Gjest Erikah Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 Går det ann å lage tabeller i norkså enkle WordPad? Hvordan?
Gjest Sexy Sadie Skrevet 26. mai 2006 #3 Skrevet 26. mai 2006 Det virker ikke umiddelbart slik nei, men kan du ikke prøve å transportere en fra Word da?
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 (endret) Det virker ikke umiddelbart slik nei, men kan du ikke prøve å transportere en fra Word da? ← Kanskje h*n ikke har word? Jeg vet ikke noe om Wordpad, men du kan jo laste ned http://www.openoffice.org , som er gratis og holder god standard. Endret 26. mai 2006 av Slangen
Gjest Erikah Skrevet 26. mai 2006 #5 Skrevet 26. mai 2006 Hvis jeg hadde hatt Word, så hadde jeg selvsagt ikke brukt WordPad... Takk for tips, Slangen!
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 Her er en tekstbehandler hvis du bare trenger den biten: http://www.snapfiles.com/download/dlabiword.html Den heter abiword, og linken ovenfor starter nedlastningen. Den er gratis og tar mye mindre plass enn et "mastodontprogram"... Det har til alt overmål norsk tekst og ordlister (husk å krysse av for norsk ordliste under installasjonen). Hilsen datadama
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå