Skrållan Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #761 Del Skrevet 12. februar 2007 Lenge siden jeg har oppdatert boka mi nå... dagene har bare flydd avgårde, men nå skal jeg skjerpe meg! På fredag skulle jeg egentlig være alene med Ida fra halv 8 til halv 5 på ettermiddagen, men sambo kom hjem fra skolen halv 11 istedet! Så da heiv vi oss over litt husarbeid, lettere å gjøre det når vi er to - en til å vaske, og en til å se etter Ida! På ettermiddagen fikk vi besøk av svigers, og søskenene til sambo. Søstra til sambo var litt morsom da, hun skulle holde Ida, men så gulpa Ida en bitteliten flekk på genseren hennes... Og da snakker vi LITEN flekk altså. Og søstra hyler, vrenger av seg genseren og spurter bort på kjøkkenet for å vaske den! Vi andre bare satt og flirte av henne. Og hun der lurer på når hun skal få passe Ida? Hva med å godta gulp, lære seg å skifte bleie (med både bimmelim og bommelom) og faktisk holde henne en gang i blandt? På kvelden så vi Deal or no deal og Nytt på nytt, før Ida skulle legge seg. Leggeprosjektet går så det suser etter, hun har blitt så flink! Lørdag sto vi opp litt før 9, og så dro jeg på trening! Kjempedeilig å trene litt, tok en times tid i styrkesalen, før jeg ble med på en Hard Mage-time på 20 min. Det var kanskje ikke det lureste jeg har gjort, for jeg eier jo ikke magemuskler! Kjente ingenting mens jeg lå der, men dagen etter... Etter trening dro jeg hjem til sambo og Ida. det hadde gått supert med dem (hadde ikke trodd annet), og Ida hadde slukt MME-en jeg hadde kjøpt til henne. Tenker å kjøpe sånn ferdigblandet MME-porsjoner, så jeg slipper å stresse sånn med å pumpe ut nok melk så jeg får dra på trening. Hun spiser jo så mye, så det er ikke så mye å pumpe ut eller hun er ferdig... Så derfor måtte jeg prøve MME, så jeg har muligheten til å trene så ofte jeg vil! Jeg og Ida hoppet i dusjen sammen da jeg kom hjem, hun er fremdeles litt skeptisk til dusjinga, men jeg synes det er så kos jeg! Etterpå trillet vi jentene tur, mens sambo var hjemme og laget pizza! Vi fikk besøk av et vennepar til pizzaen var ferdig, kjempekos med besøk! De ble her helt til Ida skulle legge seg, de syntes det var så stas å leke med sjarmisen vår! Ida la seg fint, hun var nok ganske trøtt etter all herjinga. Søndag var det morsdag. Min første sådan. Hadde på forhånd sagt til sambo at jeg ikke ønsket noen gave, eller at vi skulle feire den stort - det blir mer artig når Ida blir eldre. Natt til søndag sov jeg bare 3-4 timer igjen, så jeg var helt skutt på morgenen. Hadde håpet at sambo kanskje ville stå opp med Ida, så jeg fikk sove litt lenger. Lå i det lengste og håpet det ville skje, men nei... Så jeg sto opp selv jeg. Etterhvert sto sambo opp også, og det ble raskt tydelig at han hadde glemt at det var morsdag! Jeg tenkte å ikke si noe, men etterhvert som timene gikk så måtte jeg nesten minne han på å ringe mora si - så hun ikke skulle bli så skuffet. Da så jeg det gikk opp et lys for sambo, og han ønsket meg grattis med dagen. Vi ble enige om at gaven min denne dagen kunne være at han tok med seg Ida på trilletur alene, så jeg fikk sove litt. Det var skikkelig deilig å sove den timen! Når sambo kom hjem igjen, så lagde han middag til oss, mens jeg så på One tree hill! Ellers gikk dagen sin vante gang, sambo tok Ida litt på kvelden også så jeg fikk ligge på sofaen og slappe av. Da jeg skulle legge Ida gikk det hull på fin-dag-boblen da... Hun var fremdeles våken etter å ha fått kveldspuppen, og det er uvanlig. Jeg la henne i senga si, og det virket som om hun sovnet