Gå til innhold

Mine travle dager

Skrållan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brødet til sambo ble kjempebra! Smakte alldeles fortreffelig! han skal få lov til å bake brød flere ganger! hehe, bra vi ikke er grisejenter som kun tenker koffert, ellers hadde den setningen blitt litt snål også!

Ida er virkelig helt heeerrrlig! Hun er solstrålen i livet mitt! Akkurat nå sitter hun vi vippestolen og gauler til tvn! Hun er så kos, hun har lært seg en ny snakkemåte (det ligner på bjeffing...), og tvn er en utmerket samtalepartner! GLED deg til Burpelita kommer, hun kommer til å bringe så mye (mer) glede i livet ditt!!

Tror ikke din sambo trenger å lete så innmari lenge etter sånn kjole, den er kjøpt på H&M i Madrid! Kanskje de har den her i Norge også, jeg har ikke sett etter...

Alt er bra her hos oss, vi storkoser oss sammen alle tre! Håper dere har det supert dere også!

Ha en flott dag søta!

Så bra brødet ble bra! Og ja, det hade du jammen meg rett i... :ler2:

:legrine: Ser for meg Ida når hun sitter og gaule-bjeffer til tv'n! :hjerte: Gleder meg til sånne lyder kommer "på plass" her i gården! :hjerter_rundt: Burpelita kommer sikkert til å gjøre både sambo og meg helt tullerusk :ler: Vi kommer nok til å bli håpløst betatt av henne! :Nikke:

HM, ja... Da skal jeg jammen meg ta en titt neste gang jeg er ute på en aldri så liten shoppingtur! Med min flaks så har de sikkert ikke igjen, men... :sjenert:

Da har jeg endelig klart å slå på laptopen min igjen! Håper bare den holder seg "frisk" noen uker til...

I går dro vi på postkontoret og hentet en pakke fra H&M på formiddagen. Husket ikke helt hva vi hadde bestilt, så det var litt av en forundringspakke! Trodde jeg bare hadde bestilt en genser til sambo, og litt til Ida, men jammen var det ikke noe til meg også! Og i pakken lå det så alldeles ikke en genser til sambo - det var en bukse! Jaja, det ble klær på oss i allefall!

Ida sov helt til ca kvart på 12 i dag! Da hadde hun spist ca kl 4.45 og 9. Godt at hun sover så godt på morgenen, hadde ikke satt pris på om Ida var en sånn unge som var lys våken kl 6...  Men det finnes så klart en mellomting mellom 6 og 12 da!

I dag har jeg ikke så store planer... Har vasket klær i dag og gitt, har enda en god del å ta igjen etter juleferien. Skulle egentlig på trening i dag, men jeg har så vondt i hodet at jeg ikke orker tanken. Snart skal vi ut på trilletur, Ida skal bare få litt mat først. Resten av dagen blir vi vel bare hjemme, får ta ting litt på sparket i dag tror jeg!

Forundringspakke fra HM er kjekt :sjarmor:

Må si jeg er litt misunnelig på sove-Ida! Hvis ikke Burpelita er sånn, så kan det hende jeg sender henne i posten til dere (Forundringspakke fra Burpen :ler: ), sånn at Ida kan lære henne åssen ordentlige jenter sover!

Håper du fikk slappa av litt igår, og at hodepinen er borte!

Vi er superfornøyde med bilstolen! Ida sovner i den med en gang vi setter henne ned, og det er veeeeldig snedig med sånn base!

I morgen skal Ida på 3 mnd-kontrollen.

Så bra at både dere (og Ida) er fornøyd med bilsetet! :Nikke: Bilturene kan bli ganske så mer behaglig med en fornøyd ungen kontra en skrikerunge, særlig på lange turer!

Gleder meg til å høre om 3-månederskntrollen! ;)

:kyss: :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å høre om 3 mnd's kontrollen i morgen...

Ha en fin kveld!

Rapport følger lenger ned! ;)

Jeg hadde en fin kveld, håper du hadde det samme! :kys_2:

Så bra brødet ble bra! Og ja, det hade du jammen meg rett i...

Ser for meg Ida når hun sitter og gaule-bjeffer til tv'n!  Gleder meg til sånne lyder kommer "på plass" her i gården!  Burpelita kommer sikkert til å gjøre både sambo og meg helt tullerusk Vi kommer nok til å bli håpløst betatt av henne!

HM, ja... Da skal jeg jammen meg ta en titt neste gang jeg er ute på en aldri så liten shoppingtur! Med min flaks så har de sikkert ikke igjen, men...

Forundringspakke fra HM er kjekt

Må si jeg er litt misunnelig på sove-Ida! Hvis ikke Burpelita er sånn, så kan det hende jeg sender henne i posten til dere (Forundringspakke fra Burpen  ), sånn at Ida kan lære henne åssen ordentlige jenter sover!

Håper du fikk slappa av litt igår, og at hodepinen er borte!

Så bra at både dere (og Ida) er fornøyd med bilsetet! Bilturene kan bli ganske så mer behaglig med en fornøyd ungen kontra en skrikerunge, særlig på lange turer!

Gleder meg til å høre om 3-månederskntrollen!

Man blir helt forferdelig tullerusk av de små! :hjerte: Vedder på at du og sambo bare kommer til å sitte å se på Burpelita i flere dager etter at hun kommer! ;) Det gjorde i allefall vi... :ler:

Får håpe de har flere kjoler igjen til Burpelita! :Nikke: Kan ta en liten titt her omkring jeg også, så kan jeg evt sende til deg om jeg finner noe! :)

:hoho: Forundringspakke fra Burpen hadde vært kjempekos! :ler: Ida hadde sikkert vært en utmerket lærer, og jeg kunne ha koooost masse med Burpelita mens hun var på "soveleir"! :ler2:

Fikk slappet av en del i går, hodepinen ble værre utover kvelden - men sambo var god og tok Ida litt, så jeg fikk ligge på sofaen og sløve. I dag er jeg i mye bedre form! :hoppe:

Åh, jeg er så glad vi kjøpte bilsetet! :) Ida sovner jo nesten bare hun ser det, og det er så deilig... Vi hørte ikke en lyd fra henne på hele veien fra hjemstedet og hit til Trondheim, før lå hun og hylte bare vi kjørte 5 meter. MYE bedre nå!! :Nikke:

:klem: og :kyss: til Burpelurpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld så jeg og sambo den der miniserien om tsumamien. Synes den var utrolig god, og jeg begynte å tenke på hvor fælt det må ha vært for de rammede... Begynte å tenke på hva om vi hadde vært der, og Ida hadde forsvunnet i vannmassene. Hvor utrolig grusomt det hadde vært om noen av oss hadde dødd, også begynte jeg å tenke på hva om Ida hadde overlevd - men vi ikke fant henne. Og hva når hun da ble sulten, og hun ikke hadde puppen tilgjengelig? :grine: Så for meg gråtinga hennes, og den febrilske letinga etter matfatet... Helt grusomt, og jeg får så vondt av de som faktisk var der... :grine: Inngikk en "avtale" med Ida etterpå om at hun ikke har lov til å forsvinne sånn! :ler:

Ida sov helt til halv 6 imårrest før hun ville ha mat! :klappe: kanskje hun snart sover natta rundt?

I dag tok jeg og Ida og dusjet sammen for første gang! :) Har tenkt på det flere ganger at det er noe vi burde prøve, men har aldri kommet så langt. Men i dag tok vi oss tid til det, og det gikk kjempebra! Hun var en smule skeptisk til strålene til å begynne med, virka som om det var godt å være i hendene på mamma. Men til slutt storkoste hun seg, gulpa litt på mamman sin og hadde det gjevt! :)

Etter dusjen dro vi til helsestasjonen for 3-mndkontroll! Og Ida er jammen blitt en stor jente nå! :overrasket: Tallene er som følger:

Vekt: 6335 g

Lengde: 63 cm

Hodeomkrets: 40 cm

Ellers var helsesøster storfornøyd med den sterke jenta vår, og var imponert over hvor oppvakt og ansiktsfiksert hun er! :ler: Hun må øve litt mer på å ligge på magen da, men det skal vi få til. Vaksinen likte hun derimot IKKE, hun begynte å hylgrine med en gang hun fikk den første sprøyta.. Og hylte enda mer av den andre. Da var det godt å få litt mammakos etterpå, og litt pupp. Har ikke merket noen reaksjon enda, ikke vil hun sove og ikke er hun sutrete... Jaja, dagen er enda ung! :)

Nå er det middagstid her i huset, skal slå på stortromma og lage pølser med brød i dag! :hoho:

Kommer på dagbokrunde etterpå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så fine tall! Vi har også vært på helsestasjonen i dag og fått 5mnds-vaksine. Den samme som 3mnd! ;) Snuppa sov over hele vaksina forrige gang, og det ser jammen meg ut som om hun kommer til å gjøre det nå også!

Flinke Ida som sov så lenge :klappe: Snuppa sov også veldig lenge i dag... La henne 21.30 i går, og våknet ikke før 07.30!! :overrasket: Og hun som ikke ville ha kveldsmåltidet sitt i går, så jeg trodde hun kom til å våkne midt på natta.... :roll:

Nå kupper jeg visst boka di også... :sjenert: Sorry :roll:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine tall! Vi har også vært på helsestasjonen i dag og fått 5mnds-vaksine. Den samme som 3mnd! ;)  Snuppa sov over hele vaksina forrige gang, og det ser jammen meg ut som om hun kommer til å gjøre det nå også!

Flinke Ida som sov så lenge :klappe:  Snuppa sov også veldig lenge i dag... La henne 21.30 i går, og våknet ikke før 07.30!! :overrasket:  Og hun som ikke ville ha kveldsmåltidet sitt i går, så jeg trodde hun kom til å våkne midt på natta.... :roll:

Nå kupper jeg visst boka di også... :sjenert: Sorry :roll:

Var inne hos deg istad og så dere også hadde vært på kontroll i dag! :) Så flink snuppa di er som sover, Ida ble litt klengete etter jeg var her sist... Så jeg har bært og kost litt med henne, men sove ville hun ikke. Men nå har hun sendt inn håndkleet, og sover i armene på sambo! :hjerte:

Åj, så lenge snuppa di sov! :overrasket: Tror meieriet mitt hadde eksplodert om Ida hadde sovet så lenge jeg! :ler2:

Kupp i vei du! ;) Moro at du i det hele tatt stikker innom, så bare si alt du har på hjertet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå... stakkars lille snuppa mi... hun er så skjør etter sprøytene i dag, og nå nettopp smilte sambo til henne og spurte om hun ikke ville sove snart - og jenta satte i å hylgrine... :cry: Håper hun blir bedre snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir helt forferdelig tullerusk av de små! Vedder på at du og sambo bare kommer til å sitte å se på Burpelita i flere dager etter at hun kommer! Det gjorde i allefall vi...

Får håpe de har flere kjoler igjen til Burpelita! Kan ta en liten titt her omkring jeg også, så kan jeg evt sende til deg om jeg finner noe!

Forundringspakke fra Burpen hadde vært kjempekos! Ida hadde sikkert vært en utmerket lærer, og jeg kunne ha koooost masse med Burpelita mens hun var på "soveleir"!

Fikk slappet av en del i går, hodepinen ble værre utover kvelden - men sambo var god og tok Ida litt, så jeg fikk ligge på sofaen og sløve. I dag er jeg i mye bedre form!

Åh, jeg er så glad vi kjøpte bilsetet! Ida sovner jo nesten bare hun ser det, og det er så deilig... Vi hørte ikke en lyd fra henne på hele veien fra hjemstedet og hit til Trondheim, før lå hun og hylte bare vi kjørte 5 meter. MYE bedre nå!!

Tror nok både sambo og jeg kommer til å sitte som dere gjorde, ja... :sjenert::hjerte:

Jeg skal ta meg en tur ut enten idag eller i morgen for å se etter kjole til Burpelita! Hvis jeg ikke finner noen, så klarer jeg ikke takke nei til tilbudet ditt, altså... Søte, søte, snille Skrållan! :kose: :kys_2: :kyss:

Pass på hva du sier, for jeg kommer til å sende henne i en norgespakke hvis hun er umulig :ler2:

Godt hodepinen slapp taket! Ikke noe godt å ha vondt i hodet... :riste:

Fortalte jeg om "trikset" jeg lærte i idrettsmasasjen, for stiv nakke og hodepine!?

...oppå skuldrene/nakken har du noen muskler (husker ikke navnet). Disse tar man rett og slett et godt tak i, heller litt under enn over (man holder altså rundt muskelen). Så klemmer man til! Så hardt man kan... Det gjør helvetes vondt, men det er viktig at når man først har begynt, at man ikke stoppe å klemme før smertene går over. Når man gjør dette her, så utløser man kroppens endorfiner. Spenninger i nakke/skuldre og hode slipper, og forblir borte i lange tider!

Jeg gjør ofte dette på smbo. Han jobber i databransjen, og sitter mye foran skjermen, og blir stiv som bare det... Få sambo til å prøve det på deg!

...og igjen,- det er VONDT! Jeg har følt meg veldig slem når jeg har gjort det på folk, og tårene rett og slett har spruta. Jeg har ikke slippi, selvom de har tiggi om det, men de har heldigvis vært takknemlige etterpå! :)

Høres ut som en ny verden for dere med setet til Ida!

Ida sov helt til halv 6 imårrest før hun ville ha mat! kanskje hun snart sover natta rundt?

I dag tok jeg og Ida og dusjet sammen for første gang! Har tenkt på det flere ganger at det er noe vi burde prøve, men har aldri kommet så langt. Men i dag tok vi oss tid til det, og det gikk kjempebra! Hun var en smule skeptisk til strålene til å begynne med, virka som om det var godt å være i hendene på mamma. Men til slutt storkoste hun seg, gulpa litt på mamman sin og hadde det gjevt!

Etter dusjen dro vi til helsestasjonen for 3-mndkontroll! Og Ida er jammen blitt en stor jente nå! Tallene er som følger:

Vekt: 6335 g

Lengde: 63 cm

Hodeomkrets: 40 cm

Ellers var helsesøster storfornøyd med den sterke jenta vår, og var imponert over hvor oppvakt og ansiktsfiksert hun er! Hun må øve litt mer på å ligge på magen da, men det skal vi få til. Vaksinen likte hun derimot IKKE, hun begynte å hylgrine med en gang hun fikk den første sprøyta.. Og hylte enda mer av den andre. Da var det godt å få litt mammakos etterpå, og litt pupp. Har ikke merket noen reaksjon enda, ikke vil hun sove og ikke er hun sutrete... Jaja, dagen er enda ung!

Flinke sove-Ida! :klappe:

Hørtes koselig ut med dusjen deres! Snille Ida som tima gulpinga si til dere var i dusjen... :ler: Ser dere har lært henne ganske bra folkeskikk allerede! ;)

Så godt det må være at helsesøster er storfornøyd med go'jenta deres! Mageligginga kommer nok om ikke så lenge :) Øvelse gjør mester!

Huff, jeg gruer meg til Burpelita må vaksineres... Tror det kommer til å gjøre vondt langt inn i hjerterota! Men samtidig så vet jeg jo at det er til hennes beste da... Mager trøst, egentlig :sjenert:

Ååå... stakkars lille snuppa mi... hun er så skjør etter sprøytene i dag, og nå nettopp smilte sambo til henne og spurte om hun ikke ville sove snart - og jenta satte i å hylgrine...Håper hun blir bedre snart...

Stakkars lille Ida :troest: Håper hun har sovet i natt, og at hun er litt piggere idag! :)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok både sambo og jeg kommer til å sitte som dere gjorde, ja...

Jeg skal ta meg en tur ut enten idag eller i morgen for å se etter kjole til Burpelita! Hvis jeg ikke finner noen, så klarer jeg ikke takke nei til tilbudet ditt, altså... Søte, søte, snille Skrållan!

Pass på hva du sier, for jeg kommer til å sende henne i en norgespakke hvis hun er umulig

Godt hodepinen slapp taket! Ikke noe godt å ha vondt i hodet...

Fortalte jeg om "trikset" jeg lærte i idrettsmasasjen, for stiv nakke og hodepine!?

...oppå skuldrene/nakken har du noen muskler (husker ikke navnet). Disse tar man rett og slett et godt tak i, heller litt under enn over (man holder altså rundt muskelen). Så klemmer man til! Så hardt man kan... Det gjør helvetes vondt, men det er viktig at når man først har begynt, at man ikke stoppe å klemme før smertene går over. Når man gjør dette her, så utløser man kroppens endorfiner. Spenninger i nakke/skuldre og hode slipper, og forblir borte i lange tider!

Jeg gjør ofte dette på smbo. Han jobber i databransjen, og sitter mye foran skjermen, og blir stiv som bare det... Få sambo til å prøve det på deg!

...og igjen,- det er VONDT! Jeg har følt meg veldig slem når jeg har gjort det på folk, og tårene rett og slett har spruta. Jeg har ikke slippi, selvom de har tiggi om det, men de har heldigvis vært takknemlige etterpå!

Høres ut som en ny verden for dere med setet til Ida!

Flinke sove-Ida!

Hørtes koselig ut med dusjen deres! Snille Ida som tima gulpinga si til dere var i dusjen... Ser dere har lært henne ganske bra folkeskikk allerede!

Så godt det må være at helsesøster er storfornøyd med go'jenta deres! Mageligginga kommer nok om ikke så lenge Øvelse gjør mester!

Huff, jeg gruer meg til Burpelita må vaksineres... Tror det kommer til å gjøre vondt langt inn i hjerterota! Men samtidig så vet jeg jo at det er til hennes beste da... Mager trøst, egentlig

Stakkars lille Ida Håper hun har sovet i natt, og at hun er litt piggere idag!

Bare si ifra om du ikke finner sånn kjole, så ser jeg etter her i byen på mandag! Skal innom noen butikker før jeg skal på cafe uansett, så det er ikke noe problem! :)

:ler: Burpelita i Norgespakke hadde vært noe det! Det er bare å sende henne oppover om hun ikke oppfører seg, jeg tar gjerne i mot! :ler2: Ida hadde sikkert vært glad for en lekekompis også! ;)

Var snedig av Ida å gulpe i dusjen ja! :ler: Bare så synd hun gulpa innmari masse resten av dagen, så så veldig mye folkeskikk tror jeg ikke vi har klart å lære henne enda! :hoho:

Det er ikke så moro når de små må vaksineres, særlig ikke for mor... Men de må gjennom det! :sjenert:

Ida sov VELDIG godt i natt, men hun er litt grinete i dag også... Stakkars jenta mi! :hjerte: Men hun er i bedre humør enn i går da, da var hun ille...

TUSEN takk for hodepine-fjerner-tips!! :klem: Det der skal vi prøve ut neste gang jeg har vondt, selv om det ikke virker særlig godt.. :ler:

God helg, vennen!

Håper alt er bra med Ida idag

God helg til deg også søta! :) Tenk at det er helg allerede.... hjelpe meg som tiden flyr!

Ida har det bedre enn i går, men helt i form er hun ikke enda...

:kose: og :klem:

---------------------

Nå våknet Ida her, så jeg må mate henne før jeg skriver mer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Ida mett, og vel så det! :ler: Hun tømte 2 ganske så sprengte pupper, og har gulpa ned sofaen, pleddet jeg satt under - og ikke minst seg selv! :ler2: Memo til meg selv og sambo: IKKE lurt å legge henne på magen rett etter måltid... :sjenert:

I går var hun sutrete og klengete hele kvelden, og hadde vansker for å roe seg da det ble natta. Vi la henne mellom oss for natten, siden det var unntakstilstand... :sjenert: Hun sovnet til slutt, og da flyttet sambo henne i sin egen seng igjen. Der sov hun fint til kl 4.15, før hun ville ha matforsyning. Etter det sov hun faktisk helt til 10.10!! :overrasket: Snakk om flink til å sove for tiden! :klappe:(jeg selv lå våken fra 9-tiden, hadde så sprengte pupper at jeg ikke fikk sove mer... :sjenert: ) Hun har vært litt sutrete i dag også, men ikke på langt nær så ille som i går. Ida har vært kjempeflink og sovet endel i dag, vil tro det er godt for henne det.

Jeg har ikke gjort så mye i dag, har trillet en lang tur med sambo og Ida. Har vasket 2 maskiner med klær, og ellers bare slappet av. Nå ligger Ida under babygym'en sin og snakker i vilden sky! :ler: Hun har begynt å snakke med munnen igjen, det er skikkelig komisk! :ler2: Og underleppa er bra god å suge på, samtidig som hun snakker! :hjerte:

Det er jo fredag igjen i dag, så i kveld blir det gullrekka på nrk og kos. Kanskje jeg skal få med sambo på å lage popcorn! Han er så ekstremt snavlete i dag, så det går sikkert fint! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og der kjørte den digre gravemaskina vi har i hagen over tv-kabelen, og vi er atter en gang uten tv... :sur: De bør f**n meg fikse det før det går 14 dager denne gangen!! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forbaska gravemaskina :sur:

bra tv'en er litt tilbake nå da  :)

Ja, fysj til den! Men det blir fint her ute da! ;)

Kjempebra vi har litt tv igjen, det er jo tross alt lørdag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått masse masse masse snø! :hoppe: Litt usnedig sånn trillemessig, men veldig koselig ellers! :) Har nettopp kommet hjem etter en trilletur, var litt vanskelig, og ikke minst tungt, å manuere vogna på ubrøytet snø! Men det ble nesten som en treningsøkt! :)

Ida ligger ute og sover enda, håper hun sover litt til... Godt for henne å virkelig sove ut, selv om hun sov leeenge i dag også. Våknet kl halv 4 for mat, og deretter sov vi alle sammen til 10.10! :Hehe: Da fikk Ida mat igjen, og så sto vi opp. Men jammen sovnet ikke jenta i sofaen før vi rakk å få av henne pysjen.. :ler: Da hun våknet, skulle hun bade, og det var skikkelig bra! For mens hun sov hadde hun levert 2-dagersbleia, og den var skikkelig nasty! :ler2: Ble lekkasje både på pysjen, bodyen, meg og handduken hun lå på. Hoppet i dusjen etter Ida hadde badet jeg...

Ellers i dag har jeg vasket 2 maskiner med klær, en ullvask, og en 60-vask med bæsjeklær. Nå skal jeg bare slappe av mens Ida enda sover, skulle støvsugd - men det kan jeg ta en annen dag.. :sjenert: Skal ordne tomatsuppe med kjøttboller og baguetter litt senere! :sikle:

I morgen blir jeg og Ida alene store deler av dagen. Først skal vi på Babyverden-treff kl 12, og etter det skal vi shoppe litt. Skulle hatt noen vintersko, og de trenger jeg fort! :ler: Så drar vi hjem til tomt hus, for sambo begynner på skolen igjen denne uka. Han har forelesning mandag, onsdag og fredag, og det er jo ikke så ille! :) Blir spennende å være alene med Ida en hel dag igjen, er leeenge siden sist! Tror ikke vi jentene har vært alene siden november jeg... Men jeg er overbevist om at vi klarer oss utmerket! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt lyst til å bli med på babysvømming jeg... Vet de starter nye kurs nå neste uke, og uka etter det på Pirbadet. Kanskje jeg må ringe i morgen og høre om de har noen ledige plasser! Om de ikke har det, så kan vi jo bli med på Mor og Barn Vann-timen de har på treningssenteret på Pirbadet. Hadde i allefall vært utrolig moro å være med på noe sånn, og Ida hadde nok hatt et kjempeutbytte av det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bare si ifra om du ikke finner sånn kjole, så ser jeg etter her i byen på mandag! Skal innom noen butikker før jeg skal på cafe uansett, så det er ikke noe problem! :)

:sjenert:

Altsåatte... Jeg fant ingen kjole på "min" HM... Hvis du mener at det absolutt ikke er noe bry for deg, så hadde jeg blitt kjempeglad hvis du hadde giddi og tatt en titt, altså!

Jeg bryr meg verken om farge (hvis det finnes flere) eller størrelse, hvis de i det hele tatt har noen!

Å, søte, herlige Skrållan! Du er en knuppelupp! :blomst:

Masse :kyss: og :kose:

...helt til du neeeeeeeeeeeesten angrer på at du tok på deg et sånt oppdrag! :ler2:

(Kommer innom og oppdaterer meg på resten i morgen, er rett og slett stuuuuuuuuuuptrøtt nå :Gjesp: )

Mer :kyss: og :kose:

:sjarmor:

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg fikk sove jeg... men den gang ei. Så nå har jeg stått opp, har lagt sammen klær og nå sitter jeg her. Venter på at Ida skal våkne snart for nattmat, hun bruker å våkne rundt halv 5. Etter jeg har matet henne, tror jeg at jeg skal gå meg en tur. Sinnsykt fint vær ute, helt vindstille og lekkert.

Blir en innamri hard dag dette, siden jeg er alene med Ida og ikke kan sove på dagtid... :sjenert: Får prøve å duppe samtidig med henne...

Blir også irritert på sambo, som kan til at jeg ikke sover. Han fikk ikke sove med en gang vi la oss, og han er av den typen at når han ikke sover - så skal ikke andre det heller! :sur: Så han lå og kastet på seg fra side til side, og da han endelig sovna så snorka han. Så jeg har da ligget våken stoooore deler av natta og irritert meg over det. Ikke hjelper det å vekke han heller...

Hm, det var visst ikke vindstille ute likevel. Nå frister det ikke så mye å gå tur merker jeg! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff snorking er det verste..

Da dunker jeg lett i mannen så han snur seg.

Mi våkner ikke før 8-9, så sovner hun og våkner rundt 13.

Ganske deilig.. Men blir kanskje mindre søvn når hun blir like "gammel" som Ida.. :sjenert:

Håper du får hvilt på dagen vennen, det pleier gjøre godt! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altsåatte... Jeg fant ingen kjole på "min" HM...  Hvis du mener at det absolutt ikke er noe bry for deg, så hadde jeg blitt kjempeglad hvis du hadde giddi og tatt en titt, altså!

Jeg bryr meg verken om farge (hvis det finnes flere) eller størrelse, hvis de i det hele tatt har noen!

Å, søte, herlige Skrållan! Du er en knuppelupp!

Masse :kyss: og :kose:

...helt til du neeeeeeeeeeeesten angrer på at du tok på deg et sånt oppdrag!

(Kommer innom og oppdaterer meg på resten i morgen, er rett og slett stuuuuuuuuuuptrøtt nå :Gjesp: )

Det er absolutt ikke noe bry å stikke innom HM her i byen, jeg skal dit uansett - og det er jo fort gjort å ta en titt! :) Får håpe de har igjen noen da, Burpelita hadde blitt så søt i en sånn kjole! ;)

:kose: , :klem: , :kyss: og :kys_2: tilbake! :)

Uff snorking er det verste..

Da dunker jeg lett i mannen så han snur seg.

Mi våkner ikke før 8-9, så sovner hun og våkner rundt 13.

Ganske deilig.. Men blir kanskje mindre søvn når hun blir like "gammel" som Ida.. 

Håper du får hvilt på dagen vennen, det pleier gjøre godt!

Snorking er skikkelig hat innimellom! :sur: Det verste er at jeg bestandig dunker borti han, eller vekker han, men han begynner igjen med en gang etterpå... Og om han ligger på ryggen, og jeg ber han legge seg på sida, så snur han bare på hodet... :ler: Jaja, disse mannfolka...

Så deilig soverutine snuppa har! :) Det stemmer vel det de sier, at flaskebarn sover lengre og bedre enn ammebarn... Men Ida er blitt ganske flink hun også da! :)

Fikk ikke hvilt noe på dagen i går, Ida var ikke med på den... :sjenert: Men i natt har jeg sovet utmerket!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...