Skrållan Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #1161 Del Skrevet 16. mars 2008 Ja, det er en skikkelig artig tid! Hun har så mange rare ideer at jeg ler meg nesten i hjel av henne hver dag! Hun er den rareste ungen jeg vet om, på en positiv måte! Tror hun blir glad for en lekekamerat jeg og! Tror hun blir veeeldig kosete med babyen i starten, hun skal bestandig kose og nusse på kjente og ukjente... så skal hun vel hjelpe meg med alt som har med babyen å gjøre. Tror det blir en koselig tid! Krangling tror jeg og det blir! Er bare å forberede seg på det, hehe. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jeg oppdaga at Wedding Crashers går på NRK1, så her sitter vi og ler! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #1162 Del Skrevet 17. mars 2008 I dag våkna Ida med feber... hun er i grei form sånn ellers, hoster litt bare. Rimelig typisk at hun blir dårlig rett før påske, men jeg har troa på at hun blir frisk til helligdagene. Blir hun ikke det, så drar vi ikke på hyttetur i allefall. Synes ikke noe om å tvinge med jenta på ei hytte langt oppå fjellet hvis hun er i dårlig form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #1163 Del Skrevet 17. mars 2008 I dag har Ida endelig ville sittet i Mei Tai'en! Jeg kjøpte "Bankende hjerte" fra Heng og sleng her tidligere, men Ida har bare slått seg vrang i den... men i dag har hun storkosa seg oppi der! Håper det fortsetter sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 17. mars 2008 #1164 Del Skrevet 17. mars 2008 Hva er mei tai? Aldri hørt om? Åh, tipper hun blir svært så hjelpsom med den lille! Litt for hjelpsom Håper hun blir bedre snart da! Ikke særlig koslig med et dårlig barn i huset. Misunner dere hyttetur ja!!! Nei, det må være koslig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #1165 Del Skrevet 17. mars 2008 Mei tai er en type bæresele! det skal ligge bilder av den på facebook'en min om du er kjempenysgjerrig! Tror hun blir litt for hjelpsom jeg og! Jeg og sambo er vel heldige om vi i det hele tatt får nærme oss babyen! Hun er litt bedre nå, men det er fordi hun fikk paracet. Så nå sitter hun og ser på "bajje" (=barnetv, hehe) og er i ganske bra form! Gleder meg litt til hyttetur ja! Vi skal bare på dagsturer da, for jeg gidder ikke styre med overnatting... vet jo aldri hvilken form jeg er i, pluss at Ida kommer aaaaldri til å slå seg til ro på ei hytte for å sove. Så da legger jeg ned sjefsbestemmelse på at vi ikke skal sove på noen hytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #1166 Del Skrevet 18. mars 2008 I dag er Ida feberfri igjen. Skal ikke se bort fra at det er pga tenner hun hadde feber i går. Men vi skal holde oss inne i dag, så hun ikke får feber igjen. Vet ikke helt hva vi skal finne på i dag, jeg er litt småuggen, så jeg tar livet med ro så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #1167 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg måtte ta frem strengstemmen istad, for frøkena rev ned ene hylla i bokhylla... det resulterte i at Ida fant frem ene veska mi, som hun fylte opp med et bilde av tanta si og noen leker, før hun gikk og skulle ha på seg skoene sine. Hvordan skal det gå om hun har tenåringstendenser allerede?! Legger ved et bilde av rømlingen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 18. mars 2008 #1168 Del Skrevet 18. mars 2008 Så fin Ida er!!! Kjempesøt jente! Liten rakkerunge hun også hører jeg! Gleder meg tilå se henne i levende live I sommer en gang.. da skal vi ta oss en tur!! Bra hun er friskere idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #1169 Del Skrevet 18. mars 2008 Så fin Ida er!!! Kjempesøt jente! Liten rakkerunge hun også hører jeg! Gleder meg tilå se henne i levende live I sommer en gang.. da skal vi ta oss en tur!! Bra hun er friskere idag Ida er rett og slett det nydeligste jeg har! Gleder meg til jeg får enda et lite nydelig vesen! Hun er litt rakkerunge ja! Det håper jeg nestemann ikke tar etter! Gleder meg til dere kommer i sommer, ser frem til å se jenta di på årntlig og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #1170 Del Skrevet 18. mars 2008 Herregud, skulle tro det er sambo som er gravid... gjett hvem som legger seg til å sove hver ettermiddag! Det er IKKE den gravide, for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. mars 2008 #1171 Del Skrevet 18. mars 2008 Så gøy å se bilde av jenta di da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #1172 Del Skrevet 18. mars 2008 Må jo vise frem gullet mitt! Blir ikke liggende så lenge før jeg sletter det igjen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #1173 Del Skrevet 20. mars 2008 Ida elsker ENDELIG å bli bært i Mei Tai! Jeg har bært henne nå mens jeg har pakka til påsketur, og jenta lager skikkelig koselyder og lener seg mot meg! Har hatt henne på magen nå mens jeg har tilvent henne MT-tilværelsen, og nå gruver jeg meg til magen blir så stor at jeg må ha henne på ryggen... Men jeg gleder meg til LilleBille kommer da, h*n skal bli bært masse! I natt drømte jeg at LilleBille ble født, Fødselen skjedde hjemme, 10.september kl 13.02 kom babyen. Lurer på om jeg er sanndrømt! Håper ikke det da, for i drømmen glemte jeg å amme den stakkars bylten før kl ble 20! Ja, som sagt så driver vi nå og pakker for tur til hjemstedet. Blir der til mandag! I morgen skal vi på hytta til mams og paps, er sånn familiedag ved der de har hytte. Det blir nok kjempekoselig, gleder meg til å gå på ski igjen! Ida gleder seg veldig til å dra hun og, nå driver hun og pakker med seg lekene hun vil ha med! God påske alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. mars 2008 #1174 Del Skrevet 20. mars 2008 Har drømt at jeg har fått baby mange ganger jeg også. Men håper ingen av dem er sanne; jeg oppførte meg mildt sagt merkelig ift ungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suri Skrevet 21. mars 2008 #1175 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) God påske til hele familien Endret 21. mars 2008 av suri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #1176 Del Skrevet 25. mars 2008 Har drømt at jeg har fått baby mange ganger jeg også. Men håper ingen av dem er sanne; jeg oppførte meg mildt sagt merkelig ift ungen Ja, ikke sant! Husker jeg drømte masse rart om babyen da jeg gikk med Ida og, en gang drømte jeg at jeg fikk en baby som aldri ville sove - hun ville heller se på MacGyver! Heldigvis var jeg ikke sanndrømt der... God påske til hele familien Tusen takk for det! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #1177 Del Skrevet 25. mars 2008 Endelig hjemme fra påsketur! Eller, vi kom hjem i går kveld da. Vi har hatt det kjempefint på tur, og Ida har kosa seg skikkelig! På fredag dro vi på dagstur på hytta til mamma og pappa, hadde stråååålende påskesol! Gikk på ski det lille stykket innover, har jo ikke gått på ski på maaange år men det gikk jo bra! Grilla pølser på bål mens vi kosa oss i solveggen og. Etter middag dro jeg, sambo og lillesøs ned igjen, mens Ida ble igjen sammen med mamma og pappa til lørdag. Det var første natta Ida lå borte fra oss, og det gikk kjempebra! Både for liten og for stor! På lørdag dro jeg og sambo på shopping mens vi venta på at Ida skulle komme ned igjen. Vi kjøpte nye vintersko til tulla, 2 skjorter til sambo og noen lange singletter til magen min! Ida kom da omsider hjem igjen, og kunne storøyd fortelle at hun hadde sett månen kvelden før! Så månen har da blitt hennes nye favoritting, hehe. På søndag dro vi på hytta til svigers, var sol og fint da og, men det var 10 minus. Så vi holdt oss for det meste inn på hytta der. Var litt surt ute, for å si det sånn. Var veldig godt å komme hjem på søndagskvelden, til varmen igjen! Mandag var vi på besøk til en venninne av meg, før vi dro tilbake til mamma og pappa på ribbemiddag! *sikle* Etter maten pakka vi og dro hjem igjen! Hatt en kjempefin påske! Magen har blitt merkbart større i løpet av påska. Merker det på flere klær, samt at sambo fikk helt sjokk i går kveld da han skulle kose mage! "Fy søren, som den har vokst!" sa han! Men det stemmer vel det... livmora er nå over navlen kjenner jeg, og navlen har begynt å flate ut! Formen min begynner å bli bedre og nå, heldigvis. Er en stund siden jeg har kasta opp. Puppene er syyyykt ømme da, nesten sånn ar jeg må sove med bh om natta. Så ille var det aldri med Ida... Nei, nå må jeg redde matskapet ser jeg! Frøken snopsjuk (nei, jeg snakker ikke om meg ) har klart å åpne skapdøra, men uflaks for hun - vi har ingenting godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #1178 Del Skrevet 26. mars 2008 Ugh, skulle ikke skrytt av at formen har blitt bedre... i dag kasta jeg opp så heftig at det kom blod til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #1179 Del Skrevet 26. mars 2008 Nå er jeg sulten igjen, men det eneste som frister (mammas sjokkiskake) har vi ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 26. mars 2008 #1180 Del Skrevet 26. mars 2008 God bedring, håper du fant en erstatning for mammas sjokladekake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå