Cr@sh Skrevet 3. desember 2006 #501 Del Skrevet 3. desember 2006 Herlig! Herlig! De begynner tidelig å vise at de har egne meninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #502 Del Skrevet 4. desember 2006 Herlig! Herlig! De begynner tidelig å vise at de har egne meninger.... ← Det gjør de til gangs! ------------------------------------- Ida har ikke vært helt i form i dag. Hun er skikkelig grinete og vil helst bare være inntil oss, og gulper masse tjukt gulp... Tror det er fordi hun fikk i seg 2,5 ml tran i dag, hun bruker bare å svelge halve... Satser på at det går over i løpet av dagen. Nå ligger hun og sutter så søtt på smokken sin i søvne. Nei, der våknet hun! Og etter litt pressing sover hun igjen... Søte sovejenta. Når hun våkner skal jeg kle på henne og trille oss en tur. Vi trenger begge friskluft, og det er mer trivelig å trille mens det enda er lyst. Har tent på sånn kongerøkelse-lys i dag, og det dufter deilig juuuuul her! Får bittelitt julefølelse, selv om det ikke finnes et snøfnugg på bakken og jeg er superblakk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #503 Del Skrevet 4. desember 2006 Her jubler vi over dagens første bæsjebleie! Det er vel bare småbarnsforeldre som gjør sånn... Nå håper jeg Ida blir i bedre humør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. desember 2006 #504 Del Skrevet 5. desember 2006 Tenk hvordan hun blir i tenårene, når hun allerede har sine meninger... Ser for meg mange heftige diskusjoner, der Ida bare kommer med pekefingeren! Jeg leste at Ida hadde fått i seg 2,5 DL tran, jeg... Blei litt sånn: ! Idag er det Grey's igjen! Håper du har fått tilbake tv'n? fra Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 5. desember 2006 #505 Del Skrevet 5. desember 2006 Oi, 26 sider Du har virkelig stått på ! Hurra for gårsdagens første bæsjebleie Ikke bare foreldrene som jubler, tantene må få juble litt på foreldrenes vegne de også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #506 Del Skrevet 5. desember 2006 Tenk hvordan hun blir i tenårene, når hun allerede har sine meninger... Ser for meg mange heftige diskusjoner, der Ida bare kommer med pekefingeren! Jeg leste at Ida hadde fått i seg 2,5 DL tran, jeg... Blei litt sånn: ! Idag er det Grey's igjen! Håper du har fått tilbake tv'n? fra Burpen ← Heller pekefingeren enn slamring med dører! 2,5 DL tran hadde vært helt forfedelig!! Da hadde nok Ida hatt forstoppelse enda... stakkars snuppa mi... Ingen tv her enda! Sambo skal be en kompis om å ta opp Grey's på mediasenteret sitt, og sende oss så sambo kan brenne det på dvd da. Håper det går! :kys_2: Oi, 26 sider Du har virkelig stått på ! Hurra for gårsdagens første bæsjebleie Ikke bare foreldrene som jubler, tantene må få juble litt på foreldrenes vegne de også ← Jeg har stått på vettu, men så har jeg hatt dagboka siden mai eller noe sånn også da! Kjempehurra for bæsjebleie i går, Ida var SUR hele dagen fordi hun ikke hadde bæsja. Da skal du være glad du ikke var sammen med oss! Vi to må vel :hoppe: for at Ida er 2 mnd i dag da! God tur til det o'store utland i morgen! PS: æ vil ha m&m's... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #507 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) I dag har jeg gjort lite og ingenting... Sambo ble med på trilletur i dag da, vi gikk i 2 timer og gjennom 4-5 bydeler! Kjempedeilig å røre på seg, og god temperatur å gå i! Ida sov hele veien, men våkna da vi kom hjem. Da hadde hun bra lyst på en pupp eller to! Ellers har jeg bare sutra litt over den manglende tv'n... det er jo Bonderomantikk og Grey's i dag! Har sett film mens jeg har amma i dag da, det funka til en viss grad det også. Så A walk to remember, om noen har sett den? Ganske trivelig film! (Ja, Grønnsåpe, jeg tar den med hjem til jul ) Ida er da altså 2 mnd i dag! Huhei som tiden flyr! Nå ligger hun og halvsover ved siden av meg, med smokken på snei! Har ikke så mye mer å fortelle nå egentlig... får komme tilbake når jeg har noe mer vettugt å komme med! edit: det heter jo ikke "kanskje trivelig film" Endret 5. desember 2006 av Skrållan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 5. desember 2006 #508 Del Skrevet 5. desember 2006 Er hun 2 (TO) måneder allerede!? Jeg skjønner jo at det er riktig når jeg ser på datoen, men hjelpes meg som tida flyr!! ...jeg hadde gått fem på om du hadde sagt at hun er fem uker, liksom Tenk,- om to måneder, er jeg høygravid Håper tida fram dit går like fort som tida fra Ida ble født til nå, har gått (klønete setning!? Neeeeeeeeeeida... ) Hørtes deilig ut med trilleturen deres! Lille familien på langtur! Dumt med tv'n som ikke funker... Jeg tror jeg hadde lagd verdenskrig om tv2 var borte her i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #509 Del Skrevet 5. desember 2006 Er hun 2 (TO) måneder allerede!? Jeg skjønner jo at det er riktig når jeg ser på datoen, men hjelpes meg som tida flyr!! ...jeg hadde gått fem på om du hadde sagt at hun er fem uker, liksom Tenk,- om to måneder, er jeg høygravid Håper tida fram dit går like fort som tida fra Ida ble født til nå, har gått (klønete setning!? Neeeeeeeeeeida... ) Hørtes deilig ut med trilleturen deres! Lille familien på langtur! Dumt med tv'n som ikke funker... Jeg tror jeg hadde lagd verdenskrig om tv2 var borte her i kveld! ← Vet du, jeg tror knapt mine egne øyne jeg også, når det gjelder at Ida er 2 mnd! Synes liksom det var i går at hun ble fødd jeg... Men på en annen måte så synes jeg liksom vi har hatt henne for bestandig også! Det var en fiiiiiin setning Burpen! jeg skjønner hva du mener da! Ja tenk, om 2 mnd er du høygravid - og Burpelita kan melde sin ankomst nesten når som helst! Tiden flyr sikker da også, snart er det jo jul og etter det er hun plutselig her skal du se! Er like før jeg lager verdenskrig jeg også altså... Skal rundjule huseieren om vi ikke har fått tv innen torsdag kl 17.30. Da har vi vært uten i en uke, og det kan da ikke være lov? Gidder i allefall ikke å betale full husleie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 5. desember 2006 #510 Del Skrevet 5. desember 2006 Må nesten skrive igjen jeg da.. hehe Så A walk to remember, om noen har sett den? kanskje trivelig film! (Ja, Grønnsåpe, jeg tar den med hjem til jul ) ← Haha, tenkte å be deg ta den med hjem faktisk Huff, synes synd på deg som ikke har tv. Spesielt på en dag som denne, med så mange ymse program på tv ! Får være litt sint sammen med deg jeg da Vet hvor frustrerende det kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #511 Del Skrevet 5. desember 2006 Må nesten skrive igjen jeg da.. hehe Haha, tenkte å be deg ta den med hjem faktisk Huff, synes synd på deg som ikke har tv. Spesielt på en dag som denne, med så mange ymse program på tv ! Får være litt sint sammen med deg jeg da Vet hvor frustrerende det kan være. ← Jeg skjønte at du ville jeg skulle ta den med hjem! Tror du må sende meg en sms rett før vi drar herfra da, ellers glemmer jeg det sikkert! Jeg synes også synd på meg som ikke har tv. Og det verste er at de gravegubbene ikke har vært her siden fredag () så det er på en måte unødvendig at vi ikke har tv også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 5. desember 2006 #512 Del Skrevet 5. desember 2006 Livet er kjedlig uten tv! Det er først når tvn er borte at man virkelig innser hvor avhengig man faktisk er av den. Nesten skummelt.. Jeger iallefallen tv slave.. Herregud, 2 måneder allerede! Jeg husker enda da du var 36 uker på vei. Var vel rundt da jeg begynte å skrive i dagboka di? Tiden flyr! Du må legge ut flere bilder sjarmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #513 Del Skrevet 6. desember 2006 Livet er kjedlig uten tv! Det er først når tvn er borte at man virkelig innser hvor avhengig man faktisk er av den. Nesten skummelt.. Jeger iallefallen tv slave.. Herregud, 2 måneder allerede! Jeg husker enda da du var 36 uker på vei. Var vel rundt da jeg begynte å skrive i dagboka di? Tiden flyr! Du må legge ut flere bilder sjarmisen ← Livet uten tv er nesten ikke noe liv... Man er forferdelig avhengig av tvn... Hvertfall når man bare går her hjemme, og ammer... Det er så greit å sette seg i sofaen foran tvn å amme! Jeg er tv-slave jeg også, så dette har vært tunge dager! Jeg husker også da jeg var 36 uker på vei... Husker magebildet fra den uken enda også, jeg var så brun da! Tror det var på den tiden du begynte å besøke boka mi ja, jeg husker ikke helt. Skal legge ut flere bilder av jenta mi ja, jeg førte over de nyeste fra mobilen til pcn tidligere i dag! Må fremdeles ta bilder med mobilen siden kameraet vårt streiker! ------------------------------------------------ Har ikke så mye å fortelle fra i dag heller. Det er mye det samme som skjer om dagene... har trillet tur i dag også, i regnvær faktisk. Tror det er første gang det faktisk har regnet mens vi har trillet siden Ida kom! Legger ut ett eller flere bilder av prinsessa mi igjen, spørs hvor mange jeg finner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #514 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Her er god-jenta vår! Endret 6. desember 2006 av Skrållan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. desember 2006 #515 Del Skrevet 6. desember 2006 Så bra den avataren din! Ho HO! Åååååååå... så nuuudelig hun er!! Fantastisk pene øyne.. Og så uskyldig søt... Du er heldig! Min vil visst aldri ut!! Nå spiser jeg masse mandariner og lakrisbåter.. Håper det hjelper! Lite søvn nå som du har smått? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 6. desember 2006 #516 Del Skrevet 6. desember 2006 Næmmen, så søøøt hun er Jeg har også masse biler på mobilen min som jeg skulle ha overført på datan. Men jeg vet ikke hvordan og ikke har jeg spurt sambo om det.. Glemmer det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #517 Del Skrevet 6. desember 2006 Så bra den avataren din! Ho HO! Åååååååå... så nuuudelig hun er!! Fantastisk pene øyne.. Og så uskyldig søt... Du er heldig! Min vil visst aldri ut!! Nå spiser jeg masse mandariner og lakrisbåter.. Håper det hjelper! Lite søvn nå som du har smått? ← Jeg har julepyntet meg! Tusen takk for Ida-skryt! Jeg har hørt at hun liksom skal ha mine øyne, så jeg takker for øyne-skrytet! