Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Hvor synes jentene det er greit å få spruten?
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #2 Skrevet 26. mai 2006 Jeg foretrekker i Håndkle eller papir da....
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #3 Skrevet 26. mai 2006 De fleste damer er vel temmelig uinteressert i den spruten. Det er bare gutta som er så opptatt av den og tror at spruten ders liksom er selve høydepunktet ved sexen. Litt mindre selvopptatt, takk!
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #5 Skrevet 26. mai 2006 Syns i grunn det er no herk at de spruter i meg. Det renner jo ut av musa lenge etterpå. Det beste er om de spruter på et håndkle. Men det gjør de jo sjelden.
Gjest Jente18 Skrevet 26. mai 2006 #8 Skrevet 26. mai 2006 Det er jo mest praktisk hvis han sprutet et eller annet sted det er mulig å tørke det opp uten altfor mye søl, men hvis vi ser bort fra det upraktiske liker jeg aller best at han kommer inni meg.
Gjest Sexy Sadie Skrevet 26. mai 2006 #12 Skrevet 26. mai 2006 Hvor vi jenter liker det og hvor guttene liker det er visst to forskjellige saker. De vil sprute i trynet, på magen og andre steder de har sett på film og som de tror er så bra. Skjerp dere gutter, dere kan bedre enn som så. Som svar på spørsmålet så er det naturligvis: i meg.
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #13 Skrevet 26. mai 2006 Uten tvil;inni meg. Greit nok på magen eller eller brystene for den saks skyld, men da blir det litt mere sånn:"ok, nå trenger jeg hånduken til å tørke av meg denne seige gråhvite gørra rimelig fort...." (men jeg sier det ikke høyt, da.....)
Gjest StoreSky Skrevet 26. mai 2006 #14 Skrevet 26. mai 2006 Inni, ev på magen/puppa/på "musa"....Men digger best inni! Er så deilig det nemlig å kjenne at det går for gutten inni meg...
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2006 #17 Skrevet 27. mai 2006 Er så deilig det nemlig å kjenne at det går for gutten inni meg... ← Ærlig talt, kjenner du det? Litt "pumping" i pikken kan man jo i blant kjenne, men sæden kjenner jeg ikke. Kjenner noen at sæden er varm?
Majka Skrevet 27. mai 2006 #18 Skrevet 27. mai 2006 Inni meg Deilig - uten kondom Praktisk - med kondom
Gjest StoreSky Skrevet 27. mai 2006 #19 Skrevet 27. mai 2006 Ærlig talt, kjenner du det? Litt "pumping" i pikken kan man jo i blant kjenne, men sæden kjenner jeg ikke. Kjenner noen at sæden er varm? ← Selve spermen kjenner jeg jo ikke, men sammentrekningene og hoftene beveger seg på en spesiell måte... Dessuten er tissen hans veldig hard rett før og under ejakulering -som det heter så pent, haha;-)
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2006 #20 Skrevet 28. mai 2006 Inni, ev på magen/puppa/på "musa"....Men digger best inni! Er så deilig det nemlig å kjenne at det går for gutten inni meg... ← hvordan kjenner du det? har hatt samboer i 8 år nå og kjenner ikke at han spruter i meg... og vi har 2 barn sammen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå