hilli Skrevet 28. mai 2006 #41 Skrevet 28. mai 2006 PC'en min, den bruker jeg hver dag og hadde savnet veldig dersom den ble ødelagt.
Sun Mei Skrevet 28. mai 2006 #42 Skrevet 28. mai 2006 Bamsen jeg fikk da jeg var 4 år, bunaden min, medlajongen jeg arvet etter bestemor og gifteringen hennes.
Gjest Skya Skrevet 28. mai 2006 #43 Skrevet 28. mai 2006 En gammel kosebamse som jeg fikk etter mitt søskenbarn som døde så altfor tidlig.
Missbumblebee Skrevet 28. mai 2006 #44 Skrevet 28. mai 2006 Alle bildene mine, og kanskje aller mest; pappas dåps-skjed i sølv, gitt til han av min tippoldemor. Fikk den som minne etter pappa like etter at han døde.
Colargol Skrevet 28. mai 2006 #45 Skrevet 28. mai 2006 Kosebamsen min som jeg fikk da jeg var tre år av mama og pappa, -husker enda hvordan den var pakket inn! Og den er fortsatt med meg når jeg flytter fra sted til sted, men den ligger ikke oppi senga mi lengre da! Og så selvfølgelig gullkjedet jeg fikk av min gudmor i fjor, hun døde like etterpå så det er en av de største gavene jeg noensinne har fått!
Gjest Gjesta Skrevet 28. mai 2006 #46 Skrevet 28. mai 2006 Smaragdringen med diamanter som bestemor alltid pleide å bruke. Alt annet kan erstattes. Fotoalbum og dagbøker gir ingen sorg om de forsvinner.
Gjest Virvel Skrevet 28. mai 2006 #47 Skrevet 28. mai 2006 Er faktisk ikke helt sikker... Bamsen kommer høyt opp på lista, sammen med kattepusen jeg fikk av pappa da jeg ble født, og sammen med den var det et kort hvor han hadde skrevet noe sånt som "velkommen til oss, vi skal passe godt på deg!", og jeg blir like sippete hver gang jeg ser på det. Babyalbumet mitt er jeg også utrolig glad i, for pappa har fremkalt mesteparten av bildene selv, og mamma har skrevet så mye fint. Så har jeg to smykkeskrin i tre som farfaren min har laget, og en hel iskremboks full av postkort fra en daværende kjæreste (han var på ferie og sendte et kort hver dag)... Det ble visst mange ting dette.
Gjest Lise-Lotte Skrevet 28. mai 2006 #48 Skrevet 28. mai 2006 Jeg elsker hagen min og helt siden vi bygde drømmehuset vår for snart 5 år siden så har jeg brukt utallige timer i hagen. Kunne aldri i livet bodd i blokk - jeg er helt nødt til å ha muligheten til å jobbe i hagen eller til å bare sitte ut og lese eller slappe helt av ...
Carrot Skrevet 29. mai 2006 #50 Skrevet 29. mai 2006 Hva er din aller kjæreste eiendel? Jeg tenker ikke på familie, kjæledyr osv., for det er jo ikke eiendeler, men materielle ting. ← Min kjæreste eiendel måtte da bli alle negativer som ligger i bankboks - fordi bilder er minner når hukommelsen svikter....
Gjest gjest1 Skrevet 29. mai 2006 #52 Skrevet 29. mai 2006 Et armbånd jeg fikk av bestemamma til konfirmasjonen min. Hennes mor, min oldemor døde kort tid før jeg ble konfirmert, og dette armbåndet fikk hun i sin tid til sin konfirmasjon... Det kom noen tårer da jeg fikk det... Også må jeg nevne "kjærlighetsbrev", valentineskort og dikt jeg fikk av en god venn som døde i november... Bilder betyr ikke sååååå mye for meg, jeg husker jo ting likevel.
Anna O Skrevet 29. mai 2006 #55 Skrevet 29. mai 2006 Pianoet mitt, uten tvil. Er ikke så veldig opptatt av ting, selv om jeg har store problemer med å kvitte meg med dem i tilfelle de kan brukes til noe nyttig seinere. Pianoet er det dyreste jeg eier, noe som er grunn nok til å passe godt på det, i tillegg til at det er det som gir meg mest glede. Jeg er nok litt knyttet til det følelsesmessig, men er mest glad i det pga. gleden jeg har av det i øyeblikket, enn av en mer sentimental grunn.
Cherie Skrevet 29. mai 2006 #57 Skrevet 29. mai 2006 For meg må det bli Bob, min første dukke. Utover det må jeg nevne forlovelsesringen min, alrunen min ( isfolkets talisman i gull som jeg fikk av min mor), fotoalbummene mine og noen smykker og øredobber jeg har fått av min sambo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå