Skrållan Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #861 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Da er vi hjemme fra svømmingen igjen! Lærte mye nytt i dag! Vi lærte et balansegrep, og Ida er jo så stødig når hun står så hun var jo en rev i den øvelsen! Også holdt vi på med en frosk-ting, som babyene skulle ligge på.. Ida likte ikke den da, så hun grein litt. Ellers lekte vi litt, Ida var jo så klart trøtt og grinete på slutten igjen da, men vi tok faktisk et dykk! Ida måtte grine litt etterpå da, for hun syntes det var bittelitt skummelt! Men det gikk bra! Så gikk vi i dusjen, der Ida følte for å tisse en skvett ( ) før vi dro hjem. Her hjemme har vi dusjet oss vi jentene, før Ida fikk legge seg. Hun var veldig trett, så det virka som om det var godt å legge seg. Hun var faktisk så trøtt at hun ikke orka å suge riktig på puppen, det ble mer sutting - så jeg må smøre de stakkars pattene med Purelan til kvelden... I morgen er jeg og Ida alene hjemme fra 8-16, aner ikke hva vi skal finne på da.. gjorde unna det meste av husarbeidet i dag, så vi blir vel bare å kose oss. leke litt på gulvet og sånn vil jeg tro! Endret 2. mars 2007 av Skrållan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 2. mars 2007 #862 Del Skrevet 2. mars 2007 Innom for å ønske god helg! Oppdaterer meg bedre senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 2. mars 2007 #863 Del Skrevet 2. mars 2007 Hørtes kjekt ut på svømminga igår, selvom Ida var litt smågrinete! Supermoro med dykk da, kanskje det går uten grining neste gang!? Skikkelig rampejente Ida er for tida,- både knuser ting, og tisser i offentlig dusj Hvor skal dette ende!? Håper dere har kost dere alene hjemme idag :rosasmil: Diger og et sleng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 3. mars 2007 #864 Del Skrevet 3. mars 2007 Det høres så kos ut på babysvømming. De fleste blir vel helt utslitt etterpå og det er sikkert ikke så stort problem med å få henne til å sove ? Dykking synes jeg fremdeles høres skummelt ut. Jeg liker ikke å være under vannet med hodet selv jeg (etter søstra mi holdt på å drukne meg en gang.. ). Lille rampen som tissa Badet Emma i morges jeg. Jeg hadde tent opp så det var godt og varmt her inne så hun fikk gå litt naken etterpå. Tror du ikke hun la fra seg den dammen da? Det var noe så forferdelig som hun tissa på stua! Etter det tok jeg på bleien ganske fort. Vil helst ikke ha noe basjing på gulvet Skal skrive pm til deg idag forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #865 Del Skrevet 3. mars 2007 Innom for å ønske god helg! Oppdaterer meg bedre senere ← Gooood helg til deg også vennen! Hørtes kjekt ut på svømminga igår, selvom Ida var litt smågrinete! Supermoro med dykk da, kanskje det går uten grining neste gang!? Skikkelig rampejente Ida er for tida,- både knuser ting, og tisser i offentlig dusj Hvor skal dette ende!? Håper dere har kost dere alene hjemme idag Diger og et sleng til deg ← Svømminga er bestandig like kjekt, men jeg tror vi må få Ida til å sove litt mer før vi drar, så hun blir i bedre humør mens vi er der... Neste gang skal vi lære oss å dykke henne selv, og da håper jeg virkelig hun ikke griner - det kommer til å knuse mammahjertet om hun griner da... Hihi, vi har definitivt fått oss en rampejente! Er litt redd for å tenke på hvordan det skal ende jeg... Vi koste oss alene vi jentene, selv om Ida var kleeeeengete... mer om det etterpå! og :kys_2: tilbake til deg søta! Det høres så kos ut på babysvømming. De fleste blir vel helt utslitt etterpå og det er sikkert ikke så stort problem med å få henne til å sove ? Dykking synes jeg fremdeles høres skummelt ut. Jeg liker ikke å være under vannet med hodet selv jeg (etter søstra mi holdt på å drukne meg en gang.. ). Lille rampen som tissa Badet Emma i morges jeg. Jeg hadde tent opp så det var godt og varmt her inne så hun fikk gå litt naken etterpå. Tror du ikke hun la fra seg den dammen da? Det var noe så forferdelig som hun tissa på stua! Etter det tok jeg på bleien ganske fort. Vil helst ikke ha noe basjing på gulvet Skal skrive pm til deg idag forresten ← Hun sovner i bilen på vei hjem i første omgang, og så er hun trøttsinna hele tiden til vi legger henne kl 21 etter svømminga. Da sovner hun omtrent før hodet treffer underlaget - ingen tvil om at hun er helt utslått! Jeg kjenner det godt jeg også, jeg blir veldig trøtt etter badinga jeg også... tror det er kloret som gjør det. Syns dykking er litt skummelt jeg også enda, men det hjelper godt at det er instruktøren som gjør det... blir nok mye verre når vi skal begynne selv! Liker ikke å være med hodet under vann jeg heller, for jeg har på meg linser - og det svir sånn på øya om jeg får vann i dem da. Så jeg ser egentlig ikke helt poenget med å ha hodet under vann om jeg ikke kan åpne øya. Kan jo bruke svømmebriller, men det har jeg ikke. Emma er litt av en skøyerjente hun også! Kan se for meg at hun syntes det var stas å tisse på gulvet til mamma! Ida ligger noen ganger uten bleie hun også, men jeg tør ikke å la henne ligge lenge... tissen og bajsn kommer jo uten forvarsel! Skal svare på pm'en litt senere i dag jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #866 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Gårdagen ja... det ble litt av en dag... Ida hadde ikke bæsja på 4 dager, så da vi sto opp fikk hun litt sviskesaft. Jeg hadde på forhånd trodd at hun ikke ville like det, men hun smatta godt og koste seg med det! Så resten av formiddagen gikk med på å vente på bæsjebleia, men ingenting skjedde... Hun lå og pressa godt, og feis i hytt og pine, men ingenting mer. Hun ble skikkelig klengete også, ville helst være i hendene hele tiden, med ansiktet sitt mot mitt - så hun kunne gni det inntil meg... Var tydelig at jenta plagdes, så jeg lot henne holde på. Det resulterte jo så klart i at jeg ikke fikk gjort noe her hjemme mens vi var alene, men men... Kunne til og med ikke gå på do alene, så det var godt da sambo kom hjem og kunne avlaste meg litt! Ida ble i litt bedre humør utover kvelden, men hun hadde fremdeles ikke levert noe overraskelse i bleia... Var ikke noe problem å legge henne i går da, hun sovnet før hun hadde spist seg mett. Jeg ble litt bekymret da, for jeg regna med hun kom til å våkne kl 2 å være utsultet. Men nei da, jenta sov helt til kvart på 5! Etter matingen sov hun til 8, og etter å ha fått en pupp da sov hun til 10! Så vi har hatt en deilig morgen! Jeg er ikke helt i form i dag da... Begynte i går, med tette melkeganger i begge puppene... Og i dag har jeg i tillegg skikkelig vondt i hodet, og føler jeg har hodet fullt av bomull. Pumper og masserer ved hver amming og pumping, for jeg skal få bort de tette gangene for som svint. Hater å ha vondt i puppene! Er også så innmari klar og utslitt... Hjalp ikke at jeg måtte gå å bære på Ida i hele går heller. Håper sambo vil ta Ida endel i dag, så jeg får slappet av. Han har bare godt av å hjelpe til litt, de siste dagene/ukene har han blitt litt slapp... Er jeg som må gjøre det meste av husarbeidet, og jeg som holder på mest med Ida. han kan ta henne i 5 min, før han bare må gjøre noe annet... Han er blitt så ivrig på å lage 3D på datan, så han prioriter det foran alt for tiden. Mulig jeg sender han på "ferie" til deg et par dager Burpen... I dag skal jeg bare sløve, har vært en tur på butikken - men det blir det eneiste i dag. Har jo vasket masse klær, som vanlig. Må vel lage middag etterhvert, blir risotto i dag. I kveld skal jeg ligge langflat på sofaen og spise potetgull, og se på tv! Ida har heldigvis bæsja i dag, 5-dagersbleia ble legendarisk!! Lukta sitter i veggene enda! Endret 3. mars 2007 av Skrållan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 3. mars 2007 #867 Del Skrevet 3. mars 2007 Bra Ida fikk bæsja da Tenkte å svare deg i går, men var så sliten etter jobb Babysvømming høres kjempegøy ut ! Går helt sikkert bra å dykke henne selv neste gang Dere får ha en fin lørdagskveld ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #868 Del Skrevet 3. mars 2007 Bra Ida fikk bæsja da Tenkte å svare deg i går, men var så sliten etter jobb Babysvømming høres kjempegøy ut ! Går helt sikkert bra å dykke henne selv neste gang Dere får ha en fin lørdagskveld ! ← Veldig bra Ida fikk bæsja, hun var i litt dårlig humør pga forstoppelsen... Ikke rart du var sliten etter jobb i går, du jobba jo leeeeeenge! Ja, det går sikkert fint å dykke henne selv - bare jeg lærer grepet man holder henne i! Ha en flotters lørdagskveld du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. mars 2007 #869 Del Skrevet 3. mars 2007 Legendarisk bæsjebleie som ennå sitter i veggene? Ja, den var nok god å få ut tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 4. mars 2007 #870 Del Skrevet 4. mars 2007 Gårdagen ja... det ble litt av en dag... Ida hadde ikke bæsja på 4 dager, så da vi sto opp fikk hun litt sviskesaft. Jeg hadde på forhånd trodd at hun ikke ville like det, men hun smatta godt og koste seg med det! Så resten av formiddagen gikk med på å vente på bæsjebleia, men ingenting skjedde... Hun lå og pressa godt, og feis i hytt og pine, men ingenting mer. Hun ble skikkelig klengete også, ville helst være i hendene hele tiden, med ansiktet sitt mot mitt - så hun kunne gni det inntil meg... Var tydelig at jenta plagdes, så jeg lot henne holde på. Det resulterte jo så klart i at jeg ikke fikk gjort noe her hjemme mens vi var alene, men men... Kunne til og med ikke gå på do alene, så det var godt da sambo kom hjem og kunne avlaste meg litt! Ida ble i litt bedre humør utover kvelden, men hun hadde fremdeles ikke levert noe overraskelse i bleia... Var ikke noe problem å legge henne i går da, hun sovnet før hun hadde spist seg mett. Jeg ble litt bekymret da, for jeg regna med hun kom til å våkne kl 2 å være utsultet. Men nei da, jenta sov helt til kvart på 5! Etter matingen sov hun til 8, og etter å ha fått en pupp da sov hun til 10! Så vi har hatt en deilig morgen! Jeg er ikke helt i form i dag da... Begynte i går, med tette melkeganger i begge puppene... Og i dag har jeg i tillegg skikkelig vondt i hodet, og føler jeg har hodet fullt av bomull. Pumper og masserer ved hver amming og pumping, for jeg skal få bort de tette gangene for som svint. Hater å ha vondt i puppene! Er også så innmari klar og utslitt... Hjalp ikke at jeg måtte gå å bære på Ida i hele går heller. Håper sambo vil ta Ida endel i dag, så jeg får slappet av. Han har bare godt av å hjelpe til litt, de siste dagene/ukene har han blitt litt slapp... Er jeg som må gjøre det meste av husarbeidet, og jeg som holder på mest med Ida. han kan ta henne i 5 min, før han bare må gjøre noe annet... Han er blitt så ivrig på å lage 3D på datan, så han prioriter det foran alt for tiden. Mulig jeg sender han på "ferie" til deg et par dager Burpen... I dag skal jeg bare sløve, har vært en tur på butikken - men det blir det eneiste i dag. Har jo vasket masse klær, som vanlig. Må vel lage middag etterhvert, blir risotto i dag. I kveld skal jeg ligge langflat på sofaen og spise potetgull, og se på tv! Ida har heldigvis bæsja i dag, 5-dagersbleia ble legendarisk!! Lukta sitter i veggene enda! ← Bra hun fikk basjet etterhvert! Jeg blir nesten bekymret om Emma ikke basjer annenhver dag. Hun basjer ganske regelmessig for å si det sånn. Men det er noen gang det kan gå 3 dager også. Sviskesaft prøvde vi da hun var mindre, men jeg syntes ikke det hjalp noe særlig.. Kanskje vi ikke ga henne nok? Merkes godt når de små plages med magen. Å fise kan de virkelig!! Å sant som du sier.. Synes jeg kjenner lukta i veggene på rommet hennes enda Håper du blir i bedre form i løpet av dagen da Ikke godt med vonde bryster Begynner han å bli sløv altså? Tror vi kan sende begge arene våre til Burpen jeg så hun kan få skikk på dem! Prøve iallfall, tror hun hadde fått hendene fulle med min. Jeg fikk også lyst ti lå ligge langflat på sofan og spise potetgull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. mars 2007 #871 Del Skrevet 4. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #872 Del Skrevet 5. mars 2007 Legendarisk bæsjebleie som ennå sitter i veggene? Ja, den var nok god å få ut tenker jeg... ← Det kan jeg love deg den var! Bra hun fikk basjet etterhvert! Jeg blir nesten bekymret om Emma ikke basjer annenhver dag. Hun basjer ganske regelmessig for å si det sånn. Men det er noen gang det kan gå 3 dager også. Sviskesaft prøvde vi da hun var mindre, men jeg syntes ikke det hjalp noe særlig.. Kanskje vi ikke ga henne nok? Merkes godt når de små plages med magen. Å fise kan de virkelig!! Å sant som du sier.. Synes jeg kjenner lukta i veggene på rommet hennes enda Håper du blir i bedre form i løpet av dagen da Ikke godt med vonde bryster Begynner han å bli sløv altså? Tror vi kan sende begge arene våre til Burpen jeg så hun kan få skikk på dem! Prøve iallfall, tror hun hadde fått hendene fulle med min. Jeg fikk også lyst ti lå ligge langflat på sofan og spise potetgull ← Ida bruker å bæsje annerhver dag hun også, noen ganger hver 3. dag. Men 5 dager imellom har vi aldri vært borti før... tror egentlig ikke Ida fikk nok sviskesaft hun heller, for det førte jo bare til heftig fising. Bæsjen kom ikke før neste dag. neste gang skal jeg prøve å gi henne mer. jeg skjønner ikke hvordan de små rumpene kan fise så fæle fiser? Merker det fort når hun har sluppet en ja! Ble i litt bedre form etter å ha dusja, men de var fremdeles vonde... Men de årna seg heldigvis i går! han har blitt litt slappere ja.. men for all del, han er kjempeflink når han først setter i gang! Men i det siste har han blitt litt for flink til å bare sette brukte ting på kjøkkenbenken istedet for i oppvaskmaskinen, og masse andre sånne småting.. jeg digger ikke å ta det da, for jeg mener han kan rydde opp etter seg selv. og da blir det jo bare mer og mer uryddig her, og jeg blir mer og mer amper... Men jeg fikk han til å rydde på kjøkkenet i går da! Nå mangler det bare at han skal se at doen og servanten på badet trenger en vask, og at gulvene har litt for mange hybelkaniner! Stakkars Burpen, hun får nok hendene fulle ja! og attpåtil så kommer Burpelita, hun vil jo ikke få tid til å stramme opp gutta våre! Å ligge langflat på sofan og spise potetgull er koselig! ← :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #873 Del Skrevet 5. mars 2007 IDA 5 MND I DAG ...tenk, i dag er det 5 måneder siden lillegull kom! Om en halvtime, er det akkurat 5 mnd siden jeg fikk beskjed om å begynne å presse, og 46 min etter det er det akkurat 5 mnd siden vesla så verden for første gang! Herrehjelpes, så fort tiden går! Synes på en måte vi har hatt henne for bestandig, samtidig som tiden har gått sååå fort!! Har ikke vært så mye i boka mi i helga, jeg var litt opptatt med å pumpe og massere pupper... Men i går fiksa de seg - til alles store glede! ida ble glad over at det gikk an å spise skikkelig igjen, sambo ble glad fordi jeg visstnok er litt amper når puppene mine streiker ( ) og jeg fordi vonde pupper er det verste jeg vet! Lørdagskvelden ble brukt på sofaen, etter at Ida hadde lagt seg. Husker ikke hva jeg så på, men tror det var Loser på tv3... Søndag var det superfint vær her, så vi dro ut på trilletur alle mann. Ida hadde så klart sovet en lang dupp på sofaen før vi bestemte oss for å dra, så hun fikk sitte i vogna å titte litt rundt mens vi gikk istedet! Det er første gang hun sitter i vogna si, og det så ut som om hun likte det godt! Resten av dagen ble brukt til kos her hjemme, Ida er i så strålende humør om dagen så det er en fryd å ha henne i hus! Var ikke noe å se på tvn i går, men jeg fikk med meg slutten på Hombres på Tvnorge. Synes ikke det virka så særlig, men det kan være fordi jeg ikke så starten! I dag har jeg litt vondt i hodet, så jeg skal ikke finne på så mye. Tenkte å dra med meg sambo og lillegull på butikken etterhvert, sambo skal på skolen i ettermiddag og om han vil ha middag når han kommer hjem må vi på sjappa. Det blåser så fælt her i dag, så jeg vet ikke om jeg vil trille... Må forresten fortelle om hvor flink Ida har blitt til å sove om natta! Natt til søndag la jeg henne litt over 9, og så sov hun til halv 6!! Det er nesten natta rundt det! Men i natt var hun ikke så flink da, hun grein til flere ganger - og var sulten kvart på 4... Nei, jeg får før jeg besøker dagbøkene deres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. mars 2007 #874 Del Skrevet 5. mars 2007 Tenk,- 5 måneder!! Gi go'jenta en skikkelig 5-månederskos fra Burpen Godt at puppene din funker igjen Kan tenke meg at vonde pupper er vondt... Håper lukta etter femdagersbleia begynner og slippe taket i veggene nå Kan tenke meg den var... Sjarmerende... Så flott at Ida sover såpass lenge!! Flinke jenta! :rosasmil: Hva er ukas planer i Skrållanheiemen da!? ...og ja, bare send samboer'n din Skal nok få skikk på han! og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #875 Del Skrevet 5. mars 2007 Tenk,- 5 måneder!! Gi go'jenta en skikkelig 5-månederskos fra Burpen Godt at puppene din funker igjenKan tenke meg at vonde pupper er vondt... Håper lukta etter femdagersbleia begynner og slippe taket i veggene nå Kan tenke meg den var... Sjarmerende... Så flott at Ida sover såpass lenge!! Flinke jenta! Hva er ukas planer i Skrållanheiemen da!? ...og ja, bare send samboer'n din Skal nok få skikk på han! ← Kosen ble overgitt, og Ida gir en diiiiger med en liten på kinnet tilbake! Vonde pupper er helt grusomt, er superglad jeg har Purelan i hus enda! har pumpa så mye at vortene er såre! Kjennes ut som knivstikk når Ida begynner å spise... Har blitt litt bedre nå i kveld da. Vet du, i dag har jeg ikke kjent lukta fra bleia! Og det er jeg glad for, for det lukta ikke særlig godt! Hun begynner å bli veldig flink på natta, og det er sååååå godt! Føler meg jo uthvilt flere dager på rad, og det har jeg ikke vært siden slutten av september! Ukens planer ja... si det! :rosasmil: I morgen skal jeg kanskje på trening, om formen tilsier det. Blir jeg hjemme, må jeg vaske litt... Onsdag skal jeg definitivt på trening, for sambo fikk fri fra skolen - og det er en time jeg vil på! Torsdag blir det babysvømming igjen, og fredag er min og Idas hjemme-alene-dag! Helga skal jeg bruke til å slappe av, søndag får vi middagsbesøk av broren til sambo, det blir jo hyggelig! Regner med du skal bruke uka til å føde og bli kjent med Burpelita på utsiden? :kys_2: og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #876 Del Skrevet 5. mars 2007 Tar jo evigheter å poste et innlegg her jo... I ettermiddag har jeg og Ida vært alene, sambo var på skola og skrev oppgave. Jeg har ikke vært helt i form, så det var hardt å være alene med en liten jente som ikke ville sove - bare være i hendene og hyle... det var veldig godt å få sambo hjem igjen, så jeg kunne legge meg ned på sofaen og slappe av! Nå ligger Ida og sover, og jeg ser på Criminal minds! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 6. mars 2007 #877 Del Skrevet 6. mars 2007 Regner med du skal bruke uka til å føde og bli kjent med Burpelita på utsiden? ← Det er det som er planen, ja Men mine planer har en tendens til å gå i vasken, så jeg tør ikke håpe noenting Det er heldigvis bare tirsdag, så uka er fortsatt lang Kan tenke meg det var godt å få hjem sambo etter en "Ida-hyla-dag" når du selv ikke er helt i strøket! Håper du får den oppvartinga av sambo som du fortjener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 6. mars 2007 #878 Del Skrevet 6. mars 2007 Kommer innom litt senere hos deg. Nå holder jeg må å sulte ihjel... Jeg tror faktisk jeg har hatt min første kynner akkurat nå!! Magen stramma seg sikkelig! Aldri opplevd før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 6. mars 2007 #879 Del Skrevet 6. mars 2007 Uff .. kjenner til det med ei som aldri vil sove.. Er godt å ha mannen, at vi ikke er alenemødre! Hva du gjør på idag da? Snuppa sovnet her tilslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2007 #880 Del Skrevet 7. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå