Gå til innhold

Daff


Gjest hva skjer a'?

Fremhevede innlegg

Gjest hva skjer a'?
Skrevet

Hva skjer a'?

Formen min har gått rett i dass!!!

Er helt ute å kjøre..føles som en hard intervall økt av å gå en skogstur.

Får melkesyre i bena av å gå opp en trapp!

Å formen min som var så bra for tre uker siden.. :(

Orker jo ingenting!!

Å det verker oppover i ryggraden og nedover i rompa om natta.. :klø:

Holy moon.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er også dass nå, det er pollen!

Skrevet

Blir'n så syk av pollen altså??

Hmm

Kanskje jeg må få tatt en allergitest..

Utrolig slitsomt å gå så her..

Gjest gjest1
Skrevet

Det er kjempefint vær i dag, og det er de dagene jeg blir helt dau på iallfall... også tørrhoste og drit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...