Fluffystuff Skrevet 25. mai 2006 #1 Skrevet 25. mai 2006 Jeg har msn messenger, som jeg må ha passord for å logge meg inn på (selvfølgelig). Men andre sier at jeg er pålogga på msn hele tida, noe som ikke er sant. Nå har jeg oppdaget at når jeg logger meg på msn messenger så kommer det opp en beskjed hvor det står følgende: du ble logget av net messenger service fordi du logget på et annet sted. ?????????? Hva er denne net messenger for noe? Og hvorfor blir jeg automatisk logga på der hele tida? Noen som vet hvordan jeg blir kvitt dette?
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2006 #3 Skrevet 26. mai 2006 Du kjører rett og slett to msn'er samtidig, en ny versjon, og en gammel en. Bare få den andre vekk fra pc'en så burde problemet fikses.
Lilith Skrevet 26. mai 2006 #4 Skrevet 26. mai 2006 Jeg opplever også det fra tid til annen, og har vanskeligheter med å få slettet og evt reinstallert msn fordi det er knyttet opp mot windows, eller noe? Jeg blir i hvert fall ikke kvitt problemet, og det er kjempeirriterende!
14062003 Skrevet 28. mai 2006 #5 Skrevet 28. mai 2006 Du er logget på Windows Messenger. Det skjer automatisk når du logger på Windows - om du har lagt inn at passordet skal huskes på .net-sider. Jeg bruker groups på msn og hotmail og dersom jeg velger å la IE huske passordet der, slenger den det inn i Windows Messenger også - og logger meg på automatisk.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 28. mai 2006 #6 Skrevet 28. mai 2006 Man får fjerne Windows Messenger da.
14062003 Skrevet 28. mai 2006 #7 Skrevet 28. mai 2006 Man får fjerne Windows Messenger da. ← Det går ikke.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 28. mai 2006 #8 Skrevet 28. mai 2006 Joda, bare litt vanskelig. Ironisk nok i et OS som er for "den vanlige bruker". http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_messenger_remove.htm
14062003 Skrevet 1. juni 2006 #10 Skrevet 1. juni 2006 hvordan blir man kvitt windows messenger? ← Ser du linken over? Jeg vil tro den inneholder en oppskrift (har ikke sjekka sjøl, lever i trua om at det ikke går - hehe, neida gidder bare ikke siden jeg ikek har problemet nå som jeg må taste et passord i ny og ne i stedet.).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå