Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fruktfatet etter min tippoldemor.

Skrevet

Den rosa nattkjolen jeg fikk av mamma da jeg var 15 år.

Skrevet

Gifteringen min og fotoalbum!

Akkurat som alle andre..... ;)

Skrevet (endret)
Gifteringen min og fotoalbum!

Akkurat som alle andre.....  ;)

:Nikke:

Bortsett fra at de fleste av mine/våre bilder ikke er i album. Enda. :sjenert:

Endret av Rannva
Gjest Gjesta
Skrevet

Fotoalbum og smykket jeg fikk av oldemor :)

Skrevet

-Foruten fotoalbum, alle de søte små tingene som ungene mine laget i barnehagen og i skolen........som blir gjevere for hvert år som går.

:babysmokk: >>>>>>>>>>>>>> :blaaruss:

Skrevet

Nønne, bamsen jeg har hatt siden jeg var et par uker gammel :flau:

Gjest gjest1
Skrevet

Totte, en liten bamse/dukke jeg har hatt siden jeg var baby. Den har vært med meg overalt og betyr masse for meg.

Ellers må jeg nok si fotoalbumene mine.

Skrevet

Bildene mine, gifteringen til farfar, og lille kosekaninen min "SnurreSprettLilleKnut"

Gjest gjest1
Skrevet

En bøtte (!) med bilde av Charles og Diana som jeg har arvet.

Skrevet

Fotoalbumer og dagbøker. Uerstattelig!!

Skrevet

Et gullarmbånd med hjerter som jeg fikk av mannen og aldri tar av, og en bamse som ligger på loftet hos min mor som var min faste følgesvenn da jeg var liten.

Gjest Gjest
Skrevet

En pose med kjærlighetsbrev! Fra en gammel veldig kjær kjæreste som ikke lever lenger! Jeg leser de aldri, men å vite at de er der betyr mye for meg.

Den kjæreste eiendelen jeg har gitt bort ( i presang) er et fotoalbum med bilder! Jeg ble så glad i albumen mens jeg laget den at jeg nesten ikke ville gi den bort. Det skjer forøvrig hver gang jeg lager albumer til andre, men denne var spesiell.....

Gjest Gjesta
Skrevet

Oldefars frimerkesamling. Fikk den av ham da jeg var 5, og så stolt har jeg aldri vært i nærheten av å være igjen. Husker alle detaljene (til og med hvordan det luktet av pipen hans) som om det var i formiddag.

Gjest splæsj
Skrevet
Nønne, bamsen jeg har hatt siden jeg var et par uker gammel :flau:

Totte, en liten bamse/dukke jeg har hatt siden jeg var baby. Den har vært med meg overalt og betyr masse for meg.

Ellers må jeg nok si fotoalbumene mine.

Og hos meg er det Humle. Gode kosedyrene våre! :hjerter_rundt:

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg glemte jo Bamse!!

Min oldemor strikket en brun bjørn med lange armer og ben, og fylte han med sagflis! Denne fikk pappa, og bestemor har strikket klær til han, og jeg fikk den når jeg var liten!

Den er fin den!!! :hjerter_rundt:

(vel bortsett fra når det stikker ut sagflis av den da :ler: )

Skrevet

Dess eldre man blir dess viktigere blir de tingene man fikk tidlig i livet. Jeg sitter her å kikker på ei gammel sukkerskal jeg fikk av min bestemor. Den har fårr en sentral plass i min stue nå. :)

Skrevet

Fotoalbum, bamsen min som heter Nusse, og den aller første singelen som favorittbandet mitt ga ut (i 1981) som jeg forøvrig har fått signert :) Den har hedersplass i stua...

Gjest Gjest
Skrevet

Ringen min. My preciousssssss....

Giftering altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...