Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Erikah
Skrevet

Går det ann å lage tabeller i norkså enkle WordPad?

Hvordan?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sexy Sadie
Skrevet

Det virker ikke umiddelbart slik nei, men kan du ikke prøve å transportere en fra Word da?

Gjest Sorte Får Bææ
Skrevet (endret)
Det virker ikke umiddelbart slik nei, men kan du ikke prøve å transportere en fra Word da?

Kanskje h*n ikke har word?

Jeg vet ikke noe om Wordpad, men du kan jo laste ned http://www.openoffice.org , som er gratis og holder god standard.

Endret av Slangen
Gjest Erikah
Skrevet

Hvis jeg hadde hatt Word, så hadde jeg selvsagt ikke brukt WordPad...

Takk for tips, Slangen! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Her er en tekstbehandler hvis du bare trenger den biten:

http://www.snapfiles.com/download/dlabiword.html

Den heter abiword, og linken ovenfor starter nedlastningen. Den er gratis og tar mye mindre plass enn et "mastodontprogram"...

Det har til alt overmål norsk tekst og ordlister (husk å krysse av for norsk ordliste under installasjonen).

Hilsen datadama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...