Gjest marthepia Skrevet 29. januar 2007 #701 Del Skrevet 29. januar 2007 Ser ut som det ei som koser seg i vogna si Søt drakt hun har på seg! Har litt "fritid" jeg nå. Emma la seg halv 3, så hun sover forhåpentligvis ei stund. Godt å ikke ha noe husarbeid å tenke på. Det er bare å slappe av.. Har egentlig ikke tid til å sitte her jeg heller når jeg er alene med Emma. Iallfall ikke noe lenge.. Da kommer hun og dreger meg bort fra stolen og skal kose og nusse. den smiskern I hele formiddag har det snødd nonstop her! Sambo må brøyte når han kommer hjem tror jeg. Selvfølgelig etter Home and away da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #702 Del Skrevet 29. januar 2007 Gratulerer med søvn! hehe ← Hehe, takk takk! Å så bra at du har fått sovet vennen! Takk for skryt, Ida er utrolig skjønn hun også! Kos dere på trilletur! ← kjempedeilig med søvn, man aner ikke hvor avhengig man er av den før man ikke får sove! Tusen takk for Ida-skryt! Vi kosa oss glugg ihjel på trilletur, veiene var brøyta - og vi hadde med fotoapparatet og tok bilder av alt og ingenting! Jeg angrer på at jeg ikke var på babysvømming med Emma. Hadde store planer om det, men det ble aldri noe av. Denne gangen SKAL jeg ivei! Ja, skulle ikke du minne meg på det når den tid kom? Husker jeg helt feil. Når var det man kunne begynne på babysvømming? Ser så skrekkelig ut når man "slipper" babyen under vannet. det tror jeg ikke jeg vil. Uansett hva de sier til meg Ida høres så kos ut! Hun sover bra litjtuppa Blir godt når det er hele natta. Det er jo nesten det nå da. Godt for deg å få sove litt også. Uten å må stå opp for å amme. *Gruer meg til den tiden.. * Kos dere i kveld da! Se "a haunting" på discovery i kveld. Begynner kl. 22- 24. tror det er hver søndag!? ← Jups, jeg skal minne deg på at du skal på babysvømming med lillegutt! Har dere babysvømming der du bor eller må du reise et stykke? kan ikke huske å ha fått med meg at det finnes et basseng på hjemstedet ditt, men det kan det jo godt gjøre fordi... Jeg er litt usikker på når man kan begynne, men jeg tror det er 2 mnd'er? da jeg skulle bestille kurs hadde jeg valget mellom 2-4 mnd, og 4-6 mnd i allefall! Den der dykkinga av babyen skal jeg holde meg unna de første gangene jeg også... Vil at Ida skal bli skikkelig trygg i vannet før jeg begynner å slippe henne sånn! Litjsnuppa har begynt å sove veldig bra, og det er noe mamman hennes setter stor pris på! Ser frem til den dagen hun er avvent fra nattmat, og jeg kan sove heeeele natta uten forstyrrelser. Det er jo ikke så langt unna nå heller da, i natt sov hun til halv 7! men jeg må innrømme at det likte puppene mine IKKE, de var så kanonsprengte at jeg ikke fikk sove... var skikkelig vondt! Jeg zappa til discovery i går kveld, men det var jo noe 11.september-greier? Kanskje spølelsene er annenhver søndag? vet ikke om jeg hadde turt å sett det uansett da... synes åndenes makt og ghost whisperer er skummelt nok jeg. Ser ut som det ei som koser seg i vogna si Søt drakt hun har på seg! Har litt "fritid" jeg nå. Emma la seg halv 3, så hun sover forhåpentligvis ei stund. Godt å ikke ha noe husarbeid å tenke på. Det er bare å slappe av.. Har egentlig ikke tid til å sitte her jeg heller når jeg er alene med Emma. Iallfall ikke noe lenge.. Da kommer hun og dreger meg bort fra stolen og skal kose og nusse. den smiskern I hele formiddag har det snødd nonstop her! Sambo må brøyte når han kommer hjem tror jeg. Selvfølgelig etter Home and away da ← Hun koser seg skikkelig i vogna si! Hun sovner nesten med en gang vi legger henne oppi der! Drakten er skikkelig søt, det er en sånn vognpose. Litt dumt er det at hun holder på å vokse ut av den da... Litt trang i beina for tiden! Har bare slappet av i dag jeg også. Har ikke mulighet til å gjøre noe i huset mens jeg er alene med Ida uansett. og har i værtfall ikke mulighet til å sitte her mens jeg er alene med Ida. Da føler hun seg alene og forlatt, selv om hun ligger under babygymmen! Selskapssyke jenta vår! Har snødd hele dagen her også. Lurer på når det skal stoppe? Det er jo snart ikke plass til mer snø! Sambo må vel måke litt når han kommer hjem han også, kommer jo nesten ikke frem der ute. hehe, så klart må din sambo vente til etter home and away! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #703 Del Skrevet 29. januar 2007 Nå tror jeg nesten vi snør ned her i Trøndelag. Det kan da umulig være plass til mer snø her ute nå? Som jeg sa til Marthepia, så sov Ida helt til halv 7 i morges før hun ville ha mat! Det var uvant for puppene mine, så de ble så kanonsprengte at de kjentes ut som steiner. Jeg lå våken fra kl 4, og ventet på at hun skulle våkne og tømme dem. Kunne liksom ikke pumpe meg heller, i tilfelle hun plutselig våknet. jaja, sovnet greit igjen etter hun hadde spist! I dag har jeg og Ida kost oss inne i snøværet, droppa trilletur i dag siden det ikke var brøytet og dermed vanskelig å komme seg frem. Vi tok derimot en hyggelig slappe-av-stund i sofaen, Ida sov i armene mine og jeg så Home and away og The OC... Ida sover enda i sofaen, jeg måtte reise meg fordi det ble for varmt å ligge inntil henne under pleddet. Sambo kom nettopp hjem fra skola, og han hadde kjøpt jordbærstang-godis til meg! I kveld skal vi bare være hjemme og kose oss. Blir vel å se Akutten etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 30. januar 2007 #704 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg ble veldig skuffa når det ikke var "a haunting" på tvn på søndag! Det er så bra Og skummelt.. Menjeg liker å se sånne ting jeg. Etter at jegbegynte å se åndenes makt og a haunting (sett 1 episode) så har jeg begynt å tro på det. Noe må det være. Men jeg kan si det sånn at det er mye verre i a haunting enn i åndenes makt! Litt tvilsomt er det, sånn er det vel med alle uforståelige ting, men jeg tror "litt" på det. Er du en beliver du å eller? Kanonsprengte pupper er ikke godt! Harde som steiner?! Husker det ja.. *Grøsser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 30. januar 2007 #705 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Ja, som dere vet har jeg bestilt babysvømming! Senere den dagen jeg bestilte, så fikk jeg sms fra en av de venninnene mine om at hun feirer bursdagen sin med en fest den 15. feb, og kom kom kom. Vi skal på babysvømming den dagen, så jeg kan ikke komme (og ikke har jeg lyst heller...), og da presterte hun å si at hun blir lei seg om jeg ikke kommer og om jeg ikke kunne komme etter babysvømminga...Kjære meg, hva er poenget med å prøve å gi meg dårlig samvittighet for at jeg har bestilt babysvømming da? Og hvem i huleste heiteste fester på en torsdag? Så da sendte jeg en sms til bestevenninna mi i håp om å møte forståelse og gode ord der. men nei da, hun var akkurat likens! Sendte et litt krasst svar om at jeg betaler 1500 for svømminga, og at jeg IKKE akter å droppe den pga en fest! Så nå har jeg offisielt i "venninnene" mine, orker ikke å ta kontakt med dem før de oppfører seg som folk!! Det var dagens klagetale! Nå har vi rett og slett snødd inn! bare i natt og i løpet av dagen har det kommet laaaangt over 30 cm, oppå de digre massene det var fra før! Da vi skulle kjøre til butikken i dag var det umulig å se hvor vi kjørte, var så mye snø overalt! Så om noen savner snø, så er det bare å si fra - jeg sender en Norgespakke full! I dag har jeg og Ida vært ganske