summer25 Skrevet 26. mai 2006 #1 Skrevet 26. mai 2006 Jeg måtte slutte med p-piller, da det ble oppdaget at jeg hadde for høyt blodtrykk. Nå går jeg på medisiner som i tillegg til å hjelpe mot blodtykket har fjernet migrenen min MEN, når det kommer til prevansjon - er det skikkelig kjipt! Legen sa at jeg kunne få spiral, men han ville helst ikke fordi jeg ikke har fått barn - og helt ærlig er jeg ikke særlig lysten på spiral heller! Kondom er kjipt sorry, men sånn er det bare... Jeg lurer nå på om jeg skal kutte ut blodtrykksmedisinene for å se hva som sjer.. kan jo hende det har blitt normalt igjen.. er arvelig i familien, men ellers lever jeg ett ikke alt for usunnt liv Noen som har vært borti noe lignende? Er mitt liv som p-pille bruker helt over tro
Gjest Gjest_sprettball_* Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 Jeg har også høyt blodtrykk og måtte slutte på p-piller. Fikk gå på minipilla condulag itilegg til blodtrykksmedisin. Ble testet nøye underveis og dette fungerer fint. Hør med legen din.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #3 Skrevet 26. mai 2006 Jeg var i samme situasjon. På p-piller steg blodtrykket mitt til 140/160, men det stabiliserte seg straks jeg sluttet. I mitt tilfelle er det østrogen jeg reagerer på, så for meg fungerer minipiller fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå