melding der det sto, jeg har lys på deg! :ler:

Gjest Gjest_Kriz_*
Skrevet

-Hvis du hadde vært en meny på McDonals ville du vært McDeilig!!!

-Oi, fine sokka....skal vi pule..

-Hvordan liker du eggene dine til frokost? Blautkokt? hardkokt? Befruktet?

Skrevet

En som virkelig har sjarmert meg i det siste var denne:

Jeg: Jeg skal xxx, hva trenger jeg da?

Butikkmannen: Meg!

Så nå får vi se hva som skjer der, jeg tok ham nemlig på ordet  :ler:

den syns jeg var kjempe herlig!

morsomt at det kanskje ikke var noe skjekketriks i det hele tatt, men likevel ble det... morsomt!

"jeg savner bamsen min, vil du sove i armkroken min?"

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Frøken Labb, Dødsbra sjekketriks du har funnet. De var morsomme :ler:

Jeg har hørt selv en go del sjekketriks fra gutter.. hadde tenkt å skrive dem ned så jeg kan lese de når jeg blir gammel og sitter alene og singel på aldershjemmet :)

" Har du lyst å bli med meg hjem på nachspill? Vi kan spise litt mat, høre led-zepplin cden min, blablabla også kjører jeg deg hjem i morgen tidlig"

Vi vet vel alle hva blablabla betyr :ler:

Når sangen You`re beautiful med James Blunt kom ut, var det en fyr som kom bort til meg og sa:

"Kvifor you`re so beautiful?" herregud sier jeg bare, hehe.

En kompis av meg hadde et sjekketriks til en dame, han skulle si:

"Vil du lære å trylle? du blir med meg hjem ogso i morgen forsvinner du ?"

MEN isteden av nervøstitet sa han:

"Vil du lære å trylle? du blir med meg hjem ogso i morgen sager jeg deg i to?" :ler:

Hadde ikke blitt med han hjem jeg i alle fall :)

Skrevet
*Nobody puts Baby in a corner*

;)

Ikke alle damer som tar den.

Og så spilte de The Time of My Life og greier...

  • Liker 1
Skrevet

Fått noen smårare:

Guttegjeng som tidde bom stille da vi nærmet oss,før en tøffing ropte etter meg og venninner i Scottland: Any of you guys wanna come for a pizza and a fuck?! (Nope...) Do you like pizza?!

Bedugget fyr:Du er jo så pen at du måå jo bare være gift?! (Jupp...)

Tannlegefyr: Hva tenner deg da?

BI fyr: Du er så sensuell, danser så sensuelt...(kikker på pupper, sikle sikle) Jentene på BI med perlekjeder og bluser er såååå kjedelige i forhold...

Skrevet
Ikke alle damer som tar den.

Og så spilte de The Time of My Life og greier...

:icon_lol:

Skrevet (endret)

Ingen av dere som kan noenting...

- klearæ! (kle av deg)

- Det hadde vært myyyye mer intresangt å snakke med deg, om du var naken!

- Jeg håper du dør, særiøst.

- Spander en øl på meg a, homo!

- Heisann! Hva heter du? Åh, det var et pent navn... Åj, sa jeg pent? Jeg mente

stygt...

- Kan du dø!?! :frustrert:

Disse har altid funka for meg... Har jeg nevnt at det ikke har blitt no på meg de siste årene??

Endret av Yme
Gjest doktor feelgood
Skrevet

Med de sjekketriksa der, blir du singel resten av ditt liv.

Du skremmer jo damene ut i det ytre rom jo. :grine:

Det beste du kan gjøre , er å spraye deg med feronomer og håpe på det beste.

Skrevet
Med de sjekketriksa der, blir du singel resten av ditt liv.

Du skremmer jo damene ut i det ytre rom jo. :grine:

Det beste du kan gjøre , er å spraye deg med feronomer og håpe på det beste.

Hmm... Kan jeg spraje dem med tåregass isteden? Tror du det hadde funka??

Gjest doktor feelgood
Skrevet

Det hadde vært noe ja.

Ser for meg et perfekt resultat, damene ligger på knærne å griner over ditt elegante vesen

Skrevet

Yme da, du skjønner vel at du må bruke lystgass....

Skrevet

Jeg blir så forvirra jeg assa... Er det ikke meninga å knuse selvtilliten til de man kjekker opp? Altid trudd det var det som var greia, jeg :forvirret:

Gjest doktor feelgood
Skrevet

Knuse selvtilliten ???? neeeeeiiii. Du skal heller piffe opp den. :sjenert:

Spa på med remmer og tøy holder. Da blir det liv i leiren vettu :grine:

Skrevet
Knuse selvtilliten ????  neeeeeiiii. Du skal heller piffe opp den.  :sjenert:

Spa på med remmer og tøy holder. Da blir det liv i leiren vettu  :grine:

Ehm... Værden handler om meg, så jeg bestemmer!

Gjest doktor feelgood
Skrevet

Ja, du har et poeng der. :ironi: Men saken er den, damer liker også å snakke om seg selv. Og vi lever og ånder for meg ,meg ,meg og sa jeg meg ? I allefall liker jeg det. Og da blir det fort stakkars mann hvis han er så "framfus" at det tar overhånd. :sur: Har noen et rødt kort her et sted ? Hallo !!!!!

Ække bare Bruce,rn som er the boss veit du ;)

Skrevet

På engelsk: you :"Would you like to dance?" her: "no thanks!"

you: "oh, maybe you didn't hear me, I said you look fat in those pants"

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...