et kvarters tid. Så plutselig begynte hun å hylgrine, den typen gråt hun har når hun har mareritt. Men hun ville ikke slutte å grine, og det endte med at sambo måtte ta henne opp av senga og ta henne med ut i stua. Hun nektet å legge seg, og jeg ble litt oppgitt... Hun som har vært såååå flink tidligere i uka. Jeg prøvde å gi henne mer mat, men hun var jo ikke sulten. Lå bare under dyna og koste med henne en stund, så sovnet hun heldigvis litt etter kl 23. Da sovnet jeg også rimelig kjapt, for å si det sånn! I natt har vi alle sammen sovet eksemplarisk! Ida ville ha mat rundt 5 og 9 i morges, akkurat sånn som hun pleier. I dag skal sambo på skola kl 15, og jeg og Ida skal trille tur etterhvert. Må også på apotektet og butikken, helst før sambo drar på skola. Har skikkelig gangsperre etter treninga forresten! Om det hadde vært NM i gangsperre, er jeg sikker på at jeg hadde vunnet! Er stokk stiv fra knærne og opp til halsen! Det var noen som tok i litt på hard mage-timen skjønner dere... Håper det går over til i morgen, da skal jeg på trening igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. februar 2007 #762 Del Skrevet 12. februar 2007 måtte flire av den lille flekken på genseren... dvs... jeg måtte le skikkelig... Sikkert uvant for sambo at du faktisk skal feires på morsdagen nå da... Før var det liksom bare Valentines mannfolka skulle huske på - nå er vi jammen feirbare på morsdag også... Var heldig å fikk nydelige tulipaner på fredagen (og jeg har nedlagt "forbud" mot gave... ) Veldig koselig å lese hos deg... STOR og på kinnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #763 Del Skrevet 12. februar 2007 måtte flire av den lille flekken på genseren... dvs... jeg måtte le skikkelig... Sikkert uvant for sambo at du faktisk skal feires på morsdagen nå da... Før var det liksom bare Valentines mannfolka skulle huske på - nå er vi jammen feirbare på morsdag også... Var heldig å fikk nydelige tulipaner på fredagen (og jeg har nedlagt "forbud" mot gave... ) Veldig koselig å lese hos deg... STOR og på kinnet... ← Den genser-episoden var priceless altså! Hun sutra skikkelig mens hun vaska genseren! Tror nok sambo syntes det var uvant at jeg skulle feires litt, men han var veldig god når han først kom på det! Blir spennende å se om han husker Valentines nå da! :rosasmil: Så snill mann du har da, som kommer med tulipaner! Selv om du har lagt ned forbud mot gaver! Takk for at du synes det er koselig her, jeg storkoser meg inne hos deg også! Diger , og på kinnet til deg også vennen! ----------------------------------- I dag gikk det som en drøm å legge Ida! :rosasmil: Så nå sitter sambo foran pcn og spiller CS, mens jeg sitter foran tv'n og ser Criminal Minds samtidig som jeg er her! Vi sitter med hver vår lille skål med potetgullrester fra helga også, fy fy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 13. februar 2007 #764 Del Skrevet 13. februar 2007 Gulp er farlige greier altså! Kan jo etse vettu Innom en kjapp tur! Men måtte jo hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 13. februar 2007 #765 Del Skrevet 13. februar 2007 Så herlig at sambo kom tidligere hjem enn først antatt da! Jeg drømmer, drømmer og drømmer om den dagen sambo plutselig er hjemme sånn klokka NÅ, f.eks. Det hadde vært drømmen! Han jobber jo så mye overtid, at jeg syns han kunne kommert hjem tidligere en gang eller to i jubelåret Så sjarmerende søstera til sambo er Gulp,- det er jo liiiiiiiiiiivsfarlig!! Skjønner godt at hun måtte få vaska det vekk asap, altså! Tenk hvis hun hadde fått det på kroppen Jeg håper hun fikk overlevert Ida til noen, eller i det minste lagt henne pent ned et sted, og at hun ikke bare slang henne fra seg! Kan tenke meg det var deilig å trene litt igjen! Og så praktisk at Ida sluker MME,- da slipper du jo pumpestress. Hun kan jo få det som er tilgjengelig, enten det er MM, eller MME Hørtes koselig ut med vennepar på pizza-besøk! Og fysj, som jeg fikk lyst på pizza nå... Dårlig gjort å friste meg på en reste-middags-dag! Syns at sambo kunne stått opp med Ida på søndagen, altså! Han hadde sikkert gjort det om han hadde tenkt på at det var morsdag... Fort gjort at cella ikke virker så bra tidlig om morran! Men jeg syns han fikk tatt seg godt inn igjen, altså og på herlige Skrållan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. februar 2007 #766 Del Skrevet 13. februar 2007 Svigerinna di skulle vært hos oss i dag... Storegutt spydde utover hele seg selv under frokosten (Han satt noe i halsen og brakk seg, stakkars... ) til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #767 Del Skrevet 14. februar 2007 Gulp er farlige greier altså! Kan jo etse vettu Innom en kjapp tur! Men måtte jo hilse på ← Gulp er rett og slett livsfarlig! Hyggelig at du hilser på i en travel hverdag! Så herlig at sambo kom tidligere hjem enn først antatt da! Jeg drømmer, drømmer og drømmer om den dagen sambo plutselig er hjemme sånn klokka NÅ, f.eks. Det hadde vært drømmen! Han jobber jo så mye overtid, at jeg syns han kunne kommert hjem tidligere en gang eller to i jubelåret Så sjarmerende søstera til sambo er Gulp,- det er jo liiiiiiiiiiivsfarlig!! Skjønner godt at hun måtte få vaska det vekk asap, altså! Tenk hvis hun hadde fått det på kroppen Jeg håper hun fikk overlevert Ida til noen, eller i det minste lagt henne pent ned et sted, og at hun ikke bare slang henne fra seg! Kan tenke meg det var deilig å trene litt igjen! Og så praktisk at Ida sluker MME,- da slipper du jo pumpestress. Hun kan jo få det som er tilgjengelig, enten det er MM, eller MME Hørtes koselig ut med vennepar på pizza-besøk! Og fysj, som jeg fikk lyst på pizza nå... Dårlig gjort å friste meg på en reste-middags-dag! Syns at sambo kunne stått opp med Ida på søndagen, altså! Han hadde sikkert gjort det om han hadde tenkt på at det var morsdag... Fort gjort at cella ikke virker så bra tidlig om morran! Men jeg syns han fikk tatt seg godt inn igjen, altså på herlige Skrållan! ← Så kjedelig at din sambo jobber så mye overtid.. håper han slutter med det når Burpelita kommer! Kan ikke være noe moro om hun nesten aldri treffer pappan sin... Tror jeg er ganske heldig sånn sett, siden sambo er på skolen bare noen timer 3 dager i uka! Skal absolutt ikke klage! Haha, søstra til sambo er virkelig noe for seg selv altså! Om gulpet hadde kommet på kroppen hennes, hadde hun nok hoppet i dusjen med en gang! det var bare så vidt hun rakk å levere fra seg Ida før hun spratt opp ja, hun ropte "ta henne da!!" til svigermor! Tror ikke hun blir klar for barn på maaaaange år! Veldig snedig at Ida syntes MME var godt, det letter treningshverdagen min betraktelig! Skal ikke bruke MME ellers da, kun om jeg er på trening. Vil ikke bruke det som "unnskyldning" til å dra på fest eller noe sånn. ikke at jeg vil på fest da, men du skjønner... derfor vet ikke venninsene mine om at Ida har smakt MME heller, for da blir det et sååååååre mas om å bli med på fest! Unnskyld, ikke meningen å friste med pizza på kjedlig-middag-dagen... ta litt , så blir det bra igjen! Sambo hadde nok tatt Ida på morsdagen om han hadde husket hvilken dag det var, det er jeg sikker på! Så jeg er ikke sinna på han for det! Han gjorde det godt igjen i går morrest da, da sto han opp med Ida så jeg fikk ligge litt lenger! :kos: , og tilbake på søte Burpelurpen vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #768 Del Skrevet 14. februar 2007 Svigerinna di skulle vært hos oss i dag... Storegutt spydde utover hele seg selv under frokosten (Han satt noe i halsen og brakk seg, stakkars... ) til deg! ← Stakkars Storegutt! Håper han har det bedre nå, er ikke noe godt å brekke seg sånn... Må knise litt til at svigerinna mi skulle vært der, hun hadde nok løpt ut mens hun hyla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #769 Del Skrevet 14. februar 2007 Nye smileys! Jeg tror jeg ser ut som han siste nå for tiden! Som jeg sa til Burpen, så tok sambo og sto opp med Ida i går morrest, så mamsen fikk sove litt lenger. Sov ikke da, for Ida var så bråkete... men jeg fikk hvilt med øyelokka igjen, og det gjorde godt! På formiddagen gjorde jeg litt husarbeid, vasket klær og sånn. Etterhvert trillet vi tur på butikken, og med det samme dro vi innom en bensinstasjon og kjøpte batteri til bilnøklene - så nå får vi til å starte bilen uten at startsperra slår den av igjen! Ida var flink jente og sov lenge i vogna si da vi kom hjem, så jeg fikk slappe av litt på sofaen mens hun sov! På kvelden dusjet jeg og Ida sammen igjen, hun har kommet så langt at det begynner å bli greit nå - hun smiler og koser seg! Skulle så klart legge henne i rett tid i går også, så mamma og pappa fikk se siste epsiode av Grey's i fred og ro... Jommen sa jeg smør... Hun klarte ikke å sovne ved puppen, og var da ganske lys våken da jeg flyttet henne over i senga hennes. Jeg gikk ut av rommet, og da startet det... Hun klarte å hyle seg gjennom hele Grey's igjen ( ), og ville absolutt ikke roe seg! Gjett om jeg skal ta hevn når hun blir eldre da, og vil se barne-tv! Mohaha! Endte med at jeg tok henne opp i senga vår, etter Grey's så klart, og puppet henne enda en gang.. Hun sovnet sånn delvis, så vi flyttet henne over i senga hennes igjen. Da slo hun opp øynene, og vi var tilbake til start! bestemte oss for å la henne ligge mellom oss, som en siste løsning... Vet ikke når hun sovnet da, for både jeg og sambo sovnet før henne! Sambo flyttet henne over i senga hennes en gang i løpet av natten, og der sov hun da til nærmere kvart på 6! Så fikk hun mat, og etter det sov vi jentene til 9! Sambo sto opp og dro på skolen til 8, men det fikk ikke Ida med seg heldigvis! I dag har vi ingen store planer, skal kose oss mye hjemme. Er jo valentine's! Vi skal ikke feire det da, men kanskje jeg baker brownies i kveld for å vise sambo at jeg setter pris på han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 14. februar 2007 #770 Del Skrevet 14. februar 2007 Så kjedelig at din sambo jobber så mye overtid.. håper han slutter med det når Burpelita kommer! Kan ikke være noe moro om hun nesten aldri treffer pappan sin.. Tror jeg er ganske heldig sånn sett, siden sambo er på skolen bare noen timer 3 dager i uka! Skal absolutt ikke klage! Veldig snedig at Ida syntes MME var godt, det letter treningshverdagen min betraktelig! Skal ikke bruke MME ellers da, kun om jeg er på trening. Vil ikke bruke det som "unnskyldning" til å dra på fest eller noe sånn. ikke at jeg vil på fest da, men du skjønner... derfor vet ikke venninsene mine om at Ida har smakt MME heller, for da blir det et sååååååre mas om å bli med på fest! Unnskyld, ikke meningen å friste med pizza på kjedlig-middag-dagen... ta litt , så blir det bra igjen! ← Jeg syns det er kjiipt at sambo jobber så mye, ja , men det følger med jobben hans. Han er sjef, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært med han på jobb, og sitti der med skole, for å få se noe til han Han har lovet at det blir bedre når Burpelita kommer, heldigvis! Han vil jo selvfølgelig være medst mulig hjemme med yndlingsjentene sine Du er veldig heldig som har en student-sambo, hvertfall, og Ida er heldig som får ha papsen såpass mye rundt seg! Skjønner godt MME-tanken Praktisk til fornuftige formål! hjalp godt på,- alt er glemt ...for idag skal vi ut og spise! Vet ikke hva det blir, muligens gresk eller italiensk Skulle så klart legge henne i rett tid i går også, så mamma og pappa fikk se siste epsiode av Grey's i fred og ro... Jommen sa jeg smør... Hun klarte ikke å sovne ved puppen, og var da ganske lys våken da jeg flyttet henne over i senga hennes. Jeg gikk ut av rommet, og da startet det... Hun klarte å hyle seg gjennom hele Grey's igjen ( ), og ville absolutt ikke roe seg! Gjett om jeg skal ta hevn når hun blir eldre da, og vil se barne-tv! Mohaha! I dag har vi ingen store planer, skal kose oss mye hjemme. Er jo valentine's! Vi skal ikke feire det da, men kanskje jeg baker brownies i kveld for å vise sambo at jeg setter pris på han! ← Er det muuuuuuuulig!? Finnes det ikke noen bryter på disse små da? Jeg som skulle sende Burpelita på "soveleir" til deg... Vet ikke om jeg er så gira på det om hun kommer til å ødelegge tirsdags-TV-kvelden, liksom Åh, brownies... Det hadde jeg skikkelig lyst på på lørdag, men sambo "nekta" meg å lage Jeg pleier å ta ett stykke, og han spiser resten iløpet av en uke, og han vil ikke at jeg skal feite han opp sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #771 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg syns det er kjiipt at sambo jobber så mye, ja , men det følger med jobben hans. Han er sjef, og jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har vært med han på jobb, og sitti der med skole, for å få se noe til han Han har lovet at det blir bedre når Burpelita kommer, heldigvis! Han vil jo selvfølgelig være medst mulig hjemme med yndlingsjentene sine Du er veldig heldig som har en student-sambo, hvertfall, og Ida er heldig som får ha papsen såpass mye rundt seg! Er det muuuuuuuulig!? Finnes det ikke noen bryter på disse små da? Jeg som skulle sende Burpelita på "soveleir" til deg... Vet ikke om jeg er så gira på det om hun kommer til å ødelegge tirsdags-TV-kvelden, liksom Åh, brownies... Det hadde jeg skikkelig lyst på på lørdag, men sambo "nekta" meg å lage Jeg pleier å ta ett stykke, og han spiser resten iløpet av en uke, og han vil ikke at jeg skal feite han opp sånn ← Vil tro din sambo kommer til å være mye mer hjemme med dere godjenter når Burpelita kommer ja! Ida er kjempeheldig som har en pappa som er så mye hjemme, og det merkes godt på henne at hun liker det sånn! Hun er skikkelig pappajente, og stråler som ei sol når han kommer hjem fra skolen om dagene! Og de dagene sambo står opp tidlig for å dra på skolen, så ligger hun og titter på den tomme plassen hans i senga når hun får frokostpuppen! Skulle svææææært gjerne hatt en bryter på Ida altså... Hun må da skjønne at tirsdagskveldene er hellige! Du må bare sende Burpelita på soveleir, i allefall helt frem til hun begynner å plages med ømme gommer pga tenner - da får du slite med henne selv! Sånn er brownies-fordelingen her i huset også! Jeg tar 1-2 stykker, og resten tar sambo! Ble ikke så jeg rakk å bake i går da, ida var litt krevende, og plutselig var det kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. februar 2007 #772 Del Skrevet 15. februar 2007 Bare innom og titter litt igjen! Kjedelig da Ida ikke vil sove.... Tror vi har vært veldig heldige der med snuppa! Men bare et tips; prøv å legg henne i våken tilstand. Jeg vet at det fører til mye hyling og skriking, men tro meg; det går over! Det blir værre og værre å få bort den uvanen..... (ikke at jeg har så peiling på alt altså Fikk samme tipset ang snuppa da hun var mindre.. Vi tok det på ei helg. ) Håper alt står bra til ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #773 Del Skrevet 15. februar 2007 I kveld skal vi på babysvømming! Dagen i går bare fløy avgårde, sånn som dagene bruker å gjøre... Vi trillet tur, men Ida sliter litt med å sove på dagtid nå for tiden pga ømhet i gommene. Og da blir hun så grinete i løpet av dagen... Uansett da, vi gjorde ikke noe spesielt i går. Bare kosa oss hjemme. Jeg og Ida lekte litt med babygymmen og de andre lekene, og herjet litt. Hun har blitt så glad i herjing! På kvelden gikk det utmerket å legge henne, tror hun var ganske trøtt - og det er jo forståelig! Hun sovna faktisk midt i den første puppen, og jeg strevde ganske lenge for å få henne til å holde seg såpass våken at hun spiste begge! Hun sov ganske godt, helt frem til kl 2. Virker som om hun har en slags vekkerklokke, som er innstilt på kl 2. Da våkner hun og er i kjempehumør. Hun er ikke sulten, hun bare ligger der og fjaser og babler for seg selv. I natt begynte hun faktisk å leke med uroa som henger over senga hennes også! Lurer på om vi kanskje må fjerne den på natterstid.. Sambo ble lei av fjaset hennes, og la henne mellom oss så hun skulle roe seg. Det hjalp sånn delvis, når hun fikk en pupp å momse på, da sovnet hun. Men hun sov ikke så godt, hun våknet flere ganger i løpet av timene frem til kl 6. Da fikk hun nattmat, og etter det sov hun heldigvis ganske greit frem til kl 9! Jeg tror vi kanskje skal prøve paracet på henne i kveld, for å se om det blir bedre. Er tydelig at det er tenner i anmarsj som plager henne! I dag har vi ingen planer, bortsett fra babysvømminga. Sambo skal på skola til kl 14 for å skrive oppgave eller hva der var, og mens han er borte triller jeg og Ida tur. Etter det må jeg begynne å forbrede svømminga, shave leggene ( ), og pakke alt vi trenger. Må være der litt tidligere også, for å betale kurset - pluss at sambo må finne seg badeshort på sjappa deres siden han ikke fant i butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #774 Del Skrevet 15. februar 2007 Bare innom og titter litt igjen! Kjedelig da Ida ikke vil sove.... Tror vi har vært veldig heldige der med snuppa! Men bare et tips; prøv å legg henne i våken tilstand. Jeg vet at det fører til mye hyling og skriking, men tro meg; det går over! Det blir værre og værre å få bort den uvanen..... (ikke at jeg har så peiling på alt altså Fikk samme tipset ang snuppa da hun var mindre.. Vi tok det på ei helg. ) Håper alt står bra til ellers! ← Der hadde du sneket deg inn også jo! Tusen takk for tips, vi har prøvd det - men både sambo og jeg ble så klar i hodet av å høre på henne! Kanskje vi skal gi det et nytt forsøk, hadde jo vært supert om det funka! Men det største problemet vårt er jo egentlig ikke å få henne til å sovne på kvelden, det er at hun våkner kl 2 som plager oss mest... Ellers er alt tipp topp! Håper dere har det bra også, håper på å få tatt en dagbokrunde i løpet av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. februar 2007 #775 Del Skrevet 15. februar 2007 Så artig med babysvømming!! GLED DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #776 Del Skrevet 15. februar 2007 Glemte jo helt å fortelle at Ida har smakt bananmos! Det syntes hun var myyyyyyyyye bedre enn ferskenpurren, mosen smattet hun godt i seg! Var faktisk så godt at hun helst skulle mate seg selv, og sluke hele glasset i ett jafs! Hun har blitt så opptatt av yogurten min de siste dagene, sitter og ser laaaaaaaaangt etter den - og åpner munnen mens jeg spiser. Så så vi må avlede henne, hun får bananmos mens jeg spiser yogurten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. februar 2007 #777 Del Skrevet 15. februar 2007 Der hadde du sneket deg inn også jo! Tusen takk for tips, vi har prøvd det - men både sambo og jeg ble så klar i hodet av å høre på henne! Kanskje vi skal gi det et nytt forsøk, hadde jo vært supert om det funka! Men det største problemet vårt er jo egentlig ikke å få henne til å sovne på kvelden, det er at hun våkner kl 2 som plager oss mest... Ellers er alt tipp topp! Håper dere har det bra også, håper på å få tatt en dagbokrunde i løpet av dagen! ← Skjønner det veldig godt ja... Det var slik med oss også. Men til slutt bare bestemte vi oss; vi MÅ bare Snuppa våkna også mellom 2-4. Prøvde ei natt å gi hu smokk (hu som ikke bruker det til vanlig lengre...) Og det funka Pluss at vi slutta med å ha hu i senga vår... For hun begynte å forstå at hun kom dit bare hun skrek mye nok.... Da vi la henne i senga vår, kom det et stort glis Og etter det var det slutt.... er lov kun på dagtid her i hus Men som sagt; tror nok vi har vært heldige. Hun har ikke vært så vanskelig å snu.. og jeg vet at andre sliter masse! De små er jammen meg forskjellige! Men nå kupper jeg boka di..... Måtte bare fortelle om mine egne erfaringer (som alltid...... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #778 Del Skrevet 15. februar 2007 Så artig med babysvømming!! GLED DEG! ← Det gjør jeg! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #779 Del Skrevet 15. februar 2007 Skjønner det veldig godt ja... Det var slik med oss også. Men til slutt bare bestemte vi oss; vi MÅ bare Snuppa våkna også mellom 2-4. Prøvde ei natt å gi hu smokk (hu som ikke bruker det til vanlig lengre...) Og det funka Pluss at vi slutta med å ha hu i senga vår... For hun begynte å forstå at hun kom dit bare hun skrek mye nok.... Da vi la henne i senga vår, kom det et stort glis Og etter det var det slutt.... er lov kun på dagtid her i hus Men som sagt; tror nok vi har vært heldige. Hun har ikke vært så vanskelig å snu.. og jeg vet at andre sliter masse! De små er jammen meg forskjellige! Men nå kupper jeg boka di..... Måtte bare fortelle om mine egne erfaringer (som alltid...... ) ← Er nok bare å bite tennene sammen, og gjøre det! Får ta det til helga vi også tror jeg! prøver å gi henne smokken vi også, og så sutter hun i 5 sek før hun river den ut og kaster den avgårde... Hun sutter fint på smokken til vanlig, men vil vel være litt vanskelig på natta da! Det hjelper egentlig ikke å ha henne i senga vår her, hun er like grinete da. Men vi hadde egentlig sluttet med det, tror bare sambo ble så frustrert i natt! Vil mene dere er heldige med snuppa deres ja, håper Ida vokser av seg det tullet ganske fort så vi får litt nattesøvn her! Synes ikke det gjør noe at du "kupper", er bare fint å utveksle erfaringer og råd synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 15. februar 2007 #780 Del Skrevet 15. februar 2007 Så artig med babysvømming ! Blir sikkert kjempegøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå