Skrållan Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #781 Del Skrevet 15. februar 2007 Så artig med babysvømming ! Blir sikkert kjempegøy ← Jepsipepsi! Gleder meg vilt! ---------------------------------- Nå har jeg tatt en kjapp trilletur for å få Ida til å sovne. Gikk bare opp og ned veien her vi bor... Orka ikke gå lengre, for jeg har et gnagsår som plager meg. Fant ut at det er lov å slurve på trilleturen på sånne dager... Kan ikke klokka bli 17 da, så vi kan begynne å dra på svømming... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 15. februar 2007 #782 Del Skrevet 15. februar 2007 Da har jeg endelig tid til en dagbokrunde! Føles nesten godt å få gjort det Er man ikke innom på noen dager så går en glipp avmye har jeg funnet ut! Skal dere på babysvømming i dag? Gleder meg til å få høre hvordan det var for dte er jeg nysgjerrig på selv! Vurderer seriøst å dra på det med lillegutt. Bananmos er alltid godt for de små. Eller..som regel iallfall. Emma likte det hun også. Ferskenpurre å. Men hun var veldig glad i grøten sin Har dere prøvd sånn dentinox som dere kjøper på apoteket til å smøre gommene med? Isåfall..synes dere det virker? Har hørt at mange ikke synes det virker. Synes det hjalp litt til Emma,men ikke særlig lenge av gangen. Var det sikkelig ille og hun var pottesur ga vi henne paracet. Hoppet fort ver til paracet mikstur, istedet for stikkpiller. Hun fikk angst for å ligge på stellebordet etter vi begynte med stikkpiller. Han raste da sambo ga henne det. Jeg hadde ikke hjerte til å gi henne det. Synes de var så store Ha en fin torsdag! Dere må holde dere frisk alle mann! Mange som er syke hører jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. februar 2007 #783 Del Skrevet 15. februar 2007 Åssen var det på babysvømming!? Høres sååååå herlig ut, altså! :rosasmil: Vi må få full rapport!! Skjønner godt at samboer'n din ble lei av lekinga til Ida midt på natta! Natta skal brukes til å sove, ikke leke Men det er vel ikke så greit for sånne søte små å skjønne det Som jeg gleder meg til å leke med Burpelita når jeg leser om herjinga til deg og Ida :hoppe: ...og jeg skjønner godt at hun liker bananmos, altså, for banan ER jo godt og :kys_2: på Skrållan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #784 Del Skrevet 15. februar 2007 Ååå, nå skulle jeg svare dere koselige jenter som har besøkt boka mi, men plutselig ble jeg så innmari trøtt! Tror jeg må vente til i morgen jeg... Men kort fortalt; babysvømminga var knallartig! Vi gleder oss masse til neste gang allerede, og alle tre ble helt utslitte etterpå! Det var ikke noe problem å legge gullet i det hele tatt i kveld, helt utmattet stakkars! Fyldigere rapport kommeri løpet av morgendagen! Er alene med Ida fra 07.30-16.30 da, så det spørs om jeg får mulighet til å snike meg innpå mens vi er alene.. og god natt alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #785 Del Skrevet 16. februar 2007 Da har jeg endelig tid til en dagbokrunde! Føles nesten godt å få gjort det Er man ikke innom på noen dager så går en glipp avmye har jeg funnet ut! Skal dere på babysvømming i dag? Gleder meg til å få høre hvordan det var for dte er jeg nysgjerrig på selv! Vurderer seriøst å dra på det med lillegutt. Bananmos er alltid godt for de små. Eller..som regel iallfall. Emma likte det hun også. Ferskenpurre å. Men hun var veldig glad i grøten sin Har dere prøvd sånn dentinox som dere kjøper på apoteket til å smøre gommene med? Isåfall..synes dere det virker? Har hørt at mange ikke synes det virker. Synes det hjalp litt til Emma,men ikke særlig lenge av gangen. Var det sikkelig ille og hun var pottesur ga vi henne paracet. Hoppet fort ver til paracet mikstur, istedet for stikkpiller. Hun fikk angst for å ligge på stellebordet etter vi begynte med stikkpiller. Han raste da sambo ga henne det. Jeg hadde ikke hjerte til