Skrållan Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #841 Del Skrevet 26. februar 2007 Da var det mandag igjen gitt, og helga har atter en gang flydd avgårde. Lørdag husker jeg ikke hva ble brukt til... Vi var på butikken og brukte over 700 på mat i allefall! Middagen ble den nye Grandiosa Full pakke, måtte jo prøve den... Jeg syntes den var ganske god, mens sambo bare sa at det var jo bare grandis.... På kvelden koste vi oss med potetgull foran tvn etter at Ida hadde lagt seg. Jeg så Mean girls før vi la oss, sambo satt foran pcn. Søndag, i går, gikk minst like fort uten at noe ble gjort... Vi var bare hjemme, kunne ikke trille tur pga glatta heller. Ida lekte seg litt under babygymmen, rulla og akte seg rundt på gulvet. Hun har blitt så veldig flink til å forflytte seg selv nå! Blir vel litt å følge med på etterhvert! I går fant vi henne plutselig under stuebordet, mens hun egentlig skulle ligge under gymmen sin! På kvelden i går så jeg Hjemsøkt før jeg hoppet til køys. I dag våknet vi første gang litt før 9, da fikk Ida morgenpuppen sin. Men etterpå ble hun trøtt og ville sove igjen, og det var jo ikke oss i mot! Så da sov jeg med Ida sitt ansikt helt kliss inntil igjen, og da sov vi til vi sto opp kl 11! Deilig å sove leeeenge på en mandag! Sambo har vinterferie til fredag, så vi skal bare hygge oss hjemme i dag. Får besøk av et vennepar fra hjemstedet i ettermiddag, det blir hyggelig. På onsdag drar vi til hjemstedet på dagsbesøk, det ser vi frem til. Skal besøke mamma, pappa og søs (grønnsåpe), og vise frem akrobaten Ida! Skal forte meg (prøve i allefall..) å ta en dagbok-runde før vi triller en tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #842 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Se Ida som forflytter seg selv! Utgangspunktet var på ryggen med hodet på gulpekluten, og babygymmen over seg... Ida Her er hun, forhåpentligvis.... Endret 1. mars 2007 av Skrållan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 26. februar 2007 #843 Del Skrevet 26. februar 2007 Da har jeg litt tid til overs for å titte innom. Synes det er så lenge mellom hver gang jeg er her Handler som regel 1 gang hver uke vi og det blir brukt rundt 500 kr hver gang. Noen gang mindre, men som oftest mer.. Skjønner ikke at det går an å kjøpe så mye mat. Eller rettere sagt..at at det går an å spise opp all den maten på 1 uke. Vi spiser godt tror jeg Jeg prøvde den nye Grandiosa full pakke i går og jeg syntes den var gørr. Veldig kjedelig og egentlig fæl smak. Den beste av alle grandiosaene må var den orginale Spesielt med litt revet ost på og grillkrydder. Det må du prøve! Har forresten laget brownies til meg og søstra mi helga. Men det ble sånn ferdigpakke. Orka ikke annet akkurat da, men jeg skalprøve oppskirfta di også NAMMM, det var godt! jeg spiste til jeg nesten sprakk. Søs hadde ikke smakt det tidligere. Eller huntrodde hun hadde det men ikke likte det. At det var tørt og fælt uten glasur! Men du skulle sett hun spiste Flink Ida er som begynner å bevege seg! Du skal se når hun begynner å bevege seg mye skulle du ønske hun lå stille. Blir så mye mer å følge med. De kan gjøre mye ugang de små. Så er det så skummelt når de begynner å reise seg. det var det iallfall for meg. Var livredd jeg og sto som en hauk over henne i tilfelle hun skulle falle. Men noen knall og fall må man bare tåle fant jeg ut Du må prøve å legge ut bilde av Ida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 26. februar 2007 #844 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg så også hjemsøkt i går. Litt skummelt ja! Enn å oppleve noe sånt? *Grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. februar 2007 #845 Del Skrevet 27. februar 2007 Så deilig med ferie for samboer'n. Da kan dere kose dere masse sammen alle tre og sove lenge... Skjønner ikke at du tør å se Hjemsøkt.... *skrekk&gru* Jeg kan bare ikke se sånt, jeg... er skikkelig pysete sånn... Ha en deilig tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 27. februar 2007 #846 Del Skrevet 27. februar 2007 Flinke Ida som begynner å forflytte seg hit og dit! Nå må dere operere mikrochip i nakken hennes, sånn at dere kan spore henne opp om hun forsvinner Ser for meg at jeg hadde fått litt noja om ungen min plutselig hadde forsvunnet for meg Men det finnes vel ikke SÅ mange steder innenfor husets fire vegger de kan gjemme seg... Herlig med vinterferierende sambo Da kan mini-familien kose seg masse sammen *venter på Ida-bilde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #847 Del Skrevet 28. februar 2007 Lenge siden jeg har vært her nå, og jeg har egentlig ikke tid nå heller! Skal til hjemstedet i dag, så jeg oppdaterer når vi kommer hjem i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 28. februar 2007 #848 Del Skrevet 28. februar 2007 God tur til hjemstedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. februar 2007 #849 Del Skrevet 28. februar 2007 God tur -- kos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #850 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg prøvde den nye Grandiosa full pakke i går og jeg syntes den var gørr. Veldig kjedelig og egentlig fæl smak. Den beste av alle grandiosaene må var den orginale Spesielt med litt revet ost på og grillkrydder. Det må du prøve! Har forresten laget brownies til meg og søstra mi helga. Men det ble sånn ferdigpakke. Orka ikke annet akkurat da, men jeg skalprøve oppskirfta di også NAMMM, det var godt! jeg spiste til jeg nesten sprakk. Søs hadde ikke smakt det tidligere. Eller huntrodde hun hadde det men ikke likte det. At det var tørt og fælt uten glasur! Men du skulle sett hun spiste Flink Ida er som begynner å bevege seg! Du skal se når hun begynner å bevege seg mye skulle du ønske hun lå stille. Blir så mye mer å følge med. De kan gjøre mye ugang de små. Så er det så skummelt når de begynner å reise seg. det var det iallfall for meg. Var livredd jeg og sto som en hauk over henne i tilfelle hun skulle falle. Men noen knall og fall må man bare tåle fant jeg ut Du må prøve å legge ut bilde av Ida! ← Jeg synes også den orginale grandisen er den beste! Det enkle er ofte det beste! Bruker å ha på grillkrydder jeg også, men ekstra revet ost har jeg ikke prøvd! Takk for tipset! Åh, nå fristet du meg med brownies! Moro med søstra di, som spiste så mye! Er ofte sånn at folk tror brownies er så tørt, men får seg en gledelig overraskelse når de først smaker! Vil tro jeg blir travelt opptatt med å se etter Ida etterhvert nå ja! Regner med jeg blir en hauk jeg også, vil jo ikke at lillejenta skal slå seg... det hører jo med å ramle litt, men stakkars liten da... Heldigvis har vi ingen trapper her, så jeg slipper å frike ut over det! Hadde jo brukt grind om vi hadde trapp, men hadde sikkert vært litt redd likevel jeg.. har prøvd å legge ut bildet av Ida hver dag, men det går rett og slett ikke! Har prøvd med flere bilder, for å se om det var noe galt med det ene bildet, men ingen går. Aner ikke hva som er feil jeg.. skal prøve å bruke imageshack istedet! Jeg så også hjemsøkt i går. Litt skummelt ja! Enn å oppleve noe sånt? *Grøss* ← Huff ja, Hjemsøkt er skummelt! Jeg er så glad jeg ikke bor i et sånn hus, tror jeg hadde blitt innlagt på psykiatrisk om noe sånn hendte med meg!! Så deilig med ferie for samboer'n. Da kan dere kose dere masse sammen alle tre og sove lenge... Skjønner ikke at du tør å se Hjemsøkt.... *skrekk&gru* Jeg kan bare ikke se sånt, jeg... er skikkelig pysete sånn... Ha en deilig tirsdag! ← kjempedeilig meg sambo-ferie, og i morgen er den over allerede... Dagene går så alt for fort, vi rekker jo ikke å nyte ferien engang! Eller, vi har jo kost oss sammen da, men det hadde jo ikke gjort noe med noen dager til! Forstår ikke helt hvorfor jeg ser hjemsøkt jeg heller... er jo livredd mens jeg ser det, men jeg må på en måte se det også... men jeg synes hjemsøkt er mer skuespilleraktig enn feks Åndenes makt, og da tenker jeg bare at det er en film jeg ser... Ha en super dag vennen! og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #851 Del Skrevet 1. mars 2007 Flinke Ida som begynner å forflytte seg hit og dit! Nå må dere operere mikrochip i nakken hennes, sånn at dere kan spore henne opp om hun forsvinner Ser for meg at jeg hadde fått litt noja om ungen min plutselig hadde forsvunnet for meg Men det finnes vel ikke SÅ mange steder innenfor husets fire vegger de kan gjemme seg... Herlig med vinterferierende sambo Da kan mini-familien kose seg masse sammen *venter på Ida-bilde* ← Ja, , nå blir det mikrochip neste! Hun kommer seg heldigvis ikke så langt enda, finner henne som oftest under sofabordet! Blir vel verre når hun begynner å krabbe og gå, og finner seg lure gjemmesteder... DA får jeg nok noja! Deilig å ha sambo hjemme ja! Vi har kost oss masse, og i morgen er det back to school... Håper å få til imageshack etterpå, så kommer det Ida-bilde! tilbake til søte Burpen! God tur til hjemstedet! ← Takk takk! God tur -- kos dere! ← Takk, det gjorde vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #852 Del Skrevet 1. mars 2007 Da har jeg lagt ut bildet av Ida lenger oppe, ble link via imageshack, men bildet er der! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke får til å legge ut bilder på vanlige måten altså... Da har dagene flydd avgårde igjen, og det er på tide å oppdatere her! Mandag fikk vi besøk av et vennepar, og det er jo bestandig hyggelig! Ida ble litt redd for dem i starten, men etterhvert ble hun sitt vanlige jeg - og sjarmerte alle sammen! Hun viste frem en helt ny side også, nemlig rampesiden! Jeg hadde henne i fanget mens vi koste oss med kaffe og muffins, og plutselig lente hun seg frem, tok tak i asjetten, og kastet den i gulvet! Trodde hun var litt lita til sånn enda jeg, men det er nok bare å følge med i fremtiden! :rosasmil: Asjetten gikk så klart i tusen biter, og er av sorten som ikke kan erstattes... så hun gjorde en god jobb! Tirsdag koste vi oss bare hjemme, måtte jo utnytte ferien til sambo! Onsdag dro vi til hjemstedet, dro fra morgenen av. Var hyggelig å dra "hjem" igjen, fikk servert deilig pannekake hos mamma og pappa! Ida viste frem hvor flink hun er til å rulle, og var bare sitt sjarmerende jeg. Etter vi hadde vært hos familien min, dro vi til svigers. Broren til sambo hadde bakt sjokoladekake, vi ble jo så forfjamsa da vi kom inn døra at vi ikke visste hvor vi skulle gjøre av oss! Han er 17 år, og baking er liksom ikke hobbyen hans, men det smakte fortreffelig! Etter kakespisinga måtte vi vende snuten hjem, Ida var trøtt og utrivelig - så det var på tide å legge henne. Vi kom hjem litt over 22, så da gikk vi til sengs alle sammen! I dag står det husarbeid på plakaten. Har MYE klesvask, også må jeg vaske litt på badet. Skal på babysvømming i ettermiddag! Ida har forresten pyntet seg med skjørt i dag, hun fikk et så søtt ett da vi var hos mamma og pappa i går! Hun er så nusselig! Skal legge ut bilde av henne når vi har ført over bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mars 2007 #853 Del Skrevet 1. mars 2007 Ja, en ferieuke går fort - men det ser jo ut som dere har kost dere masse. Søte Ida, som sjarmerer alle hun møter... Artig bilde over - hun er på vei bakover ja... Kjenner igjen det. Lillegutt er også "overalt" for tida. Veldig moro da... Ha en fin kveld... Gleder meg til å se Ida i skjørt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 1. mars 2007 #854 Del Skrevet 1. mars 2007 Må innom en liten tur før Emma våkner og jeg må gi henne mat før vi drar. Hørtes ut som dere kosa dere på hjemstedet. Pannekaker er det en evighet siden jeg har smakt! Det er såååå godt Men jeg liker de bare når de er varme. Er de blitt kalde så kan de bare ha det så godt Tror jeg hadde fått sjokk om en 17 år gammel gutt hadde baka du! Litt rart er det.. Iallfall om det ikke er en hobby. Er det bare meg som synes det? Så bilde av Ida nå! Hun er så søt! Så har hun blitt så stor! Hun var så lita før..ingen baby lenger nei. Men hva er dte med signaturen din eller tickeren (vet ikke hva det heter jeg..)? Det var en del 1000 dager til Idas bursdag ser jeg.. Kos deg med husarbeid og babysvømming i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #855 Del Skrevet 1. mars 2007 Her er skjørt-bildet av Ida, som lovt tidligere i dag! Kommer innom og svarer dere etter babysvømminga jeg! Ida med skjørt Har også et kjempeartig bilde av Ida med caps, men det er så klart sambo med på... legger det kanskje ut om jeg rekker å redigere det senere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 1. mars 2007 #856 Del Skrevet 1. mars 2007 Har Ida begynt rampinga allerede...!? Syns det var litt tidlig, jeg... Sånn ca 13 år for tidlig Var det sånn at hun fikk et rampeuttrykk også, eller...!? Søte, rampete Ida! :rosasmil: Hørtes koselig ut hos mamsen og papsen Kan tenke meg de er stolte av flinke Ida som rulla og rulla! Kanskje broren til sambo egentlig er en skikkelig kokke-fyr, bare at han ikke tør å inrømme det Ida var kjempefin med skjørt Store, fine jenta! Kos dere på babysvømminga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mars 2007 #857 Del Skrevet 1. mars 2007 Åh... Når jeg ser sånne herlige jenter i skjørt så får jeg såååå lyst på en liten jente en gang jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #858 Del Skrevet 1. mars 2007 Ja, en ferieuke går fort - men det ser jo ut som dere har kost dere masse. Søte Ida, som sjarmerer alle hun møter... Artig bilde over - hun er på vei bakover ja... Kjenner igjen det. Lillegutt er også "overalt" for tida. Veldig moro da... Ha en fin kveld... Gleder meg til å se Ida i skjørt... ← Vi har kost oss glugg ihjel! Det er kjempemoro når de små begynner å røre på seg, gleder meg til hun begynner å krabbe! Blir nok ikke tid til å sitte og nyte en kopp te, men jeg trenger å miste et par kg - så det gjør ingenting! Ha en fin aften du også! :kys_2: Må innom en liten tur før Emma våkner og jeg må gi henne mat før vi drar. Hørtes ut som dere kosa dere på hjemstedet. Pannekaker er det en evighet siden jeg har smakt! Det er såååå godt Men jeg liker de bare når de er varme. Er de blitt kalde så kan de bare ha det så godt Tror jeg hadde fått sjokk om en 17 år gammel gutt hadde baka du! Litt rart er det.. Iallfall om det ikke er en hobby. Er det bare meg som synes det? Så bilde av Ida nå! Hun er så søt! Så har hun blitt så stor! Hun var så lita før..ingen baby lenger nei. Men hva er dte med signaturen din eller tickeren (vet ikke hva det heter jeg..)? Det var en del 1000 dager til Idas bursdag ser jeg.. Kos deg med husarbeid og babysvømming i dag ← Pannekaker er skikkelig yummi! Var en evighet siden vi hadde spist det også, så det var moro at vi fikk det servert! Kalde pannekaker liker ikke jeg heller... middag skal være varm, uansett hva det er! Er ikke bare du som synes det er rart nei.. men det var veldig hyggelig da! Ja, herregud, hun er ikke noen liten baby lenger nei! Bittelille klumpen vår har blitt stor jente.. litt vemodig, men litt stas også! Hihi, den signaturen/tickeren min tror jeg har tatt kvelden! Har prøvd å fikse den også, men det hjalp ikke. Har sett det er flere her på KG med 13 tusen dager til ett eller annet, så det er vel noe galt med dem. Men jeg tror jeg skal erstatte den med en annen ticker uansett, begynner å bli litt lei av den.. Vi har storkost oss i dag, håper du har gjort det samme! Har Ida begynt rampinga allerede...!? Syns det var litt tidlig, jeg... Sånn ca 13 år for tidlig Var det sånn at hun fikk et rampeuttrykk også, eller...!? Søte, rampete Ida! Hørtes koselig ut hos mamsen og papsen Kan tenke meg de er stolte av flinke Ida som rulla og rulla! Kanskje broren til sambo egentlig er en skikkelig kokke-fyr, bare at han ikke tør å inrømme det Ida var kjempefin med skjørt Store, fine jenta! Kos dere på babysvømminga! ← Hun har begynt tidlig ja... Håper det blir et engangstilfelle da, hvis ikke må jeg begynne å samle på et helt nytt servise! Hun fikk ikke noe rampeuttrykk nei, det var mer et måpeuttrykk a la "var det jeg som gjorde det?" Gode rampen vår! Var moro å besøke fammen igjen ja, og du kan tro mamma fotograferte i vilden sky! Vet du, jeg tror innerst inne at han ikke er kokke-fyr.. Han var her til middag en gang, og da kunne han ikke koke hurtigris... :rosasmil: Men det hadde vært snedig om han ville bli kokk, man trenger bestandig en kokk i familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #859 Del Skrevet 1. mars 2007 Åh... Når jeg ser sånne herlige jenter i skjørt så får jeg såååå lyst på en liten jente en gang jeg også... ← Der hadde du vært innom igjen gitt! Du kan få låne Ida noen dager, om jeg får låne Lillegutt noen dager? har lyst på en liten gutt jeg også skjønner du, som jeg kan ikle tøffe gutteklær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 1. mars 2007 #860 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg ser dere snupper! Her bærer det i seng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå