Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nå hatt min Samsung E-700 i 3 år, men dessverre begynner den å bli skrøpen.. :sur: Så jeg er nødt til å kjøpe meg en ny mobil om ikke så lenge..

Men jeg synes det er så vanskelig.. Har lyst på en som er nett og elegant, som har kamera(trenger ikke være SÅ bra), er villig til å betale rundt 2000-3000 med et abonnement uten månedspris..

Har noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 6280 som jeg er veldig fornøyd med, test på amobil.no du får den f.eks med chess-abo uten bindingstid for 2690,- ligger på denne siden. Jeg mistenker dette er en sånn mobil som "alle" kommer til å ha men det sjenerer meg igrunn ikke :P

Gjest gjest1
Skrevet

Hva med Samsung D600, evt D500 dersom du ikke må ha det absolutt nyeste på teknologifronten.

Gjest Gjest
Skrevet

nokia 6280 har nylig blitt kåret til den beste mobilen.. mannen min har detn og veldig fornøyd, skal også kjøpe sånn selv når min blir sliten (snart)

Skrevet

Jeg har også 6280 og er forløpig fornøyd. Eneste jeg savner på den er at den ikke blinker når jeg får mld (slik som på samsung). Da var det så greit å se om det skjedde noe på mobilen når jeg hadde den på lydløs. Nå må jeg av med tastelås og greier for å se om det har skjedd noe, eller for å se hva klokken er. Men det er jo bare en vanesak. Bagatell. Kjøpte den for 2400 med tele2 uten bindingstid, abonoment som koster 5 kr. mnd.

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt samsung E760 og elsker den!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med SE. Har SE-W800i, og er helt forbløffet over den gode lydkvaliteten (den forrige telefonen kunne jeg nemlig nesten ikke bruke til å snakke i)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har forelsket meg helt i LG KG 800. Denne skal jeg ha. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...