Gå til innhold

Jeg endte nettopp mannen min bilder av meg selv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min jobber i nordsjøen, og er borte fra meg to og tre uker av gangen... Vi savner hverandre veldig, og i stad sendte jeg ham noen bilder av meg i det lekreste hvite blondeundertøyet... Korsett, hipsters, strømper og høyhælte sko, med det ene benet på en barkrakk og rumpa ut... Og for en reaksjon! Han elsket bildene, ville jeg skulle ta flere når han skulle ut å reise neste gang :)

Så det er et godt tips til dere jenter, på med undertøyet og frem med kameraet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, godt tips!

ser for meg utrykket hans når han åpnet brevet sitt! :hoppe:

Gjest gjest1
Skrevet

kem tog dette bildet, din elsker? ;)

Skrevet

Selvutløser ;)

Gjest gjest1
Skrevet

hihi ok! Jeg tenkte jeg måtte bare spekulere i ekte KG-ånd :-D

Men det hørtes morsomt ut. Når jeg får en eller annen form for mannfolk og fotomobil skal jeg følge tipset :)

Gjest Gorgonzola
Skrevet
Kjæresten min jobber i nordsjøen, og er borte fra meg to og tre uker av gangen... Vi savner hverandre veldig, og i stad sendte jeg ham noen bilder av meg i det lekreste hvite blondeundertøyet... Korsett, hipsters, strømper og høyhælte sko, med det ene benet på en barkrakk og rumpa ut... Og for en reaksjon! Han elsket bildene, ville jeg skulle ta flere når han skulle ut å reise neste gang :)

Strålende! Du har virkelig skjønt det, håper han vet å sette pris på deg og ikke viser fram bildene til alle kompisene der ute (slem spekulasjon det men.....)

Fikk det samme fra min "babe" en gang jeg var ute på tur ei ukes tid, sånt som hever og krydrer samlivet det der. Keep up! Andre jenter - les og lær!!!

Skrevet

hehe..... hørtes løye ut å gjøre. det er jo kjempeløye å leke med kamera...

Skrevet

Jeg og kjæresten drev å pirrer hverandre over msn og ble veldig kåte. Vi satt ganske mange mil fra hverandre, da han var bortreist i forbindelse med jobben. Vi begynte å snakke om å ta bilder og sende hverandre.

Jeg tok på meg strømper og korsett og tok masse frekke bilder i sort-hvit (dette var tidlig i forholdet og jeg ville ikke være for vulgær). Helt tilfeldig var det hull i strømpene - noe som gjorde det ekstra frekt... jeg hadde ikke lagt merke til det, kåt som jeg var :ler:

Bildene ble veldig godt mottatt og jeg var gangske fornøyd selv. Testet ut masse forskjellige vinkler og stillinger ;)

Jeg mottok også noen i retur ;)

Gjett at dagene gikk med til å glede seg til å se hverandre igjen!

Gjest Gjest
Skrevet

Pøff, kjærsten min tenner på meg uten at det nødvendigvis er rafinert undertøy inne i bildet.

Skrevet

nå er det jo snakk om å pirre opp sex livet litt og om å ha det gøy med å ta bilder. ikke vær så negativ til dettte da

Skrevet

Hørtes kjekt ut det der... *Meg og vil*

Skrevet
Hørtes kjekt ut det der... *Meg og vil*

du vil det ja. hvorfor det?

Gjest Gjest
Skrevet
du vil det ja. hvorfor det?

Hva er det for et spørsmål? :ler:

Skrevet

Gjorde det vi og når jeg bodde langt vekk.

Kjempe gøy og spennende :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet
Pøff, kjærsten min tenner på meg uten at det nødvendigvis er rafinert undertøy inne i bildet.

Ganske merkelig å insinuere at kjæresten til trådstarter ikke gjør nettopp dette synes du ikke?

Jeg tror nok han gjør det, og jeg tror nok også det er ganske vanlig å gjøre det =)

Gjest Gjest
Skrevet

Signert -S- selvfølgelig =) *glemsk*

Skrevet

Hehe, han hadde nok likt bildene like godt, eller helst enda bedre om jeg hadde vært splitter naken, ja!

• 3 uker senere...
Skrevet

Typen min elsker å ta slike bilder av meg, eg føler meg bra og av at han gjør det. Har slete masse med selvtilliten men at han kan bli så kåt av meg og elske å se på meg er det største komplimange eg har fått noen sinne.

No drømmer han om å ta et bilde der jeg ligger naken oppå et sånn hvitt puseteppe med bare noen sexye sko på.

Han sier at hvis han hadde fått sjangsen ville han hatt det som plakat på rommet sitt. :sjenert:

Skrevet

Kjempebra idé. :klappe:

Hvis det er mulig kan du måte han i døra i samme antrekk når han kommer hjem igjen. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Er i et litt langdistanse forhold for tiden, og han maser alltid om at jeg må sende ham bilder.

Så sexy som mulig...men jeg takler ikke det, det føles så rart...

han har jo sett meg naken og alt sånn, men alikevel...

Han hadde blitt såååå glad om jeg hadde sendt ham noe slikt som trådstarteren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...