Skrållan Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #1181 Del Skrevet 26. mars 2008 Takk for det imli! Jeg fant ingenting som frista... men nå sitter Ida og jeg og spiser eple, så noe næring får jeg i meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #1182 Del Skrevet 27. mars 2008 Æsj, sambo har smitta meg... så her sitter jeg med halsvondt fra en annen dimensjon! Tør ikke spise frokost i dag, ser for meg at det er alldeles grusomt å kaste opp med sår hals.. så da får jeg heller være sulten en stund! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 27. mars 2008 #1183 Del Skrevet 27. mars 2008 Når en i familien blir syk blir som regel alle andre det også. Det er iallfall min erfaring Som regel blir barna syke her først, så blir jeg syk så kommer sambo etterpå. Det hørtes ut som dere hadde det kjempekosli i påska! Så har jeg sett bildene på facebook av turen også kan tenke meg at magen begynner å bli litt større nå! Iallfall så man ser det litt kanskje? Det er vel ikke særlig lenge til UL eller nå? Det skal bli spennende!! Nei, nå må jeg fortsette å se dr.phil! Reklamen er over.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #1184 Del Skrevet 27. mars 2008 suri: Det er min erfaring og! Håper bare Ida slipper unna, er så mye mer strevsomt når hun også blir pjusk... Ja, vi har virkelig storkost oss i påska! Var godt å komme hjem til seg selv og da.. Man ser det ganske bra nå ja! Magen er svææær! Skal ta et nytt magebilde i morgen, kanskje jeg får lagt ut det i løpet av dagen så får du se Ikke lenge til UL nå nei, 3 uker bare! Det går fort! Åh, får du se Dr.Phil i fred og du? Jeg prøver innimellom jeg og, men Ida synes ikke det er så kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #1185 Del Skrevet 27. mars 2008 Fikk omsider pressa i meg ei brødskive kl 13.30 i dag, men rett etterpå ble jeg kvalm igjen.. Lurer på å ringe legen i morgen, og få han til å skrive ut noe kvalmenedsettende... gidder ikke ha det sånn lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 27. mars 2008 #1186 Del Skrevet 27. mars 2008 Sliter du veldig med kvalme altså? Huff å meg.. Akkurat det kan jeg ikke forestille meg hvordan er. Vet bare at når jeg er kvalm så er det jævlig! Å jeg er ikke kvalm så lenge da... kan hjelp med noe kvalmenedsettende ja En blir så redusert når man er kvalm og i dårlig form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #1187 Del Skrevet 27. mars 2008 Det er ikke det at jeg er så himla kvalm, men jeg brekker meg (og ofte kaster opp...) bare jeg ser mat og kjenner matlukt... Klarer ikke å åpne kjøleskapdøra engang, skal jeg inni der må jeg holde pusten og ikke se inni... Ikke så snedig bestandig. Sambo må jo gå over kåken et par ganger om dagen, og fjerne ting jeg synes er heslig. Han begynner å bli litt lei... Blir forferdelig redusert etter jeg har kasta opp, for da har jeg ingen energi igjen. Er så voldsomme brekninger jeg har at jeg har vondt i magen en god stund etterpå. Så jeg håper kvalmenedsettende kan hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #1188 Del Skrevet 28. mars 2008 Dagens magebilde, 16 uker på vei: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 28. mars 2008 #1189 Del Skrevet 28. mars 2008 16 uker For en fin mage Begynner å synes nå ja Ha en fin helg, god bedring med kvalmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 28. mars 2008 #1190 Del Skrevet 28. mars 2008 Det vises helt klart at du er gravid Den begynner å vokse seg større nå! Gratulerer med 16 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #1191 Del Skrevet 28. mars 2008 16 uker For en fin mage Begynner å synes nå ja Ha en fin helg, god bedring med kvalmen! Takk for både heia-ing og mageskryt! Synes ganske bra nå ja, kan ikke lyve meg unna det! Ha en kjempefin (og vond :gjeiper: ) helg du og! Det vises helt klart at du er gravid Den begynner å vokse seg større nå! Gratulerer med 16 uker Bra jeg ikke bare ser feit ut da! Og større skal den bli! Takk for det søta! ************************************************* Skikkelig dårlig form nå ja... og da mener jeg ikke kvalme! Har våkna hundre-og-ørti ganger i natt fordi det har vært tungt å puste, halsen er vooooond og formen er slapp. Ida har jo da så klart vært i 100 i dag, så vi har vært en dårlig kombinasjon! Men vi har begge overlevd så langt! Sambo vant to billetter til Rosenborg-kampen på mandag på jobb i dag. Så vi lurer litt på å dra dit da.. men vi har jo ingen barnepass til Ida... Lillesøstra til sambo har tilbudt seg å være her da, men hun kjenner nesten ikke Ida og er ikke flink med barn, så det vil jeg ikke. Må jo være trygg på at jenta har det bra om vi drar... Kanskje vi ber mamma og pappa om å komme hit, vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #1192 Del Skrevet 29. mars 2008 *host og hark* Må nok på apoteket og kjøpe hostesaft i dag, for jeg hoster så ille at jeg brekker meg. Er det ikke det ene, så er det det andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #1193 Del Skrevet 29. mars 2008 Jeg har fått forkjølelsessår på leppene og på tunga, nå er jeg lekker altså! har nettopp spist oss stappmette på grønnsaker og dip, selv om jeg ikke kjente smaken på noe... Blir ikke senkveld her i huset kjenner jeg, er skikkelig dautrøtt allerede. Ida er ikke helt i form hun heller, så vi vet aldri hvordan natta blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #1194 Del Skrevet 30. mars 2008 Skikkelig daffedag hjemme! Jeg er så alldeles ikke i slaget, Ida er litt snufsete hun og, men sambo er på bedringens vei. Vi har kosa oss med muffins i dag, og Ida fikk være med å ha på melis først. Gjett om hun syntes det var gøy! Ellers har jeg hjulpet en venninne med særemnet sitt i dag. Litt gøy å gjøre skolearbeid igjen, særlig videregåendeskolearbeid! Føler jeg har teken på det enda! Nå driver sambo og Ida på å lager middag, blir deilig lasagne i dag. Jeg kjenner ingen lukt her jeg sitter, men får da håpe det smaker godt likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnockedUp Skrevet 2. april 2008 #1195 Del Skrevet 2. april 2008 Innom og legger igjen spor her jeg Var en kjempeflott mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 2. april 2008 Forfatter #1196 Del Skrevet 2. april 2008 Fremdeles dårlig... svært så lenge dette satt i da! Ida hoster og snørrer hun og nå, stakkars lille vennen min. Dårlig matlyst har hun og, så hun har vel vondt i halsen sin. Håper hun snart blir frisk igjen, er ikke noe moro når de små er syke. Ida har begynt å snakke sånn i søvne! Hun kan plutselig rope etter både pølse og bajje (hennes ord for Barne-tv), eller Thea - dukka hennes. Natt til i går så hørte jeg hun tok ut smokka og ropte "Thea?!". Jeg svarte at Thea lå i senga si og sov. Da nikka Ida og sa "mhm" før hun stappa smokka inn i munnen igjen og sov videre! Morsom jente det der! Kjenner mer og mer liv i magen nå! Og det er bestandig på venstresiden jeg kjenner noe. Blir spennende på UL, håper virkelig vi får se kjønn! 12 dager igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 2. april 2008 Forfatter #1197 Del Skrevet 2. april 2008 Innom og legger igjen spor her jeg Var en kjempeflott mage! Hei du! Tusen takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 3. april 2008 Forfatter #1198 Del Skrevet 3. april 2008 Ida kom hjem med en selvplukka blomst i går! :rødme: Gode jenta mi var så stolt av seg selv at hun omtrent sprakk! Nå står hestehoven i et eggeglass på kjøkkenbordet! Jeg har vært i skikkelig dårlig form i dag. Brekker meg så jeg får vondt i hodet. Klarte ikke spise mat før langt på dag, og selv da ble det bare en lollipop... delte et eple med Ida rundt kl 15 da, så jeg var rimelig utsulta da det ble middag. Begynner å bli lei av dette altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 4. april 2008 #1199 Del Skrevet 4. april 2008 Så bilder på facebook av Ida med blomsten sin Hun så veldig stolt ut! Leit at du er i så dårlig form synes jeg. Det kan ikke være så godt. Er du fremdeles kvalm da eller? Har du spurt legen om noe kvalmenedsettende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 4. april 2008 Forfatter #1200 Del Skrevet 4. april 2008 Ja, hun var så innmari stolt! Hadde hun ikke hatt ører, så hadde hun nok glisa helt rundt! Er fremdeles mye uggen ja... var skikkelig ekstremt i går da, da klarte jeg ikke spise mer enn et halvt eple, nudler til middag og 3 kjeks på kvelden. Men sambo vaska bleiebøtta i går, så nå lukter det ikke snodig av den - og nå sitter jeg faktisk og spiser frokost! Har ikke snakka med legen enda nei. Skal til han om 1,5 uke, og jeg holder ut til da. Har jo et lite håp om at det skal gå over av seg selv innen da... Med Ida gikk det over i uke 18, og det er jo bare 1 uke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå