Gå til innhold

Utålmodig..


Olse

Anbefalte innlegg

Er nå i 23 uke og begynner å bli utålmodig.

Det begynner å bli varmt i været og jeg får form for hetetokter. Gjerne om natten.Kroppen er i ulage, vekten går voldsomt opp og hormonene er mer i sving nå enn noen gang. Ønsker å gjøre masse men har ikke ork og energi mer enn til nesten å irritere meg over ting...

Mulig jeg er i en form for "midtgravidskrise".

Noen som har det lignende eller har noen gode tips for å se mer positivt på ting?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: du er ikke alene, nei :)

jeg skjønner litt hva du mener... jeg er 22+2 og begynner å bli lei av at jeg til stadighet begrenses av min egen kropp, og alt som har skjedd med den etter at jeg ble gravid..

*jeg er kvalm i tide og utide, og orker derfor ikke å planlegge så mye aktiviteter (har måttet avbryte mange sosiale forsøk, fordi kvalmen trenger seg på..)

*jobben går sin gang uten at jeg er like med som før, jeg blir liksom ikke inkludert på samme måte i planlegging av aktiviteter lengre - forståelig nok (jeg er delvis sykemeldt)

*jeg har blitt kraftig plaget med en influensa som bare ikke vil slippe taket

*vi har fått sex-forbud pga morkake som har plassert seg for nært/over livmormunnen ...dette er nesten det verste da :sjenert:

men til tross for dette, så synes jeg at det er greit at det er noen måneder igjen til livet mitt forandres for alltid, jeg trenger litt mer tid til å forberede meg, jeg. Og jeg håper og tror at nå når det blir sommer og sol, så skal jeg kose meg skikkelig med late dager på stranda. Ja, jeg blir sikkert en hvalross på land, men så kan jeg vagge meg ut i vannkanten og avkjøle den store, tunge og varme kroppen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg starter også å bli utålmodig nå. Er 24+3 og har allerede fått stor mage. Ingen av sommerklærne fra i fjor passer lengre og jeg går rundt med sikkerhetsnål for å holde buksa oppe da jeg ikke får igjen glidelåsen:sjenert: Naboen fikk baby sist uke og jeg ser nå bare frem til at knøttet mitt også er ute.

Selv om jeg har sett frem til dette i flere år- så er det rart å plutselig ikke lengre bli regnet med når det gjelder turer ut på byen, festlige lag på jobben, MC turer med typen og venner osv. Jeg blir invitert- men det føles noen ganger så sært å sitte der og føle seg som DEN festbremsa.

Men dette er kun en kort periode av mitt liv og jeg gleder meg vilt til at knøttet ankommer!!. Er vel inne i en slags "midtgraviditetskrise" jeg også med svært labilt humør. (Stakkars typen min) :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utålmodig sjel her også. Jeg er ikke lei av å gå gravid ennå heldigvis (selv om det har skapt litt problemer underveis :P ), og har sluppet unna det verste hormon"styret". Men jeg er bare så spent på babyen i magen :Nikke: Vil ha han NÅÅ (men ferdig utviklet selvfølgelig...), det er så lenge å vente til september. Jeg trenger ikke de 9 mnd som mange mener er greit å ha for å forberede seg :riste: I natt drømte jeg om den lille gutten, sambo og jeg satt på senga og prata om ham mens jeg hadde ham i armene mine :hjerte: Han hadde en liten oppstoppernese og vi mente han hadde litt av "familienesa" til sambo :lol: Navnet vi har funnet passet perfekt. Alt var bare fryd og gammen ;)

Tiden går så sakte nå :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. Jag är bara 19+0 i dag och jag har inte alls bråttom.

Jag vill bli mera gravid. Jag trivs med den stora magen och ser fram emot en sommar med mage. Galen? Tja, kanske. Men jag har lika lite bekymmer denna gång som sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...