trøtt, så vi tok oss en dupp sammen på sofaen før middag! Var kjempedeilig, den trengte jeg for å si det sånn! Håper virkelig jeg får sove til natten igjen... Ida sov godt hun også, selv om hun lå og feis så det lukta skikkelig råtten gass i hele stua etterpå! ← Er det muuuuuuuuuuuuulig med de venninnene dine!? Blir nesten helt sjokkert, jeg, samtidig som jeg egentlig ikke blir det allikevel, for jeg kan bare tenke meg hvordan av mine venninner (og venninser ) kommer til å ha null forståelse for at jeg får andre prioriteringer når Burpelita kommer til verden. ...noen er allerede på krigsstien, siden jeg er mye mindre med på ting nå, pga bekkenet og lite ork. Ingen som skjønner at det ikke er moro å gå på fest uten å kunne ta seg en drink heller... Snø!? Jatakk!! Hørtes ut som en deilig fis Ida slapp I går kveld hadde jeg og sambo en skikkelig kosestund med (alt for mye...) godis på bordet og Austin Powers på tvn! Er sånn humor som passer meg utmerket! I natt har jeg faktisk sovet!! Sovna som en stein med en gang vi la oss, og sov helt til Ida ble sulten i 4-tiden. Hun hadde grått litt før det, men det hadde ikke jeg hørt... Var kanskje litt i koma! Sov ikke fullt så bra etter nattamminga, men jeg sov helt til hun ville ha mat igjen i halv 9-tiden tror jeg det var. Etter det sov vi til nærmere halv 11 - kjempegodt! Føler meg som et helt nytt menneske i dag! ← Hørtes herlig ut med en kosekveld med sambo Flinke og snille Ida som lot dere sove litt! Sånt liker vi... Du trengte nok sårt litt søvn, siden du sov over grininga hennes! Nå tror jeg nesten vi snør ned her i Trøndelag. Det kan da umulig være plass til mer snø her ute nå? Som jeg sa til Marthepia, så sov Ida helt til halv 7 i morges før hun ville ha mat! Det var uvant for puppene mine, så de ble så kanonsprengte at de kjentes ut som steiner. Jeg lå våken fra kl 4, og ventet på at hun skulle våkne og tømme dem. Kunne liksom ikke pumpe meg heller, i tilfelle hun plutselig våknet. jaja, sovnet greit igjen etter hun hadde spist! I dag har jeg og Ida kost oss inne i snøværet, droppa trilletur i dag siden det ikke var brøytet og dermed vanskelig å komme seg frem. Vi tok derimot en hyggelig slappe-av-stund i sofaen, Ida sov i armene mine og jeg så Home and away og The OC... Ida sover enda i sofaen, jeg måtte reise meg fordi det ble for varmt å ligge inntil henne under pleddet. ← Send den overflødige snøen til meg du, søta! Huff, steinpupper hørtes ikke særlig digg ut... Tror jeg kommer til å bli ordentlig gretten med eksplosjonsfarlige pupper, for ømme pupper er ordentlig vondt, altså! Hørtes ut som at dere koste dere masse med sofaslafing Ida var forresten herlig i vogna si! Så så deilig ut å ligge der... :rosasmil: og Endret 30. januar 2007 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #706 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg ble veldig skuffa når det ikke var "a haunting" på tvn på søndag! Det er så bra Og skummelt.. Menjeg liker å se sånne ting jeg. Etter at jegbegynte å se åndenes makt og a haunting (sett 1 episode) så har jeg begynt å tro på det. Noe må det være. Men jeg kan si det sånn at det er mye verre i a haunting enn i åndenes makt! Litt tvilsomt er det, sånn er det vel med alle uforståelige ting, men jeg tror "litt" på det. Er du en beliver du å eller? Kanonsprengte pupper er ikke godt! Harde som steiner?! Husker det ja.. *Grøsser* ← Jeg tror definitivt på spøkelser! Det er bare nødt til å være noe mer her i livet, og dessuten har søskenbarnet mitt bodd i et hus der det spøker. Hun har fortalt historier, og jeg har aldri likt meg i 2.etasje i det huset... Da vi var barn, så nektet jeg og tvillingsøs å være alene i den etasjen. Vi opplevde aldri noe rart, det var bare så ufyselig stemning der. Kan ikke forklares... Tvillingsøs påstår også at hun "snakker" med våre avdøde bestefedre, og det må jeg jo nesten bare tro på. Tror nok Åndenes makt er litt !mildere" enn discovery ja! Er nok derfor jeg ikke tør å se det, kommer til å bli så redd at jeg ikke får sove... Kanonpupper er skikkelig ubehagelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #707 Del Skrevet 30. januar 2007 Er det muuuuuuuuuuuuulig med de venninnene dine!? Blir nesten helt sjokkert, jeg, samtidig som jeg egentlig ikke blir det allikevel, for jeg kan bare tenke meg hvordan av mine venninner (og venninser ) kommer til å ha null forståelse for at jeg får andre prioriteringer når Burpelita kommer til verden. ...noen er allerede på krigsstien, siden jeg er mye mindre med på ting nå, pga bekkenet og lite ork. Ingen som skjønner at det ikke er moro å gå på fest uten å kunne ta seg en drink heller... Snø!? Jatakk!! Huff, steinpupper hørtes ikke særlig digg ut... Tror jeg kommer til å bli ordentlig gretten med eksplosjonsfarlige pupper, for ømme pupper er ordentlig vondt, altså! Ida var forresten herlig i vogna si! Så så deilig ut å ligge der... ← Venninnene mine er vel de rareste skapningene her på jord! Jeg orker ikke å bry meg mer om dem, har ikke kontaktet dem på flere dager nå, verken på sms eller msn. De får bare leve sitt eget liv, og kjøre sitt eget løp - så får vi bare håpe de innser hvor teite de er etterhvert! ...venninnene dine høres ikke så mye bedre ut de heller da, om de klager allerede nå! Rart at folk har så lite peiling på å sette seg inn i andres situasjoner! :klø: Skal sende deg snø jeg, mens vi enda har... har regna masse i dag, så nå er det slaps og glatt! Skikkelig fælt vær egentlig! Gruuuuv deg til sprengte pupper, det er så fiiiint lite behagelig!! Det er så ille at jeg verken kan ligge på siden, magen eller ryggen. Og da er det jo fint lite alternativer igjen! Ida eeelsker vognen sin! Hun blir rolig med en gang vi legger henne oppi! Virker som om hun storkoser seg max oppi der! , og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #708 Del Skrevet 30. januar 2007 Så klart har snøen begynt å regne bort nå! Er ekkel slaps! I dag har hele familien (altså jeg, Ida og sambo) vært på shopping! Gikk kjempefint i dag også, Ida er så blid og grei å ha med seg! Men hun er ikke no' flink til å spise når vi er ute, hun ligger bare og ser seg rundt og babler i vei! Dagens fangst ble: *liten gitar til sambo (sånn halvstørrelse) * 3 bøker (Lillebror og Knerten, Emil på Lønneberget til Ida, og nyeste Anne Holt til meg) * ny lue til Ida *Gule Hello Kitty.tøfler til meg (fryser sånn på føttene når jeg går mellom senga vår og senga til Ida på natten for å dytte smokk) *Tussi koseklut til Ida *1 stk rosa body i str 74 med tekst: Familiens sjarmtroll (fra Exit) *1 stk rosa body i str 80 med tekst: Pappan min sier jeg er verdens søteste, og han har selvfølgelig helt rett! (Fra Exit) Også ble jeg litt glad da jeg var på Exit, for de har begynt med mammaklær! Ikke at jeg trenger det, men greit å ha neste gang jeg skal gå rundt med mage! Er jo så dårlig utvalg her i byen, så det er flott med flere utsalgsstedet! Nå sitter sambo og spiller gitar til Ida, og hun vrir seg rundt for å se på! Hun er blitt skikkelig kålorm de siste dagene, ligger å vrir på seg og aker seg hit og dit! Er nesten et mareritt på stellebordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 30. januar 2007 #709 Del Skrevet 30. januar 2007 Oi, storfangst ! ikke verst Står på jobb jeg nå, og gruer meg til å ta oppgjøret kl 20. Andre gangen i hele mitt liv jeg tar det ( bortsett fra når jeg så på deg ta det, og vet nå ikke helt om det teller ), og første gangen jeg skal ta det alene. Får håpe jeg gjør det rett, så jeg ikke får sparken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #710 Del Skrevet 30. januar 2007 Oi, storfangst ! ikke verst Står på jobb jeg nå, og gruer meg til å ta oppgjøret kl 20. Andre gangen i hele mitt liv jeg tar det ( bortsett fra når jeg så på deg ta det, og vet nå ikke helt om det teller ), og første gangen jeg skal ta det alene. Får håpe jeg gjør det rett, så jeg ikke får sparken ← Nemmen, har dere fått internett på jobb?! Det skulle vi gjerne hatt når jeg jobba der også, er litt kjedelig på kveldstid når det ikke er kunder! Tror ikke det teller å ha sett meg ta oppgjøret nei, for da var det jo en annen kasse og sikkert annet system! Men står det ikke greit fortalt, steg for steg, i permen da? Den var jeg avhengig av i starten i allefall... Du får ikke sparken om det blir feil da! Normalt å gjøre nybegynnerfeil på oppgjøret! Bare du husker å sette på alarmen så! -------------------------------------- Jeg glemte å fortelle at vi kjøpte liten badeand til Ida i dag også, en sånn som lyser! Den er kjempemorsom, med en gang den kommer i kontakt med varme - så lyser hodet dens! Vi prøvde den nettopp i badet til Ida (hadde gedigent bæsjeuhell igjen - denne gangen over meg også..), og hun synes den er facinerende! Også har jeg bestilt meg ny laptop!!!! :hoppe: Regner med den kommer i løpet av uka, så da får sambo ha pcn sin i fred! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 31. januar 2007 #711 Del Skrevet 31. januar 2007 De bodyene dere kjøpte til Ida hørtes så fine ut! Får ta meg en tur på Exit jeg også :rosasmil: Jeg dropper også de "uforstående" venninnene, jeg har faktisk blokka et par-tre av dem på msn Jeg verken orker eller gidder sånne sure kommentarer i hytt og pine, som de fort kan komme med Kanskje dere må sette en propp i Ida når hun ikke har på seg bleie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. januar 2007 #712 Del Skrevet 31. januar 2007 Er litt fraværende på KG for tida, men titter innom selv om jeg ikke alltid legger igjen spor! Blir oppgitt av de venninne dine altså.... Kan sende mine oppover jeg Jeg og vil ha ny laptop..... Men jeg skal vel ikke si noe, de dataene vi har i hus er ikke eldre enn 3 mnd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 1. februar 2007 #713 Del Skrevet 1. februar 2007 Nemmen, har dere fått internett på jobb?! Det skulle vi gjerne hatt når jeg jobba der også, er litt kjedelig på kveldstid når det ikke er kunder! Tror ikke det teller å ha sett meg ta oppgjøret nei, for da var det jo en annen kasse og sikkert annet system! Men står det ikke greit fortalt, steg for steg, i permen da? Den var jeg avhengig av i starten i allefall... Du får ikke sparken om det blir feil da! Normalt å gjøre nybegynnerfeil på oppgjøret! Bare du husker å sette på alarmen så! ← Internett ja! En livsredder, hehe. Tror kanskje en av kundene som gikk bak kassa lurte litt på hva i all verden jeg holdt på med da, for glemte å legge ned kg når jeg skulle hjelpe en annen.. fikk et litt rart blikk. hehe Og nei, ikke no' steg for steg-guide der i gården. Bare litt om hvordan man skal skrive ut dagskvitteringen for kortterminalen.. Men jeg fikk det til da! :D Glemte bare å legge kvitteringene i en konvolutt, å sette den i permen Men kan da ikke huske alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. februar 2007 #714 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei vennen. Var innom hos deg i går, men så ble det ikke tid til å skrive noe... Deilig med shopping! Var på Exit her om dagen jeg også - og stod med tilsvarende "Familiens sjarmtroll"-body i blått i hånda... *angrer for at jeg ikke kjøpte* De har veldig mye fint der Det var 70% på masse da jeg var der, så kom hjem med 3 gensere til Storegutt, en bukse, en kjøredress og sko til Lillegutt. Fikk alt for under 300 kr... Håper du får en deilig helg! Diger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 2. februar 2007 #715 Del Skrevet 2. februar 2007 Bare min Exit som ikke har sånn body, altså!? Kanskje det er et "hint" om at burpelita ikke blir noe sjarmtroll Kan sikkert stemme det,- jeg føler det hvertfall sånn idag... Hun plager vettet av ribbeina mine! Søte, herlige jente mi Kan ikke skjønne at hun ikke får vondt, jeg... Skjelettet er jo hardt! :klø: Planer for helga da, søta? ...kommer innom deg seinere idag, for jeg ser du er her nå, og jeg må jo få med meg Skrållan-nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #716 Del Skrevet 2. februar 2007 De bodyene dere kjøpte til Ida hørtes så fine ut! Får ta meg en tur på Exit jeg også Jeg dropper også de "uforstående" venninnene, jeg har faktisk blokka et par-tre av dem på msn Jeg verken orker eller gidder sånne sure kommentarer i hytt og pine, som de fort kan komme med Kanskje dere må sette en propp i Ida når hun ikke har på seg bleie? ← Har du funnet bodyene eller? De er supersøte! Har ikke blokkert noen venninser på msn enda jeg da, men jeg snakker ikke med dem om vi er på samtidig... Men vet du hva? I går tok begge de værste venninnene og tok kontakt med meg!! Hun ene var så bekymret for noe lege-greier, og måtte tømme seg for litt bekymringer. Hun andre skulle på brudekjoleprøving, og sendte meg linken til kjolen hennes! Ble helt forvirra jeg, plutselig går det an å snakke med meg liksom? Jaja, de virka ikke sure lenger i det minste..! Venninner med sure kommentarer kan holde seg laaaangt unna, enig med deg!! Propp er faktisk en ganske god ide! Vi hadde skikkelig bæsjeuhell i går også! Skjønner ikke hva som skjer om dagen, hun bæsjer annenhver dag og da kommer det umenneskelige mengder - og det er bare å hive henne i badestampen med en gang! Om ikke annet, så har vi en rein unge! Er litt fraværende på KG for tida, men titter innom selv om jeg ikke alltid legger igjen spor! Blir oppgitt av de venninne dine altså.... Kan sende mine oppover jeg Jeg og vil ha ny laptop..... Men jeg skal vel ikke si noe, de dataene vi har i hus er ikke eldre enn 3 mnd... ← Hallo! Er litt fraværende selv jeg, så du skal ikke tenke på det! Ja takk til snille Linkri-venner! Laptop ja, jeg håper den kommer i dag... Stakkars sambo får jo aldri ha pcn sin i fred! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #717 Del Skrevet 2. februar 2007 Internett ja! En livsredder, hehe. Tror kanskje en av kundene som gikk bak kassa lurte litt på hva i all verden jeg holdt på med da, for glemte å legge ned kg når jeg skulle hjelpe en annen.. fikk et litt rart blikk. hehe Og nei, ikke no' steg for steg-guide der i gården. Bare litt om hvordan man skal skrive ut dagskvitteringen for kortterminalen.. Men jeg fikk det til da! :D Glemte bare å legge kvitteringene i en konvolutt, å sette den i permen Men kan da ikke huske alt ← Må passe deg så ikke sjefen oppdager surfinga di mens du jobber! Så rart at det ikke er steg for steg-guide lenger... Du kan jo bare be de ordne det da! Så flink du var som fikk det til likevel! Ikke aå farlig å glemme det med kvitteringene da, det er jo en bagatell! Hei vennen. Var innom hos deg i går, men så ble det ikke tid til å skrive noe... Deilig med shopping! Var på Exit her om dagen jeg også - og stod med tilsvarende "Familiens sjarmtroll"-body i blått i hånda... *angrer for at jeg ikke kjøpte* De har veldig mye fint der Det var 70% på masse da jeg var der, så kom hjem med 3 gensere til Storegutt, en bukse, en kjøredress og sko til Lillegutt. Fikk alt for under 300 kr... Håper du får en deilig helg! Diger ← Hei snuppa! Var innom her en snartur selv i går, uten at det ble tid til å skrive noe... sånn som skjer det! Er innmari mye fint på Exit, angrer på at jeg ikke kjøpte mer... Var ikke salg lenger på "min" Exit, de holdt på å ordne med de nye varene så det var ganske rotete der. Var jo litt av et røverkjøp hos deg da! Du må ha en alldeles super helg du også! Svæææær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #718 Del Skrevet 2. februar 2007 Nå skulle jeg egentlig oppdatere her, men Ida ligger og hyler etter oppmerksomhet og kremter etter mat... Så jeg får nesten ta meg av henne først! ...håper virkelig den nye laptopen min kommer i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. februar 2007 #719 Del Skrevet 2. februar 2007 Nå skulle jeg egentlig oppdatere her, men Ida ligger og hyler etter oppmerksomhet og kremter etter mat... Så jeg får nesten ta meg av henne først! ...håper virkelig den nye laptopen min kommer i dag! ← 'Kremter'... Lillegutt har begynt "å late som han hoster" for å få oppmerksomhet.... En merkelig greie... Er det noe sånt Ida også gjør, tro? Herlige er de i hvert fall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #720 Del Skrevet 2. februar 2007 'Kremter'... Lillegutt har begynt "å late som han hoster" for å få oppmerksomhet.... En merkelig greie... Er det noe sånt Ida også gjør, tro? Herlige er de i hvert fall... ← er noe sånn hun her driver med også ja! Sånn "øhm øhm"-lyd! Kjempeherlige er de! ------------------------------------ Sånn, da var Ida god og mett - og har fått ny bleie etter å ha bæsja. Skikkelig rart at hun nå har bæsja to dager på rad! Pc'n min har kommet!! Så nå er det bare å dra på posten og hente den! Sitter her og venter på at sambo skal komme hjem fra skolen så vi kan kjøre og hente den! Ida ligger under babygymmen sin nå. Hun ahr blitt så flink til å ake seg rundt, nå ligger hun på tvers under gymmen - og jeg la henne "rett" vei! Om vi går fra henne på gulvet vet vi aldri hvor vi finner henne når vi kommer tilbake! Hun er kjempeflink til å snu seg på siden, men hun tipper ikke over på magen enda. Kommer vel etterhvert det også! Har ikke oppdatert her på noen dager, og det er egentlig ikke noe å fortelle fra de dagene heller! :klø: Dagene har gått sin vante gang. Har ikke blitt noe trilletur på noen dager nå da, for det er så sykt glatt ute. Vil ikke risikere noe ved å trille når det er så glatt... Ida har vært innmari flink til å legge seg de siste dagene også, særlig i går! da sovnet hun mens hun fikk kveldspuppen, og merket ikke engang at jeg flyttet henne til hennes egen seng. Og i morges sov hun helt til 9! Riktignok med en matpause kl 4 da...Selv måtte jeg stå opp halv 9 da, var så tett i nesen at jeg ikke fikk puste... Sambo sendte nettopp melding om at han kommer hjem fra skolen 2 timer tidligere enn ventet! Da er han hjemme om en time, hurra!! Da skal vi kjøre og hente laptopen min, og handle inn til helga! Kjøpe nesespray til meg også kanskje, så jeg slipper å sitte her med dødsangst og pelstunge.. I helga MÅ jeg komme meg på trening! Har ikke trent siden i fjor, og jer er lei av å ikke trene nå! Kommer jo aldri til å gå ned de siste kiloene ved å sitte på ræva og gafle i seg sjokkis! Har begynt å ta situps hver morgen og kveld nå (begynte i går..), og det hjelper jo litt på det også! Nå skal jeg leke litt med Ida, hun har flyttet babygymmen fullstendig nå, og ligger selv med rumpa uttafor matten sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå