Gå til innhold

Mine travle dager

Skrållan

Anbefalte innlegg

Gjest marthepia

Skal ta meg en pause fra dagboka mi jeg nå. har ikke så mye tid til den. Men jeg kommer tilbake :) Er vel innom å ser i andres dagbøker tenker jeg. Er jo litt nysgjerrig å da vettu :ler:

Ida var så søt på det bildet jeg fikk å MMS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ta meg en pause fra dagboka mi jeg nå. har ikke så mye tid til den. Men jeg kommer tilbake :) Er vel innom å ser i andres dagbøker tenker jeg. Er jo litt nysgjerrig å da vettu :ler:

Ida var så søt på det bildet jeg fikk å MMS :)

Kjenner til det der med å være nysgjerrig ja! :ler2: Du er velkommen til å titte innom her når som helst! :kose:

Hihi, takk for det! :) Er jo helt utrolig hvor søte de små blir med grøt hengende fra nesen og ellers rundt munnen! :hoho:

:klem:

------------------------------------------------------------

Dagene går sin vante gang her. I dag har jeg vært og trent step, for første gang på 7 mnd eller noe sånn. Det gikk kjempebra, jeg hang med og det gjorde godt! :) Ida koste seg her hjemme med sambo, det hadde gått så bra så! Det frister å gjenta treningsøkten neste uke også! :rosasmil:

Vi tenkte å legge om til sommerdekk til helgen vi, men så oppdaget jeg at det er meldt snø og minus 13 (!!!) effektive grader fra og med i morgen! :overrasket: Håper det bare er tull, for nå er jeg så i vårmodus!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag dro jeg og Ida-mor på babytreff til kl 12! :) Vi var 5 mødre med 6 babyer (den ene er riktignok i magen enda ;)) som storkoste oss! Ida var så grei å ha med å gjøre, og det er så tydelig at hun trives sammen med andre babyer! Vi kom ikke hjem før klokka var 17.. tiden flyr i hyggelig selskap! :ler:

Hørtes koselig ut, snuppa! Menassaatte... *se strengt på* Er det noe du ikke har fortalt oss!? :overrasket::ler2:

(jeg og Cr@sh er jo elendige på å faktisk se filmer! :ler:

Jeg er også en håpløs filmtitter... :sjenert: Da sambo og jeg var på dæjtær'n, prøvde vi å se en film 3 ganger :ler: Jeg sovna hver eneste gang. Stakkars sambo kunne den jo utenat til slutt :hoho:

Dagene går sin vante gang her. I dag har jeg vært og trent step, for første gang på 7 mnd eller noe sånn.

Åh, gleeeeeeeeeder meg til å trene step igjen!! :hoppe: Ikke lenge igjen jeg "har lov" nå :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skriver mer seinere,- Burpelita kaller!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes koselig ut, snuppa! Menassaatte... *se strengt på* Er det noe du ikke har fortalt oss!?

Jeg er også en håpløs filmtitter... Da sambo og jeg var på dæjtær'n, prøvde vi å se en film 3 ganger Jeg sovna hver eneste gang. Stakkars sambo kunne den jo utenat til slutt

Åh, gleeeeeeeeeder meg til å trene step igjen!! :hoppe: Ikke lenge igjen jeg "har lov" nå

Skriver mer seinere,- Burpelita kaller!

:kyss:

Åh, nei - babyen bor ikke i min mage! :ler: En av de andre mammaene venter en liten gutt i august! ;)

:hoho: Godt å se flere sliter med å få med seg en hel film! :ler2: Jeg og sambo prøvde å se Armageddon flere ganger for et par somre siden, vi klarte det aldri... :roll: Heldigvis hadde begge sett den før! ;)

Åh, det var så HERRRRLIG å trene step igjen!! :hoppe: Jeg får så lyst til å bli aerobicintruktør når jeg trener step! :ler:

Kose deg med Burpelita! :kyss:

Vi har mistet tv-signalet pga massiv graving i hagen, så sambo satte nettopp på en film - "11:14". har aldri hørt om den før, er visst en psykologisk thriller. Men den er kjøpt i Nederland, så det er kun undertekst på nederlansk... da kjenner jeg at jeg ikke gidder å følge med så hardt! :sjenert::ler:

Endret av Skrållan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når man er uten fungerende do man blir mest tissetrengt... tro meg! :roll:De har stengt kloakken, for det jobbes med kloakkrøret. Sambo skulle gå og høre hvor lenge de skulle holde på, han gikk for 30 min siden... hallo, jeg er fremdeles tissetrengt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på 6 mnd-kontroll med Ida! Hun er nå en stor jente på 8,1 kg, og 69 cm lang! Lille jenta mi har blitt så stor! :legrine: Både lege og helsesøster var veldig imponert over hvor sterk hun er i bena, hun står jo stødig som et fjell! :hjerter: Vi holder på å venne henne til grøt på kveldstid - det går så som så... :roll: Men fruktpurre på formiddagen elsker hun!! :rosasmil:

I ettermiddag er det babysvømming igjen, og mamma og pappa kommer for å være med oss! Blir nok trivelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi hun står allerede? :)

Hva har skjedd siden sist på Ida-Utviklingsfronten da?

Å babyswim er kos!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

epica: Hun står med litt støttehjelp ja! :) Kan stå veeeldig lenge før hun blir sliten! :) Skal vi se... må tenke litt på hva som har skjedd på utviklingsfronten! ;) På facebook fortalte jeg jo om akingen bakover, og nesten-krabbe-stillingen. Ellers så har hun blitt veldig stødig på å sitte selv, riktignok ikke på gulvet. Men i fanget og i sofaen sitter hun selv, og da sitter hun en god stund før rumpa blir så rund at hun ramler til siden! :ler: Ellers snakker hun en god del, og sier både mamma og pappa! :hjerte: Hun er også litt vel tidlig ut når det gjelder det der med å være redd for fremmede, for Ida synes særlig fremmede mannfolk er utrolig skumle - og surleppa dukker opp med en gang mannfolk hilser på henne! :ler2: Er det noe mer da... Jo, når hun ligger på ryggen, så bruker hun å "ta sit-ups", i håp om å klare å reise seg! :rosasmil: Det tror jeg var alt.. ;)

Babysvømming er kjempekos! Er litt trist at det er siste gang neste gang...

God helg vennen! :klem:

Cr@sh: God helgs- :kyss: til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babysvømminga på torsdag var kjempemoro! :) Vi lærte oss å slippe Ida mens hun dykka, og det var knallartig! :hoppe: Ida dykka en 6-7 ganger i løpet av timen, vi mista tellingen til slutt! :ler: Hun syntes det var morsomt selv også, smilte og plaska godt innimellom! :) Min pappa var med utti vannet, mens mamma satt og så på! Virka som om Ida syntes det var stas å ha dem med, flere kjentfolk å hilse på og vise seg frem til! ;)

I går hadde vi slappe-av-dag her hjemme, noe både jeg og Ida satte stor pris på. Sambo også tror jeg, han var så trøtt at jeg måtte legge ned både han og Ida i 14-tiden! :ler2: De sovna så godt sammen i storsenga, og sov litt over en time! :hjerter: Jeg kjeda meg litt mens de sov da, er ikke vant til å være helt alene på stua jeg.. :ler: Ellers gikk dagen sin vante gang, og natt til i dag ble kjempegod! :tommel: Og det beste av alt - Ida ville sove helt til 9!! :hoppe: Hun har jo en vekkeklokke innebygd, som tydeligvis uler kl 8, men i dag streika tydeligvis klokken hennes! ;)

Ellers går tilvenningen av fastere føde ganske greit, om vi ser bort fra grøten... :sjenert: Hun får fruktpurre etter formiddagspuppen, og det er visst kjeeeeeempegodt! :ler2: Smatter og koser seg bare verst når hun får det. Men kveldsgrøten vil hun visst være foruten... Skal prøve å blande den med fruktpurre i kveld, og om det ikke går - ja, da gir jeg opp maisgrøt. Får heller prøve å finne en annen type hun heller vil ha, jeg begynner å bli lei av å krangle med henne, og presse maten inn i munnen hennes... :sjenert:

Vi har fremdeles snø her, og det virker ikke som om den vil smelte med det første... Men vi må vel komme oss ut på trilletur i dag likevel! :) Ellers blir vi bare rolige denne helgen, sambo sitter og skriver på en oppgave som skal leveres på mandag.

God helg alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lese om svømminga!! Kan tenke meg at Ida syntes det var stas å ha med morfar i vannet, og at morfar syns det samme... :rosasmil: Gleder meg til å se bilder etterhvert ;) Åssen er det de dykker? Det er vel ikke sånn at dere bare slipper de under...?

Høres herlig ut med den lille duppen sambo og Ida hadde. Det er stor stas her i heimen også. Burpelita ligger i armkroken til sambo rett som det er... Det er et herlig syn :rødme:

Kan tenke meg det var godt at Ida sov så lenge. du får ta ut batteriene av vekkerklokka hennes :hoho:

Vet du, jeg skjønner Ida jeg... Den kjedelige, smakløse og dvaske grøten tror jeg jeg kunne styrt meg for også! :ler2: Godt at hun har sanse for fruktpuré, hvertfall. Kommer nok etter med grøten også! Er bare nødvendig med litt klin og søl først! :sjenert:

Føler med samboeren din,- er ikke noe kjekt når det nærmer seg oppgaveinnlevering :riste:

Ha en kjempefin lørdagskveld, søta! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å lese om svømminga!! Kan tenke meg at Ida syntes det var stas å ha med morfar i vannet, og at morfar syns det samme...  Gleder meg til å se bilder etterhvert  Åssen er det de dykker? Det er vel ikke sånn at dere bare slipper de under...?

Høres herlig ut med den lille duppen sambo og Ida hadde. Det er stor stas her i heimen også. Burpelita ligger i armkroken til sambo rett som det er... Det er et herlig syn 

Kan tenke meg det var godt at Ida sov så lenge. du får ta ut batteriene av vekkerklokka hennes

Vet du, jeg skjønner Ida jeg... Den kjedelige, smakløse og dvaske grøten tror jeg jeg kunne styrt meg for også! Godt at hun har sanse for fruktpuré, hvertfall. Kommer nok etter med grøten også! Er bare nødvendig med litt klin og søl først!

Føler med samboeren din,- er ikke noe kjekt når det nærmer seg oppgaveinnlevering

Ha en kjempefin lørdagskveld, søta!

Ida stortrivdes med morfar i vannet, hun smila godt og plaska på han! :ler: Og min pappa trives som en fisk i vannet, så han storkosa seg! :) Gleder meg skikkelig til å få bildene fra svømminga, så jeg kan vise dere! :rosasmil: Har litt lyst til å ta med vårt eget kamera neste gang også, for det vi filma med svigers sitt kamera har gått sund! :sur:

Når vi dykker, så holder en av oss under armene på henne, løfter henne litt opp, for så å ta henne ned mot vannet med nesa først. Det er viktig at det er nesa som treffer først, så hun stenger for. Så holdes hun litt under vannet, før vi gir henne litt fart, slipper henne - og hun glir inn i armene på den andre, og opp til over vannet igjen! :) Er bare 10-15 cm hun er i "fritt fall", så det er ikke så ille som det høres ut som! ;)

Nåmmen, vil tro Burpelita og pappaen er søte der de sitter og koser seg! :hjerte: Ida er jo så stor nå, så hun synes ikke det er så stas å sove i armene lenger. Da er det mer kos å ligge kliss inntil ansiktet, og det gjør hun titt og ofte på oss begge to! :rødme:

Vet du, jeg har tenkt på de batteriene mange ganger, men jeg forstår ikke helt hvor jeg skal finne de! :hoho:

Nei, jeg forstår Ida utmerket jeg også. Jeg smakte på maisgrøten hennes i går, og jammen smakte den grusomt! :ler2: Stakkars unge, som blir påtvingt å spise noe så fælt! :Hehe: Men som jeg sa i går, så gikk det greiere da jeg blandet i litt fruktpurre! :sjarmor:

Synes synd på sambo jeg også, men nå er han snart ferdig med oppgaven sin! :tommel: Så da er det bare å vente til litt lenger ut i uka, og han får hjemmeeksamensoppgaven sin...

Ha en flotters søndag snuppa! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå våknet Ida, så jeg får komme tilbake senere. Minn meg på at jeg skal fortelle om ei gammel livsfarlig røy vi traff på i trafikken i går, også har jeg litt gruff jeg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, da er Ida og sambo ute på trilletur. Jeg valgte å bli hjemme, er så trøtt og klar i dag...

Men uansett, den gamle røya i går ja... makan til kjerring!! :frustrert: Vi var på vei hjem fra butikken i går, og da vi kom til den første rundkjøringen overholdt hun ikke vikeplikten, og kjørte inn i rundkjøringen akkurat da vi skulle kjøre ut! :frustrert: sambo måtte bråbremse, og vi var heldig som ikke kræsja! :sur: Men i den andre rundkjøringen tok kjerringa virkelig kaka... Hun la seg i det innerste feltet, og vi i det ytterste - siden vi skulle svinge av ganske med en gang. Og det gjør vi, vi svinger av og aner fred og ingen fare - før vi plutselig oppdager at gamla også svingte av - og er på full fart inn i siden på bilen vår!!! :kjempesinna::sinna: Jeg ble så eitrende forbannet på kjerringa at jeg heiv meg over rattet (sambo kjørte...) og tutet hardt på henne... Det gikk heldigvis bra da, men enkelte skulle definitivt IKKE hatt førerkort!! :sur: Huff, det var så fælt, Ida satt jo baki, og om kvinnfolket hadde truffet oss hadde hun kjørt rett inn mot der Ida sitter... :grine: Hadde sååå lyst til å kjøre etter henne og kjefte henne huden full, men vi gjorde ikke det da...

Og gruffet... blæh. Svigermor igjen da vet dere... kan det være noe annet! :ler2: Hun og svigerfar er invitert i en konfirmasjon, men de får ikke til å dra for de skal på et annet arrangement. Så nå har hun da bestemt at vi skal dra istedet... For det første: konfirmasjonen er midt i eksamenstiden til sambo, for det andre: den er laaangt unna, så det er ikke bare bare å dra dit med tanke på Ida, for det tredje: verken jeg eller sambo kjenner noen på konfirmasjonen - og vi har dermed ikke lyst. Sambo har sagt til meg at han ikke vil dra, for han føler han ikke kjenner konfirmantene (de er tvillinger) så godt at det faller seg naturlig å dra. Men dette tør han ikke å si til morra si!! :sur: Svigermor skjønner at vi ikke vil drasse med Ida på noe sånn, så nå holder da svigermor og sambo å lurer på om sambo skal dra alene... dette vil da innebære at jeg blir alene med Ida en hel helg, og det frister liiiiite... :riste: Ida er grei og alt sånn hun altså, men jeg vil tro jeg blir mye alene med henne i den perioden fra før av, siden sambo har eksamen. Og at jeg da skal være alene en hel helg, bare fordi sambo ikke tør å si fra - nei, det orker jeg ikke, rett og slett. Jeg trenger litt "fri" innimellom jeg også, løper jo rundt her hjemme uten sjanse til å sette med ned nok som det er! :frustrert: Desuten er vi invitert i en annen konfirmasjon senere, som vi har mer lyst til å dra i - for den er her i byen og vi kjenner konfirmanten bedre. I tillegg vil nok de fra den første konfirmasjonen også komme, så det er jo ikke sånn at vi ikke vil treffe dem i løpet av høsten... Bah, for et mas det er bestandig... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes meg for et kvinnfolk i trafikken... :frustrert: Noen burde virkelig vært fratatt visse rettigheter, både for sin egen del, og alle andre!! Og ekstra ille er det å tenke på at hun kunne truffet "Ida-siden" :overrasket: Skjønner godt du hadde lyst til å kjøre etter og gi huden full, men skjønner ikke hvorfor dere ikke gjorde det... :ler:

Og svigermor da... :sjenert: (jeg vet egentlig ikke hvordan det er å ha et svigermonster, for svigermor døde før hun rakk å irritere meg...)

Gi meg et nummer til svigermor, så skal jeg gi henne beskjed, jeg! :ler2: KLAR beskjed... Selvom de ikke kan stille, betyr det jo ikke at de bare sån uten videre kan prakke på dere plassen sin :overrasket: Jeg skjønner veldig godt at du ikke ser syn på at sambo skal reise alene, sånn at du må være alene med Ida en hel helg. Og jeg skjønner minst like godt at dere ikke vil dra i konfirmasjon til noen dere ikke føler det faller seg naturlig til :Nikke:

Nei, dere får stå på deres, og gi klar beskjed om hvor landet ligger!

...høres ikke ut som at det er noe annet å gjøre! :forvirret:

Håper alt er bra, til tross for deilige tenner!

:kyss: , :kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

En kjapp tur innom! Er altfor sjelden på KG om dagen.... Håper du ikke har glemt meg helt... :sjenert:

For en ekkel opplevelse i trafikken da.... Maken til kjøring!! :frustrert: Slike skulle ikke hatt lov til å ha førerkort!!!

Flere svigermonstre?!! Har ei jeg og.... :ler: Men nå har jeg begynt å si klart i fra om hva jeg mener :ler:

Nå har jeg oppretta profil på facebook og ;) Så får vi se om jeg skjønner noe av det etterhvert da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hjelpes meg for et kvinnfolk i trafikken...  Noen burde virkelig vært fratatt visse rettigheter, både for sin egen del, og alle andre!! Og ekstra ille er det å tenke på at hun kunne truffet "Ida-siden" Skjønner godt du hadde lyst til å kjøre etter og gi huden full, men skjønner ikke hvorfor dere ikke gjorde det...

Og svigermor da...  (jeg vet egentlig ikke hvordan det er å ha et svigermonster, for svigermor døde før hun rakk å irritere meg...)

Gi meg et nummer til svigermor, så skal jeg gi henne beskjed, jeg! KLAR beskjed... Selvom de ikke kan stille, betyr det jo ikke at de bare sån uten videre kan prakke på dere plassen sin  Jeg skjønner veldig godt at du ikke ser syn på at sambo skal reise alene, sånn at du må være alene med Ida en hel helg. Og jeg skjønner minst like godt at dere ikke vil dra i konfirmasjon til noen dere ikke føler det faller seg naturlig til

Nei, dere får stå på deres, og gi klar beskjed om hvor landet ligger!

...høres ikke ut som at det er noe annet å gjøre!

Håper alt er bra, til tross for deilige tenner!

:kyss: , :kose: og :klem:

Du kan tro jeg hadde lyst til å jakte den møkkagamla, men sambo sa at vi ikke kunne det... :ler: Han er litt flinkere til å holde hodet kaldt i sånne situasjoner! ;) Men at hun der har kortet enda, det fatter jeg ikke...

Jeg vet ikke om jeg synes synd på deg som ikke har ei svigermor, eller ikke... :ler2: Det er jo forferdelig tragisk at hun er død, men du sparer deg for masse ergelse... ;) Takk for at du skjønner meg, for jeg tror du er den eneste! :roll: Det endte sånn som svigermor ville, så nå skal sambo dra sammen med søstra si i den konfirmasjonen. Og jeg blir alene hjemme! :tristbla: Hun ringte sambo en gang jeg ikke var hjemme, og da ble de "enige" om å gjøre det sånn! :frustrert: Sambo skal jobbe hardt for å blidgjøre meg etter den helga, for å si det sånn! (her hadde det passet med en smiley som stod med kjevla i handa! :ler: )

Alt er bra vet du, for tanna gjør ikke vondt lenger nå! :hoppe:

Stort :kyss: , :kose: og :klem: tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

En kjapp tur innom! Er altfor sjelden på KG om dagen.... Håper du ikke har glemt meg helt... :sjenert:

For en ekkel opplevelse i trafikken da.... Maken til kjøring!! :frustrert:  Slike skulle ikke hatt lov til å ha førerkort!!!

Flere svigermonstre?!! Har ei jeg og.... :ler:  Men nå har jeg begynt å si klart i fra om hva jeg mener :ler: 

Nå har jeg oppretta profil på facebook og ;)  Så får vi se om jeg skjønner noe av det etterhvert da... :ler:

Hallå! :)

Glemt deg nei, det går da ikke an! :rosasmil: Er ikke så ofte her om dagen jeg heller, men facebook blir hyppig besøkt! :ler:

Nei, skulle ønske jeg hadde notert bilnummeret på hun gamla, så skulle jeg jammen ha ringt purken! :frustrert:

Så bra du har begynt å si i fra til svigermonster, må vel gjøre det jeg også snart... :sjenert::ler:

Hihi, synes du har kommet godt inn i facebook jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*børster støv av ei sterkt forsømt dagbok....* :ler:

Dagene her flyr avgårde, og vi koser oss maks! :rosasmil: Siden sist har vi avsluttet babysvømmingkurset, og Ida fikk sin aller første diplom! :sjarmor: Ida var, om jeg får lov å si det selv, den desidert beste babyen på kurset - og siste gangen demonstrerte vi et videregående dykk med slipp for alle de andre! :) Kjempemoro! Det ble filmet, vi får dcd'en i posten i løpet av uka - og da havner den på facebook for de som vil se den der! ;)

Forrige torsdag var jeg og Ida på et bittelite babytreff her i byen, og vi koste oss veldig! :) Ida synes det er så morsomt å treffe andre på sin egen alder, og fikk prøvesitte Ikea-stolen til hun ene. Det var visst stooooor stas, så i dag har vi kjøpt en lik en til Ida! :ler: Jenta var et eneste glis da hun oppdaget hva hun hadde fått! :hjerte: (en liten filmsnutt ligger på facebook)

Ellers da... hm, tror ikke det er så mye mer å fortelle! Sambo har hjemmeeksamen om dagen, så han er litt opptatt. På lørdag hadde vi faktisk fint vær, da satt jeg ute og leste ei bok en times tid - og kom inn med skille etter både klokke og t-skjorte! :briller: Sånn liker vi! :tommel:

I går var vi en snartur på hjemstedet for å skifte til sommerdekk. Ja, jeg vet vi er trege - men da vi egentlig skulle gjøre det begynte det å snø igjen! :ler2: Koselig tur, vi var først hjemme hos mamma og pappa. Fikk låne klær av lillesøs grønnsåpe til en konfirmasjon vi skal i senere i vår, og hun har så mye fiiiiine klær og sko!!! :hjerter: Skulle ønske jeg også hadde nye, freshe klær! Men, jeg fikk nye sko da! :sjarmor: Nye baby phat-sko med bling bling på siden! :) Etter vi var hos fammen min, dro vi til svigers og spiste middag! Ida ble så grinete og trøtt da vi var der, så jeg trillet en tur til et vennepar ganske raskt etter middagen. Sambo kom etterhvert han også. Og vi fant et triks for å få Ida til å spise grøten sin - nemlig publikum! :hoho: Hun lo, flørta og spiste godt mens venneparet såg på henne! Tøysejenta! :)

Der våkna Ida etter en liten dupp, så da må jeg være mamma igjen! ;)

Skal prøve å holde boka litt varmere i fremtiden! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på trening i dag, og hadde ikke igjen flere papirammeinnlegg. Jeg tenkte som så at det måtte da gå bra, så jeg pakket ullinnleggene i treningsbhn og dro avgårde. Jeg kommer dit, jeg trener en stund - før jeg plutselig oppdager at jeg har 2 klissvåte flekker foran på t-skjorta... :rodme: Snakk om pinlig!! Her har jeg unngått lekkasje i nesten 7 mnd, og når det først skjer - så skjer det i full offentlighet! :sjenert::ler: Jaja, jeg løp på do og la inni litt papir før jeg ble med på en aerobictime! ;) tror ikke så mange så det, hadde svart t-skjorte på, og på time er alle sammen opptatte med seg og sitt... Instruktøren gliste litt ekstra til meg da jeg gikk etter timen da... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...