Gjest marthepia Skrevet 27. august 2006 #101 Del Skrevet 27. august 2006 marthepia: Det er bare den siste uka jeg har begynt med rare drømmer, så det er ganske nytt for meg! Jeg har ikke lappen jeg, så jeg skal ikke uttale meg så mye om sjåførene her i byen... Men en ting er sikkert, Omkjøringsveien er kun for spesielt interesserte! Er rimelig glad jeg ikke må kjøre der, samma med veiene neddi midtbyen. Makan til trafikk enkelte ganger! Så du var nær Tunga i går? Er ikke så himla langt unna oss det... ← Tror det heter brundalen borettslag der hun bor? Tar jeg helt feil nå? Jeg kjørte omkjøringsveien og tok av opp mot angeltrøa (skrives det slik?) og flgte skiltet mot tunga og kjørte forbi en ica butikk. Det var ikke langt fra den butikken hun bodde. Er du med? I midtbyen har jeg ikke tenkt meg med bil! Glad det ikke var noe my trafikk da jeg kjørte omkjøringsveien jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 28. august 2006 Forfatter #102 Del Skrevet 28. august 2006 marthepia: Brundalen ligger borti der ja. Jeg er ikke helt med, for vi kjører av ved Moholt for å komme hit. Men det er ikke så langt unna i luftlinje i værtfall! Å kjøre i Midtbyen ser jeg på som dødfødt prosjekt jeg... Vi bruker å ta bussen når vi har ærend i byen. Jeg slapp å vente så veldig lenge før vi så film i går kveld. Så da kosa vi oss med Valiant, sambo liker sånne 3D-filmer. Jeg syntes den var helt ok å se, men den var da så kort... :klø: Så etter at filmen var ferdig, så rakk jeg å se det meste av Klarsynte detektiver. Etterpå var det bare å hoppe til sengs, var skikkelig trøtt.. Sov heldigvis mye bedre i natt, følte meg faktisk uthvilt da jeg våknet i mårrest! Etter at jeg sendte sambo på skolen, så har jeg vært husmor. Har vasket klær, støvsugd alle gulv, tørket litt støv, og nå sitter jeg og funderer over om jeg skal gidde å stryke litt duker... Skulle vært en tur i midtbyen også, men det er så kjedelig å gå rundt i butikker alene... Så jeg tror jeg venter med det til en annen dag. Sambo er på skolen til kl 17 i dag, så noe må jeg i allefall finne på så tiden går. Kanskje jeg baker muffins, men da er faren stor for at jeg spiser opp de fleste med en gang! I går kveld kjente jeg skikkelig mensmurringer på den ene siden av magen. Det var litt rart, for jeg har ikke hatt sånn type smerte på flere år! Men det er i allefall tydelig at kroppen gjør seg klar til fødsel! Nei, nå skal jeg på en liten dagbokrunde før jeg må finne på noe fornuftig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 28. august 2006 Forfatter #103 Del Skrevet 28. august 2006 Supert... ei skikkelig tordenskur er jo akkurat det man øsnker seg når man er alene hjemme og er litt småredd torden... Ser ut som om det kommer rett mot oss også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 29. august 2006 #104 Del Skrevet 29. august 2006 Gikk det greit under tordenværet i går? Kan ikke være noe koselig å være alene hjemme dersom man er redd for sånt... Håper dagen din i dag har vært fin, og at formen er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 29. august 2006 Forfatter #105 Del Skrevet 29. august 2006 Cr@sh: Ja, det gikk heldigvis bra under tordenværet i går! Gikk fort over, men jeg gikk glipp av spennende Oprah da... Dagen min har vært ganske fin, mer om det lenger ned. Håper dagen din har vært like bra Først må jeg for 35 uker! Dagen i dag har vært rimelig stressende, men fin! Våknet ganske tidlig av at sambo dro på skolen, så jeg dro på trening og noen ærend neddi byen. Da jeg kom hjem måtte vi hive oss rundt for å kjøre til hjembyen, vi skulle på middag hos foreldrene mine før vi dro på omvisning på føden på sykehuset der. Var ikke noe ny informasjon for meg, men jeg tror sambo satte pris på det. Etterpå dro vi på kjøpesenteret for å lete etter ammebh, men fant ikke noe som passet... Så da dro vi på besøk til et vennepar og spiste vafler istedet! Det var kjempelenge siden vi spiste vafler, så det falt i smak! Nå er vi endelig hjemme igjen, har sett Grey's anatomy, og nå lengter jeg etter senga... Tror jeg skal finne den rimelig kjapt. Får ta dagbokrunden i morgen, nå er jeg så trett at jeg ikke klarer å se ordentlig... God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. august 2006 #106 Del Skrevet 30. august 2006 !!! 35 uker !!! Du tar meg jo snart igjen jo, jente... Vafler hørtes godt ut... Jeg er helt ille når det gjelder å ha lyst på ting om dagen. Sier noen biff så får jeg lyst på biff.... og snur jeg meg rundt og hører ordet blåbær, så får jeg lyst på det også... Heldigvis spiser jeg ikke alt jeg får lyst på da... Ha en fin dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 30. august 2006 Forfatter #107 Del Skrevet 30. august 2006 Cr@sh: Jeg vet ikke helt om jeg tar igjen deg da akkurat... Jeg synes du ligger et hav av uker foran meg, men det er jo egentlig ikke så mange! Jeg er også litt sånn angående lyster på mat for tiden... Håper det er noe som går over snart. I dag da jeg våknet, var det første jeg tenkte på sånne gule sure fisker, så nå har jeg superlyst på det! Hadde det bare vært noe sunt jag hadde lyst på... Ha en super dag du også! -------------------------------------------------------- I dag var egentlig planen å stå opp tidlig å dra på trening, men jeg kom meg jaggu ikke opp... Endte opp med å sove til nærmere 10, og det har jeg ikke gjort på aldri så lenge! Var skikkelig deilig å sove så lenge for en gangs skyld! Bruker å våkne i 6-7 tiden av at lillejenta romsterer godt i magen, men i dag var hun snill pike og lot mamman sin få sove lenge! Hadde egentlig store planer i dag, skulle vaske badet og soverommet, men så langt har jeg ikke kommet enda... Har bare sittet og sett på Dr. Phil... Satte nettopp på maskin nr 2 med klær da! Får se om det blir gjort noe mer husarbeid i løpet av dagen. Hvis ikke, så har jeg noe å gjøre i morgen når sambo skal på skolen i 10 timer. Ser for meg at det fort kan bli kjedelig å være hjemme alene så lenge uten å ha noe å gjøre! Lurer fælt på hva vi skal ha til middag i dag... Føler at det er det samme som går igjen hver uke, hadde vært artig å prøve noe nytt. Får legge hjernen litt i bløtt og se om jeg kommer på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. august 2006 #108 Del Skrevet 30. august 2006 Noen dager må man bare ta det rolig og kose seg... også med Dr. Phil... Jeg så på han i går jeg... Har vanskelig for å finne på middager hver dag jeg også... Det er så jeg går og lurer på hva andre folk egentlig spiser... For som du sier, så er det liksom en del som går igjen da... Kos deg i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 30. august 2006 Forfatter #109 Del Skrevet 30. august 2006 Cr@sh: Det er godt å "se" at andre også slapper av foran Dr. Phil! Det ble pasta bolognese til middag i dag, så så særlig oppfinnsome var vi ikke. Av og til spekulerer jeg også på hva andre spiser til middag, og hvordan de kommer på å spise akkurat det... Men vi får trøste oss med at de aller fleste garantert har middagsretter som går igjen ofte! --------------------------------------------------------------------- Ja, da har enda en dag så godt som gått... Ble ikke så det ble gjort noe husarbeid i dag, sofaen ble for fristende. Har sett litt på tv, surfet litt på nett og slappet av. Var en tur på butikken og handlet mat, og hadde sett frem til det, for da skulle jeg kjøpe meg sånne sure gule fisker (jeg husker ikke hva de heter... ). Men så klart hadde de ikke sånne på Mega!!! Så da endte jeg opp med å kjøpe meg en stratos istedet. Tenkte jeg kanskje var heldig og vant 10 000, men den gang ei! Så da skal jeg på sure-fisker-jakt i morgen. Tror også at jeg skal kjøpe meg sånne bringebærkapsler, det kan jo ikke skade å prøve. Nå har jeg litt vondt i ryggen, det er så kjedelig å ha det for jeg blir så invalid på en måte... Har skeiv ryggrad etter en fallulykke for noen år siden, så noen dager er ryggen helt ødelagt. Er vant til smertene, men det er tussig likevel. Tror jeg skal legge meg litt neppå nå, kanskje be sambo om litt ryggmassasje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 31. august 2006 #110 Del Skrevet 31. august 2006 Dr Phil er en smarting! Kunne godt ha tenkt meg å tatt med mamma dit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 31. august 2006 Forfatter #111 Del Skrevet 31. august 2006 marthepia: Dr. Phil er en liten luring ja! Jeg kunne tenke meg å ta med farmor dit! Tror jeg må sette kryss i taket, for i dag har jeg kjøpt 2 ammebh'er! De hadde fått inn et nytt lass på H&M, så jeg fant to som var i tilnærmet rett størrelse. De var så klart ikke lekre å se på, men det får bare så være. Jeg har ammebh'er nå i allefall! Kjøpte også bringebærkapsler, så nå venter jeg på effekten! Etter shoppinga dro jeg på trening, og jaggu hadde jeg ork til å vaske badet og soverommet da jeg kom hjem! Ikke værst! Men nå er jeg kjempetrett da, må kanskje ta en liten en på øyet i løpet av ettermiddagen. Ble en ganske sen kveld for en gravid kropp i går, satt og så Ghost Whisperer og NYPD Blue sammen med sambo. Var en helt ok serie den første, tror jeg kommer til å se mer av den fremover. Da vi hadde lagt oss var sambo i snakke- og kosemodus, så det ble sent gitt... Tenk at det er torsdag allerede... Ukene går så fort! Det gjør ikke så mye da, for det betyr jo at vi får hilse på magetrollet snart! Åååh, som vi gleder oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. august 2006 #112 Del Skrevet 31. august 2006 Juuuhuuuu.... Amme-BH'er i hus! Syntes det fortjente litt hopping, for det er søren ikke enkelt å finne! Enig at ukene går superfort! Det er stort sett bare mandag og fredag syntes jeg... :klø: Ha en fin kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. september 2006 Forfatter #113 Del Skrevet 1. september 2006 Cr@sh: Takk for koselig amme-bh- 'ing! Det er søren meg ikke lett å finne nei, men jeg fant til slutt! De er ikke så lekre å se på, og de var litt store nå, men de passer sikkert når melka kommer for fullt! Så nå er jeg klar for at babyen kommer! Ja, det er stort sett bare mandag og fredag i løpet av en uke... men det er jo egentlig greit, for da får vi hilse på babyene våre snart! ------------------------------------------------------------------ I går var jeg ikke helt i form... Sovnet på sofaen, og var helt utkjørt resten av kvelden. Ikke hadde jeg noe matlyst heller, så middagen besto av litt av en kvart langpanne-sjokkiskake... Senere på kvelden spiste jeg 2 tynne brødskiver da, men da ble jeg så mett at jeg holdt på å spy... Så det ble tv-kos på meg i går. Så på den dokumentaren på tv3 om de som fikk høre at babyen deres døde i en brann men egentlig ble kidnappet. Helt sykt at de ikke skjønte det før etter 6 år synes jeg... I dag aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Skal snart henge opp litt klær da, også skal jeg vaske trekket på boxetten vi skal ha i bilen. Tror nok jeg tar dagen som den kommer. Blir sikkert litt sofa-ligging i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. september 2006 #114 Del Skrevet 1. september 2006 Ja, den matlysta er snål ... Plutselig lyst på ALT... og så ingenting... Jeg spiser mest usunne ting for tiden jeg... det er liksom det som smaker... Men i dag blir det skikkelig middag her i huset.... så det håper jeg skal smake i hvert fall. Håper du får en superduper helg! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. september 2006 #115 Del Skrevet 3. september 2006 Håper helga har vært strålende og at formen er på topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 3. september 2006 Forfatter #116 Del Skrevet 3. september 2006 Cr@sh: Formen er ikke helt på topp, men helga har vært ganske fin for det! Det ble ikke noe KG på meg i går, formen var litt for dårlig til at jeg gidda å sitte foran datan så lenge... Hadde vondt i hodet da jeg sto opp i går, men dro på trening likevel. Var ikke så ille å trene, hodepinen forsvant, men makan til stikkninger i rattata, og kynnere da! Så jeg avslutta treningen tidlig, og dro hjem til sofaen istedet. Da jeg kom hjem ble jeg slapp og hodepinen kom tilbake, så det ble ikke så mye gjort i går. Etter middag sovnet jeg på sofaen, og det var ganske godt! Da jeg våknet begynte jeg å kjede meg noe vanvittig, så jeg og sambo dro på nærmeste bensinstasjon og kjøpte oss 3 filmer og litt brus. Vi så The Ladykillers da vi kom hjem, en komedie med Tom Hanks. Var ganske bra, Tom Hanks spiller veldig bra i den filmen! Kjøpte også Kanonball og The Village, så nå har vi noen filmer vi kan se fremover! Etter at filmen var slutt, fikk jeg skikkelig mageproblemer... Lenge siden jeg har hatt det nå, det var ganske ubehagelig. Så jeg gikk å la meg, og da jeg våknet i dag var det heldigvis mye bedre! I dag er det regn og skikkelig høstvær der ute, det er så trivelig! Er litt lei av sommervær nå. Jeg og sambo sov ganske lenge til oss å være i dag, halv 10 våknet vi. Vi lå og koste en stund før vi sto opp, kjempedeilig å ligge så lenge vi kan! Nå har jeg spist frokost, og sitter her og lurer på hva jeg skal finne på i dag. Formen er ikke helt på topp i dag heller kjenner jeg, kjennes ut som om jeg begynner å bli kraftig forkjøla. Jaja, bedre å bli det nå enn rett før fødselen. Tror jeg skal bake en langpanne med krydderkake i dag, er en sånn ferdigpakke, så det er ikke så mye arbeid! Ha en flott søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 3. september 2006 Forfatter #117 Del Skrevet 3. september 2006 Nå står krydderkaka i ovnen, og det lukter himmelsk her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 3. september 2006 #118 Del Skrevet 3. september 2006 Åh, fikk lyst på krydderkake ja!!! Hm, kanskje jeg skal ordne en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 3. september 2006 Forfatter #119 Del Skrevet 3. september 2006 marthepia: Det er ganske fort gjort og lettvint med en sånn ferdigpose fra toro! Åh, nå er jeg ganske irritert!! Det hele begynte med at søstra til sambo ringte og sa hun kommer til byen i kveld. Hun skulle ikke overnatte hos oss sa hun, og jeg sa til sambo at det var bra hun ikke skulle sove her så nærme terminen. Og det skjønte sambo ingenting av, det gjør da ikke noe at det sover folk her når fødselen starter! What the f'''?? Jeg er da ikke interessert i å dele vondtene mine med andre folk, og i allefall ikke slekta hans!! Greit, sjansen for at det starter i kveld er jo bitteliten, men det KAN jo teoretisk sett skje! Og ikke nok med det, så lurte hun på om hun kunne låne barnevogna vår til sin gutt. Da holdt jeg på å klikke i vater altså... Ikke aktuelt at jeg skal begynne å vaske å ordne den til lillejenta vår kommer bare fordi hun ikke har skikkelig vogn til sin!! Det er min mor som har kjøpt vognen til oss, og jeg tror ikke hun blir så glad hvis vi låner den bort til dem eller. Og på toppen av det hele ringer den andre søstra til sambo, som bor her i byen, og lurer på om han gidder å kjøre rundt å lete etter en søndagsåpen butikk og kjøpe mat til henne! Hun begrunnet det med at det regner ute, så hun gidder ikke å gå... Makan til folk!!!! Sambo ville ikke det da, men han dro nettopp på besøk til henne. Jeg nektet å være med, kommer sikkert bare til å si min hjertens mening om jeg ser dem.... Tror jeg skal gå meg en laaaaaang tur for å bli kvitt sinnet nå, problemet er bare at jeg ikke har regntett jakke som passer over magen! Huff, nå ble det mye syting her, men jeg måtte bare få det ut. Svigerfamilier er jammen ikke det letteste å håndtere i disse hormontider.... Ellers har dagen vært fin! Kaka ble god, og jeg har slappet av mye på sofaen. Nei, nå skal jeg bite i det sure eplet og gå meg tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 3. september 2006 #120 Del Skrevet 3. september 2006 Hoff, svigerfamilier ja! Hadde nok syting av søstra til sambo når vi var på middag. Man får så lyst til å si noe, men kan liksom ikke. Skjønner godt at du ikke ville ha folk på overnattingsbesøk eller låne bort vogna di. Det er litt spesielt når du vet at du er den første som har brukt den og deres første baby lå i den. Synes jeg da Jeg baka forresten krydderkaka ja! Men jeg bruker ikke ferdigpose. Baker fra grunnen av Den ble kjempegod! Veldig lettvindt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå