Gå til innhold

Mine travle dager

Skrållan

Anbefalte innlegg

Det er det som er planen, ja Men mine planer har en tendens til å gå i vasken, så jeg tør ikke håpe noenting  Det er heldigvis bare tirsdag, så uka er fortsatt lang

Kan tenke meg det var godt å få hjem sambo etter en "Ida-hyla-dag" når du selv ikke er helt i strøket! Håper du får den oppvartinga av sambo som du fortjener

...og lite visste du om det som skulle skje... :Hehe: Ser ut som om ukesplanen din går i oppfyllelse likevel vennen! :legrine:

Å ja, det var kjempegodt! :Nikke: Jeg fikk sløve på sofaen en stund, og det var akkurat det jeg trengte! :sjarmor:

:kys_2:

Kommer innom litt senere hos deg. Nå holder jeg må å sulte ihjel...

Jeg tror faktisk jeg har hatt min første kynner akkurat nå!! Magen stramma seg sikkelig! Aldri opplevd før..

mat må man ha! :sjarmor:

Ååå, artig at du fikk din første kynner noensinne i boka mi! :ler: kanskje den er et tegn på at det blir en fødsel snart, som starter av seg selv? :sjarmor: Hadde vært moro om du også måtte på sykehuset i dag, så kunne du og Burpen føde på samme dag! :Hehe:

Uff .. kjenner til det med ei som aldri vil sove.. 

Er godt å ha mannen, at vi ikke er alenemødre!

Hva du gjør på idag da?

Snuppa sovnet her tilslutt.

Uff, leit å se det er flere som sliter med søvnløse barn... Ida er veldig snill noen netter da, også får hun en tulleperiode igjen... :sjenert: Er sjeleglad jeg har sambo, hadde jeg vært alenemor hadde jeg nok flyttet hjem til mamma for leeengst! :ler: neida, men det hadde vært uttolig hardt...

Vet du, i går gjorde jeg minst mulig! og det var så godt! :sjarmor: har ikke vært helt i form de siste dagene, så jeg brukte bare dagen til å bli bedre! :) Tror det hjalp også, for jeg har ikke hodepine i dag.

:klem:

:sjarmor:

:rosasmil: Det er SÅÅÅÅ spennende hos Burpen nå!! :heiajente: Hadde jeg vært deg i dag, så hadde jeg gått rundt og holdt mobilen i handa hele tiden, så jeg var sikker på at jeg ikke gikk glipp av noe! :ler:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte å skrive litt her nå, og besøke bøkene deres - men jaggu våkna Lille Hyl, så da må jeg mate henne først! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var det gjort! :) Nå ligger Ida-mor ved siden av meg og spiser på vaskelappen på leken sin! :ler: Hun er faktisk mer interessert i vaskelappen på alle lekene sine, istedet for selve leken... :ler2:

Var ikke helt i form i går, så jeg orka ikke å skrive så mye her på KG. Var så rar i hodet, kjentes ut som influensa-hode. Så i går var jeg mest i ro, og gjorde bare kun det nødvendigste her hjemme. Ida kosa seg litt med pappan sin, så jeg fikk ligge og slappe av på sofaen - kjempedeilig! :) Gikk og la meg ganske tidlig i går, og sovna med en gang. Natta har vært grei, jeg fikk ikke sove etter nattammingen i halv 6-tiden da, men men.. Kanskje jeg får sove litt i ettermiddag, om sambo tar Ida? Skal shine kåken litt i dag, og det trengs... det er jo egentlig sambo sin tur til å vaske på badet, og støvsuge gulvene - men det ser ikke ut som om han har tenkt å gjort det med det første. og nå ser det ikke ut her, så jeg tar det selv... :sjenert: men annet husarbeid lar jeg være, er sikkert utslitt etter å ha skrubbet og shinet på badet og gått over gulvene med støvsugerern. Er kjempeflott vær her i dag, så det blir en trilletur etterhvert også! :) også må jeg jo følge med inne hos Burpen, det er så spennende!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og sambo akkurat kommet hjem fra trilletur! :) Ida ligger ute og sover enda, og jeg koser meg med KG imens! :sjarmor: Det er så flott vær ute nå, er skikkelig vår i luften! Snøen har for det meste smeltet, man kjenner at sola varmer i fjeset mens man går, og fuglene kvitrer! Også lukter det vår! :rosasmil: Håper det holder seg sånn noen dager nå, så snøen forsvinner helt - og jeg kommer meg ut på daglige trilleturer igjen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marthepia
Sånn, da var det gjort! :) Nå ligger Ida-mor ved siden av meg og spiser på vaskelappen på leken sin! :ler: Hun er faktisk mer interessert i vaskelappen på alle lekene sine, istedet for selve leken... :ler2:

Var ikke helt i form i går, så jeg orka ikke å skrive så mye her på KG. Var så rar i hodet, kjentes ut som influensa-hode. Så i går var jeg mest i ro, og gjorde bare kun det nødvendigste her hjemme. Ida kosa seg litt med pappan sin, så jeg fikk ligge og slappe av på sofaen - kjempedeilig! :) Gikk og la meg ganske tidlig i går, og sovna med en gang. Natta har vært grei, jeg fikk ikke sove etter nattammingen i halv 6-tiden da, men men.. Kanskje jeg får sove litt i ettermiddag, om sambo tar Ida? Skal shine kåken litt i dag, og det trengs... det er jo egentlig sambo sin tur til å vaske på badet, og støvsuge gulvene - men det ser ikke ut som om han har tenkt å gjort det med det første. og nå ser det ikke ut her, så jeg tar det selv...  :sjenert: men annet husarbeid lar jeg være, er sikkert utslitt etter å ha skrubbet og shinet på badet og gått over gulvene med støvsugerern. Er kjempeflott vær her i dag, så det blir en trilletur etterhvert også! :) også må jeg jo følge med inne hos Burpen, det er så spennende!! :hoppe:

Sånn var det med Emma også. Hun elsket vaskelappene på lekene sine. De var mye mer intr. enn selve leken. Det er noen rare jenter vi har :ler:

Håper formen blir litt bedre i dag da :) Jeg skjønner hva du mener med influensa-hode. det er slettes ikke noe godt! Synes samboern din høres så snill ut. Hjelper til å vaske og greier (når han husker det :legrine: ). Krever ikke at sambo skal vaske gulvene jeg nei, men det er MASSE annet som det går an å gjøre. Vasking vil jeg gjerne gjøre selv så jeg vet det blir ordentlig gjort ;) Nøye jeg vettu :sjenert:

Shina kåken i dag jeg også. Det trengtes faktisk. Det samler seg så mye dritt på gulvet + at Emma har tisset på det for ikke så lenge siden og det er noen flekker her og der. Dumme lyse gulvet som gjør at ALT vises!!! :sur: Gleder meg til vi skal bytte ut gulvet. Blir kanskje gjort til sommern. Det blir samme type gulv, men litt mørkere. Det tror jeg blir finere :Nikke:

Det er strålende vær i dag! Men jeg orker ikke ut å trille... *Dårlig samvittighet* :sjenert:

:babyjente: BURPEN HAR BLITT MAMMA!! :babyjente:

:hoppe: Det gikk fort når det først kom i ordentlig i gang! Hun koser seg sikkert med jenta si tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt i form i dag, også skal vi snart på babysvømming, men jeg fant ut at jeg måtte legge ut dette bildet av Ida! :ler:

Badass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Nei, så tøff hun var med den lua! :rosasmil: :Nikke: Sikkelig sjarmis som vanlig hun der ;)

Begynner du å bli dårlig? Influensa eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var det med Emma også. Hun elsket vaskelappene på lekene sine. De var mye mer intr. enn selve leken. Det er noen rare jenter vi har

Synes samboern din høres så snill ut. Hjelper til å vaske og greier (når han husker det ). Krever ikke at sambo skal vaske gulvene jeg nei, men det er MASSE annet som det går an å gjøre. Vasking vil jeg gjerne gjøre selv så jeg vet det blir ordentlig gjort  Nøye jeg vettu

Gleder meg til vi skal bytte ut gulvet. Blir kanskje gjort til sommern. Det blir samme type gulv, men litt mørkere. Det tror jeg blir finere

Det er strålende vær i dag! Men jeg orker ikke ut å trille... *Dårlig samvittighet*

Rare, men veldig gode jenter er det vi har! :):ler:

Sambo er kjempesnill og god, jeg har vært heldig med han! :Nikke: Han er veldig flink og hjelper til her hjemme, og det setter jeg stor pris på! :rosasmil: Kan godt la sambo vaske gulvene jeg, eller tørke støv. han er godt oppdratt hjemmefra, så det blir minst like bra som mitt "arbeid"! :) Er mer å gjøre hjemme enn bare å vaske ja, det er jeg enig i! Det er jo faktisk ganske mye, når man tenker seg om... :klø:

Å, så heldige dere er som skal ha mørkere gulv! Det vil jeg også ha... :sjenert: Men vi leier bare, så det er nok ikke bare bare å bytte gulv! :ler2:

Vet du, du har en veeeeldig god unnskyldning for ikke å trille tur nå om dagen! :sjarmor: Uansett hvor bra vær det er! Du har jo hatt termin, du må passe på deg selv og ruge godt! :sjarmor:

Nei, så tøff hun var med den lua! :rosasmil:  :Nikke: Sikkelig sjarmis som vanlig hun der ;)

Begynner du å bli dårlig? Influensa eller?

Hihi, takk for Ida-skyt! :) Hun ser så rampete ut med en gang hun får på seg den capen, også med tunga på lur da! :hoho:

Tror jeg begynner å få influensa light ja... :grine: Er skikkelig pappeske i hodet, og det verker i kroppen. Passer overhodet ikke å bli dårlig nå da, jeg har jo ikke tid til det. Noen må jo passe på Ida mens sambo er på skolen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så mye som har skjedd i Skrållan-hjemmet de siste dagene. Jeg er fremdeles i litt rar form, og gode sambo tar vare på Ida når jeg må legge meg litt ned. I dag dro til og med sambo og Ida på trilletur alene, mens jeg fikk klar beskjed om å hvile mens de var borte! :hjerte: I ettermiddag var det babysvømming igjen, og det var på hengende håret at vi kom oss dit! :overrasket: Den frekke bilen ville ikke starte, startsperra slo seg på - og sentrallåssensoren i taket streiker delux om dagen... Jeg ble sinna og lei meg, for jeg hadde jo sett sånn frem til svømminga... :sjenert: Til slutt fikk sambo faktisk start på bilen, så da råkjørte vi til svømminga - vi kom bare 10 min for sent! Var veldig koselig på svømminga, Ida var for en gangs skyld i godt og uthvilt humør, så hun koste seg godt. Vi lærte ikke noe nytt, var mer bare lek og moro i dag. Instruktør-kosebamsen dykket henne en tur i dag også, og hun gråt ikke! :hoppe:

Etter svømminga skulle vi forte oss hjem, så jeg og Ida kunne dusje før hun skulle legge seg. Men det hadde IKKE bilen tenkt, og slo seg vrang igjen.... Vi sto på parkeringsplassen i 45 min før bilen endelig bestemte seg for å starte! :frustrert: Er så lei av den møkkabilen nå, neste gang vi skal på svømming tar vi bussen! :sur: men vi kom oss da omsider hjem, nå ligger Ida og sover så søtt - helt utslått av dagens hendelser. Jeg sitter her og er så trøtt, så trøtt - og sambo sitter foran pcn sin. Er vel ikke lenge til vi tar kvelden vi voksne også, sambo skal på skolen til 8 i morgen og blir borte til nærmere halv 5. Håper jeg er i så god form i morgen ar jeg klarer å ta meg av Ida uten å bli helt utslitt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Den er ikke helt bra den bilen deres. Skjønner godt at du blir irriteet på den. Bilen vår har også sine dager der den er helt umulig. Hender ofte at sentrallåsen ikke vil låse seg opp. den kan også plutselig låse seg når bilen står og går med noen inni den. Og vi har ikke batteri til ekstranøkkelen, så jeg har bestandig opp ei bildør om jeg må hente noe.

Håper formen din blir bedre etterhvert! Du har sikkert ikke så mye energi til å ta deg av Ida? Snille samboern din som passer på både deg og henne. Bra det så du får hvile litt :)

Det med dykking på babysvømming, deter vel en vanesak for babyene også. Er vel verre for foreldrene tror jeg :ler: Det ser bare så "brutalt" ut :ler: Men de er vant til det etter å ha ligget i fostervann i 9 mnder.

Du må ha god bedring og ha en flotters helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:briller2::legrine: Herlige Ida... Så fin ho var...

Blir ikke så mye skriving nå, har en skikkelig trøtt og krevende Lillegutt ved siden av meg... men nå er jeg i hvert fall oppdatert.

Håper formen er bedre, og at helga blir strålende...

:kyss: , :kose: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orker ikke å svare dere nå, håper formen er litt bedre i morgen formiddag - så jeg tar det da! :)

Sliter fremdeles med feber, slapphet og pappeskehode, dagene blir så laaaange når jeg er sånn og ikke bare kan legge meg ned... :sjenert: Snek meg til en lur på sofaen i ettermiddag da! :sjarmor:

GOD HELG ALLE SOM STIKKER INNOM!

satser på å komme sterkere tilbake i morgen jeg, ville bare si at det er liv i meg enda! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest marthepia

God bedring Skrållan :klem:

håper formen bli bedre i løpet av noen dager. Hater selv å gå dårlig og slapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke helt bra den bilen deres. Skjønner godt at du blir irriteet på den. Bilen vår har også sine dager der den er helt umulig. Hender ofte at sentrallåsen ikke vil låse seg opp. den kan også plutselig låse seg når bilen står og går med noen inni den. Og vi har ikke batteri til ekstranøkkelen, så jeg har bestandig opp ei bildør om jeg må hente noe.

Håper formen din blir bedre etterhvert! Du har sikkert ikke så mye energi til å ta deg av Ida? Snille samboern din som passer på både deg og henne. Bra det så du får hvile litt

Det med dykking på babysvømming, deter vel en vanesak for babyene også. Er vel verre for foreldrene tror jeg  Det ser bare så "brutalt" ut Men de er vant til det etter å ha ligget i fostervann i 9 mnder.

Du må ha god bedring og ha en flotters helg

Så rare biler vi har! :sur: Er så frustrerende når de streiker, man er jo litt avhengig av å ha en bil som vil låse seg opp, og starte...

Formen er bittelitt bedre i dag, men har fint lite energi til å ta meg av snuppa ja... Har vært deilig å ha sambo hjemme i helga, men i morgen er det jammen på'n igjen... håper jeg og Ida koser oss alene selv om formen min er på halv tolv!

Ser ut som om de fleste på babysvømminga (babyene altså) synes det er greit å bli dykka nå, mens mødrene (det er særlig vi som er skeptiske...) står der og tripper etter en reaksjon - mens fedrene oier og heier på babyen! :ler: Ser veldig brutalt ut, men neste gang skal jeg prøve å se henne under vann, tror det blir litt bedre da. Da ser jeg jo at hun ikke mistrives! :Nikke:

Takk for det, og ha ei god helg du også - det som er igjen av den! :klem:

Herlige Ida... Så fin ho var...

Blir ikke så mye skriving nå, har en skikkelig trøtt og krevende Lillegutt ved siden av meg... men nå er jeg i hvert fall oppdatert.

Håper formen er bedre, og at helga blir strålende...

Takk for Ida-skryt, hun er så herlig den jenta! :legrine:

Formen er litt bedre nå, men jeg blir fremdeles kjapt sliten og utslitt om jeg rører på meg.. god helg til deg også!

:kys_2:

*Halvveis oppdatert*

Håper du, Ida og sambo har en superduper helg!

Så hyggelig at du stikker innom i disse dager! :kose:

Vi har hatt en fin helg, og det regner jeg med dere har også? :legrine:

:kyss: og :klem: til herlige Burpen, og Ida gir en av sine berømmelige nusser til Burpelita! ;)

God lørdag i Skrållan-heimen! :kyss:

God søndag tilbake, må nesten jeg si da! :ler::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring Skrållan :klem:

håper formen bli bedre i løpet av noen dager. Hater selv å gå dårlig og slapp..

Takk for det vennen! :kose:

Formen er som sagt litt bedre i dag, har hjulpet på å få slappe av mye... er så fælt å gå rundt og være dårlig når man har barn, er jo ikke bare bare å få legge seg ned...

God bedring, vennen! :kose:

Håper du blir kvitt det som herjer i kroppen din superfort!

:klem: og :kyss:

Tusen takk vennen! :kyss:

Det håper jammen jeg også, nå er jeg lei! :ler: Vil ut og trille turer nå, og være i stand til å skifte bleier på Ida uten å bli svimmel og uvel...

:klem: , :kyss: og :kose: på herlige Cr@sh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...