å gi henne det. Synes de var så store Ha en fin torsdag! Dere må holde dere frisk alle mann! Mange som er syke hører jeg. ← Jeg har også funnet ut at man går glipp av mye om man ikke kommer seg innom i løpet av en dag! Vi var på babysvømming i går ja! Kommer referat fra det etterpå! Anbefaler det virkelig med lillegutt, det er så kos! Ida likte ikke ferskenpurre hun! Grein skikkelig på nesen! men bananmos er hun veldig glad i! Blir helt spinnvill når jeg tar det frem, og smatter godt og styrer på! Ida har ikke fått smakt grøt enda, håper hun vil like det også! Vi smører på dentinox til den store gullmedaljen. Synes det virker den første halvtimen, så er det like ille igjen... Hun spiser jo på alt hun kommer over siden det klør sånn, ofte sitter hun med sine egne fingre inni munnen sammen med mine... Har ikke blitt så ille at vi har prøvd paracet enda, men tro meg - det blir til natta om hun er like umulig igjen! Har bare stikkpiller vi enda, har aldri brukt dem på henne... ser ikke for meg at det blir artig å stikke dem oppi rattata, men må man så må man... Håper ikke Ida blir redd for stelleplassen om vi prøver det da... Vi skal holde oss friske ja, har ikke lyst til å bli dårlig nå... Det er vel influensa ute og går, men vi velger å ikkefå den vi! Må holde dere friske dere også, må ha energi til lillegutt kommer vet du! Ha en super fredag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #786 Del Skrevet 16. februar 2007 Åssen var det på babysvømming!? Høres sååååå herlig ut, altså!Vi må få full rapport!! Skjønner godt at samboer'n din ble lei av lekinga til Ida midt på natta! Natta skal brukes til å sove, ikke leke Men det er vel ikke så greit for sånne søte små å skjønne det Som jeg gleder meg til å leke med Burpelita når jeg leser om herjinga til deg og Ida ...og jeg skjønner godt at hun liker bananmos, altså, for banan ER jo godt på Skrållan! ← Full rapport kommer etterpå! :rosasmil: Sambo ble veldig lei av tullet til Ida! Tror nok det er veldig vanskelig for de små å skjønne det med at nå er det natta ja, for i natt lå hun og hadde laaaaaaaang samtale med seg selv... Herjing er stas! Selv om jeg får litt vondt i ryggen etterpå noen ganger! Ida elsker å leke fly (leken kaller jeg Air Ida), og da løfter jeg henne opp over hodet mens vi går rundt og ser på forskjellige ting! Siden hun er over 7 kg blir det ganske tungt etterhvert.. Banan er supergodt! Er alt for lenge siden jeg har spist banan nå... selv om jeg måtte smake på mosen til Ida, og den var yummi! God helg til Burpelurpen! , og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #787 Del Skrevet 16. februar 2007 Sånn, da er jeg klar for rapport fra babysvømminga! :rosasmil: Det var litt strev i garderoben først, for jeg hadde liksom ikke noe sted å gjøre av Ida! Endte med å la henne ligge på jakka mi i gulvet til jeg hadde funnet frem noe bedre å ligge på. Så tuslet vi bort til bassenget, og der var det mange andre babyer å se på for Ida. Hun har jo knapt sett en annen unge siden hun kom til, så hun tittet forundret rundt seg! Så gikk vi utti vannet, og steike så varmt det var! I begynneslsen bare gikk vi litt rundt så ungene fikk venne seg på vannet, og hverandre. Etterhvert lærte vi et holdegrep de kalte sandwich, så ungene fikk røre hender og føtter som de selv ville i vannet. Ida var kjempeflink, hun var så rolig og bare så seg rundt og koste seg bare verre. Deretter skulle vi helle litt vann over hodet på barna, så de fikk venne seg til det til vi skal dykke neste uke. Surleppa kom snikende da Ida fikk spruten over ansiktet, men hun begynte heldigvis ikke å gråte! vi gjorde det et par ganger, så hun skulle bli litt vant til det. Så gikk vi bare rundt i bassenget med henne igjen på slutten, så hun fikk se på de andre babyene og sånn. Det var noen som begynte å dykke ungene første gangen også, men det ville ikke vi. Hun ble jo så skeptisk til spruten over hodet, så vi venter til neste gang... Alt i alt var det en morsom opplevelse, selv om Ida ble litt kald på slutten. Det ble jeg også... Det så ut som om hun trivdes godt, hun smilte og kosa seg! Jeg og Ida valgte å gjøre det lettest mulig for oss (øhm, meg...) etterpå, og bare tørket av oss vannet før vi dro hjem og dusjet der istedet. Gikk bedre enn noensinne å dusje med henne hjemme, hun har aldri vært mindre anspent mens vi dusja! Kjempestas! Jeg traff på kjentfolk i garderoben også! Hadde garderobeskap ved siden av ei som skulle være med på babysvømminga før timen begynte, også syntes jeg det var noe kjent med henne... tenkte ikke mer over det, og snakket om løst og fast med henne, a la "første gangem for dere også?" og lignende. Da vi kom tilbake til garderoben etter timen, så spurte hun om hun ikke hadde snakket med meg før? Jooo, det tror jeg måtte jeg innrømme. Så viste det seg at vi gikk på ungdomskolen sammen på hjemstedet, hun et år eller to over meg, samt at vi har sittet sammen på forelesning i psykologi! Men ingen av oss visste at den andre var gravid og hadde fått unge, selv om de er født samme måned! Så det skal bli moro å bli bedre kjent med henne og gutten hennes utover våren! (deler opp posten jeg, ble for mange smileys...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #788 Del Skrevet 16. februar 2007 Etter svømminga var vi alle tre helt utslått.. Var ikke noe problem å legge Ida på kvelden i det hele tatt, jeg måtte faktisk holde henne våken så hun fikk spise maten sin før hun kveldet! Jeg og sambo var helt kake vi også, tror det er pga varmen i bassenget. Gikk tidlig til sengs, og sovnet med en gang. Ida våknet jo så klart kl 2 igjen da, og var i storhumør. Vi dytta smokk noen ganger, før sambo igjen ble lei og la henne mellom oss... Hun sovnet da til slutt, før hun våknet for nattmat rundt 4. Husker ikke akkurat tidspunktet, for jeg var så trøtt at jeg ikke fikk opp øya skikkelig! Men etter matinga var Ida så bablete at jeg trodde jeg skulle bli tullete!! Hun lå og snakka og veivet med hender og føtter i alle retninger. Hadde vel mye å fortelle om da... Jeg sovnet til slutt, selv om hun lå sånn. Våknet litt senere, og da hadde heldigvis gullet sovnet også. Hadde sikker snakket seg i søvn! Sambo sto opp og dro på skola i halv 8-tiden, mens jeg og Ida sov til 9! Hun fikk frokostpuppen før vi lå og koste oss litt i senga. og da kom plutselig sambo hjem! Han skulle egentlig være på skolen til halv 5, så det var en hyggelig overraskelse! ida fikk et bredt smil over munnen da hun hørte han kom! I dag har vi nada planer, må komme oss på butikk i løpet av dagen om ikke annet. Skal trille tur også, er plutselig 4 pluss-grader i dag! Blåser ganske bra da. I kveld blir det nok gullrekka på nrk, og deal or no deal! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. februar 2007 #789 Del Skrevet 16. februar 2007 Så artig å lese om babysvømminga deres Vi begynte å dykke tredje gangen vi, men det er jo forskjellig fra sted til sted. Bra at Ida koste seg i alle fall! Er det mange ganger dere skal? Kurset vårt er 8 ganger.... Kunne ønske det var litt fler, for det går jo så fort! Kjedelig at Ida skal tulle så mye på natta altså... Tror jeg hadde blitt gal hvis snuppa hadde gjort det natt på natt..... Sover hun mye på dagtid/ettermiddag? Håper virkelig for deres del at det snur snart, vil tro at det blir veldig slitsomt i lengden. Deal or no deal i kveld her også Bare det hadde vært meg som hadde stått der....... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. februar 2007 #790 Del Skrevet 16. februar 2007 Høres helt herlig ut med babysvømming. Skikkelig moro for liten som stor... Håper det blir skikk på sovinga jeg også... det er slitsomt når det står på som verst... Håper helga blir veldig bra! & Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 18. februar 2007 #791 Del Skrevet 18. februar 2007 Hørtes gøy ut på babysvømming! Gleder meg til rapport fra neste gang, når dere skal begynne med dykking... Spennende!! Jeg håper Burpelita blir glad i å være i vann. Selv elsker jeg vannet, og bader så ofte jeg kan! Snodig med hun du traff på babysvømminga da! Ofte trenger man en "tenkepause" før man kjenner igjen kjentfolk... Kanskje mamman har finni en Prins Charming til Ida allerede...!? Blir hvertfall kjekt for mammane å ha litt kontakt, kan jeg tenke meg! :rosasmil: Hørtes ut som en drømmedag for samboeren din på skolen på fredag! Tenk å være hjemme så tidlig når han egentlig skulle være til langt utpå ettermiddagen! Herlige Ida som ble så glad når han kom tilbake også Kan tenke meg det gleda et farshjerte... Ha en strålende søndag, søte Skrållan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 18. februar 2007 #792 Del Skrevet 18. februar 2007 Tid for en liten dagbokrunde igjen. Føler jeg har bedre tid når Emma ligger borte. Babysvømminga hørtes kjempkos ut! Kan tenke meg at hun ble veldig sliten og klar etterpå. Skal du prøve på dykking neste gang? Synes det høres så skummelt ut jeg. Om man ikke vil prøve det så slipper man vel? Tror ikke jeg vil det jeg.. *Skummelt*. Er litt overbeskyttende jeg da vettu Sikkert bare godt og arti for babyen, men.. Et STORT men der.. Mamma-hønemor! Tror jeg skal stenge meg inne med alle barna jeg og aldri gå ut Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #793 Del Skrevet 18. februar 2007 Så artig å lese om babysvømminga deres Vi begynte å dykke tredje gangen vi, men det er jo forskjellig fra sted til sted. Bra at Ida koste seg i alle fall! Er det mange ganger dere skal? Kurset vårt er 8 ganger.... Kunne ønske det var litt fler, for det går jo så fort! Kjedelig at Ida skal tulle så mye på natta altså... Tror jeg hadde blitt gal hvis snuppa hadde gjort det natt på natt..... Sover hun mye på dagtid/ettermiddag? Håper virkelig for deres del at det snur snart, vil tro at det blir veldig slitsomt i lengden. Deal or no deal i kveld her også Bare det hadde vært meg som hadde stått der....... Ha en fin dag! ← Kurset vårt er 10 ganger, så vi har mye å glede oss til utover våren! En time flyr jo avgårde! Hadde nok, innerst inn, satt pris på at de venta med dykkinga til lenger ut i kurset her også, men greit med hva som er unnagjort... Ida har blitt littegrann snillere på natta nå, men hun tuller fælt innimellom også. Blir jo litt gal av det, men man lærer å sette pris på hvert minutt man får sove! Hun sliter litt med å sove på dagtid også, i allefall de dagene hun har vondt i gommene. Ellers sover hun en dupp på formiddagen på ca 30 min, en lang en i vogna (eller sofaen om vi ikke kommer oss på trilletur) på ca 2 timer, og en på en times tid på tidligkvelden. Det værste er jo at vi begynner å bli vant til lite søvn nå... men håper virkelig det snur snart ja! Kunne godt tenkt meg å stå på scenen på Deal jeg også ja! Men jeg har spilt det på nettsidene til tv2, og jeg er ikke spesielt god! Heldigvis handler det om flaks, og ikke ferdigheter! Ha en flotters dag du også! Høres helt herlig ut med babysvømming. Skikkelig moro for liten som stor... Håper det blir skikk på sovinga jeg også... det er slitsomt når det står på som verst... Håper helga blir veldig bra! ← Babysvømming er skikkelig kos! Er så stas å se Ida kose seg i vannet! Har litt lyst til å bli med på Mor og barn vann-timer på treningssentret også, men det blir kanskje litt vel mye bading for Ida.. :klø: Jeg håper også Ida skal bli flinkere til å sove fremover, hun har blitt litt bedre - så det går rette veien! Litt sent ute å ønskegod helg, men du må ha en flott søndag! , og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #794 Del Skrevet 18. februar 2007 Hørtes gøy ut på babysvømming! Gleder meg til rapport fra neste gang, når dere skal begynne med dykking... Spennende!! Jeg håper Burpelita blir glad i å være i vann. Selv elsker jeg vannet, og bader så ofte jeg kan! Snodig med hun du traff på babysvømminga da! Ofte trenger man en "tenkepause" før man kjenner igjen kjentfolk... Kanskje mamman har finni en Prins Charming til Ida allerede...!? Blir hvertfall kjekt for mammane å ha litt kontakt, kan jeg tenke meg! Hørtes ut som en drømmedag for samboeren din på skolen på fredag! Tenk å være hjemme så tidlig når han egentlig skulle være til langt utpå ettermiddagen! Herlige Ida som ble så glad når han kom tilbake også Kan tenke meg det gleda et farshjerte... Ha en strålende søndag, søte Skrållan! ← Blir superspennende med dykking! Skal prøve å ha med kameraet også neste gang, så kanskje det blir noen bilder av badejenta vår! Håper Ida blir litt gladere i vann etterhvert, hun er en smule skeptisk enda. Har øvd oss litt hjemme de siste dagene, tømt litt vann over hodet hennes i balja og sånn. Hun blir helt rar i ansiktet, og lager en hikstelyd. Skal øve MASSE frem til torsdag, så jeg vet det går greit å dykke henne.. vil ikke at godjenta skal begynne å hylgrine... Er glad i vann jeg også, synd det er så sjelden det går an å bade i sjøen her i Norge! Liker best saltvann å bade i jeg... eller ferskvann. Ikke basseng. Veldig snodig med hun på svømminga! Hun har forandret seg i ansiktet siden vi gikk på ungdomskola (det var jammen rart! ), så det er så uvant for meg at DET er henne.. Men veldig greit å ha noen å ha kontakt med! hehe, hadde vært moro om Ida og gutten hennes fant tonen når de blir eldre, så kan de si at de har kjent hverandre siden de var 4 mnd! Innmari deilig at sambo fikk fri så tidlig, for både mor, far og barn! Sambo ble nok litt kry da han så gleden i ansiktet på Ida da han kom! Jeg har mange ganger sagt til han at hun "leter" litt etter han når han ikke er hjemme, særlig på morgenene - men han har ikke helt trodd på meg! Men nå har han skjønt det da, og synes Ida er supersjarmerende! Ha en superflott fastelaven søte Burpen! Ps: håper virkelig du har fått sovet noe mer... Tid for en liten dagbokrunde igjen. Føler jeg har bedre tid når Emma ligger borte. Babysvømminga hørtes kjempkos ut! Kan tenke meg at hun ble veldig sliten og klar etterpå. Skal du prøve på dykking neste gang? Synes det høres så skummelt ut jeg. Om man ikke vil prøve det så slipper man vel? Tror ikke jeg vil det jeg.. *Skummelt*. Er litt overbeskyttende jeg da vett Sikkert bare godt og arti for babyen, men.. Et STORT men der.. Mamma-hønemor! Tror jeg skal stenge meg inne med alle barna jeg og aldri gå ut Ha en fin søndag ← Gjør unna dagbokrunden mens Ida ligger og sover jeg nå, håper hun sover så lenge at jeg rekker meg innom deg og Burpen... Også vil jeg oppdatere boka mi! Babysvømminga er veldig kos! du må prøve å komme deg på det med Lillegutt du også! Skal prøve på dykking neste gang ja... har litt lyst til å vente, for Ida liker jo ikke å få vann over hodet. men på en annen side - greit med hva som er unnagjort... Er heldigvis ikke jeg eller sambo som skal dykke henne da, det er instruktøren. Så skal vi foreldre se på under vann, med dykkerbriller. De slipper ikke Ida under vannet da, de holder henne hele tiden. Det betrygger meg ganske mye, også så vi jo på de som gjorde det forrige gang. Tror det skal gå bra... Synes det virker skummelt jeg også... tror man slipper om man ikke vil ja! man må jo se an formen til babyen også! Er bittelitt høne-mor på det punktet der jeg også, men sambo er heldigvis snill og sier at nå må jeg skjerpe meg! Jeg får heller stille meg med ryggen til når Ida dykker. Det jeg ikke ser, vet jeg heller ikke om! Ha en superduper søndag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #795 Del Skrevet 18. februar 2007 *Henge opp klær, så besøke Burpen og Marthepia, og så oppdatere her...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 18. februar 2007 #796 Del Skrevet 18. februar 2007 Ha en suuuper fastelavensdag! Kos å høre om far & datter Ja sant babysvømming er kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 18. februar 2007 #797 Del Skrevet 18. februar 2007 Babysvømming virket kjempekos ! Nyttig og gøy for hele familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #798 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Ha en suuuper fastelavensdag! Kos å høre om far & datter Ja sant babysvømming er kos! ← Fastelaven var fin, håper du også koste deg! Babysvømming er veldig kos! Babysvømming virket kjempekos ! Nyttig og gøy for hele familien ← Ja, ikke sant! Du kan jo bli med en gang, om du vil det? Endret 19. februar 2007 av Skrållan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #799 Del Skrevet 19. februar 2007 Da har jeg endelig mulighet til å oppdatere her... Spørs om jeg husker hva jeg har gjort de siste dagene da! Fredag var hjemmedag, vi koste oss masse. Så Deal or no deal og gullrekka. Ida var flink på fredagskvelden da, hun rulla fra rygg til mage for første gang! Hun har fortsatt med det i hele helga, godjenta vår. Så nå kan hun rulle begge veiene! Natta til lørdag var grei, Ida var litt urolig - men ikke verre enn at jeg kom meg på trening på lørdagen! Var veldig godt å røre på seg igjen, og Ida hadde kost seg hjemme med pappan. Resten av dagen gikk med til å gjøre litt husarbeid, kose med Ida (og sambo) og på kvelden så vi en episode av Prison Break, som vi ikke fikk sett da det gikk på tvn. Natta ble god, Ida var litt urolig, men vi fikk sove greit nok. I går, fastelaven, så våknet jeg og Ida litt før 9, og så koste vi oss i senga til nærmere 11 før vi orka å stå opp... Var kjempegodt da, liker å dra oss litt om mårran! Da vi hadde stått opp, fikk jeg telefon fra svigers om at de kom på besøk på ettermiddagen, så da var det bare å hive seg rundt og gjøre husarbeid. Sambo trilla tur med Ida mens jeg bakte brownies, lenge siden sist! Svigers hadde med sine gooode fastelavensboller, så det ble riktig hyggelig! Ble ikke noe middag i går da, siden de kom midt i middagstiden... så da tar vi kjøttkakemiddagen i dag istedet. I natt har Ida vært litt urolig igjen, hun var snill helt til nattammingen, etter det lå hun og babla og veiva med hender og føtter i alle retninger igjen. Hun sovna til slutt da, men det gjorde ikke jeg... Så jeg har vært våken siden ammingen i 4-5-tiden! I går da vi skulle legge Ida, så oppdaget vi at varmeflaska hadde lekket! greit, det er bare en vanlig brusflaske, men det har fungert supert frem til nå... så da måtte jeg skifte på senga hennes, i mørket, så stille jeg kunne så hun ikke skulle våkne! I dag har vi ingen digre planer, skal på butikken snart. Jeg driver å vasker klær, også må jeg legge sammen et stativ også. Sambo skal på skolen til kl 15, så jeg og Ida må trille tur alene - om været tillater det. Ser ut som om det er glatt i dag... Skal også gjøre mitt beste for å ha middagen på bordet til sambo kommer hjem, håper Ida vil være snill jente å la meg kokkelere litt! Hihi, må fortelle om i morges.. Vi lå i senga alle tre, og koste oss fr vi sto opp. Jeg la Ida på magen på brystkassa mi, og så bøyde hun seg ned mot munnen min og ga meg en suss! Men så plutselig begynte tungen hennes å borre seg inn i munnen min! Lille jenta vår, som prøver å tungekysse mora si! Hun gjorde det samme på sambo etterpå også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 19. februar 2007 #800 Del Skrevet 19. februar 2007 Må bare le av tungekyssepisoden Det er så koselig å dra seg om morran. Snuppa og jeg gjør det innimellom vi også... Da ligger vi og synger, skravler og koser Kommer sterkere tilbake senere! Må en kjapp tur til nabobyen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå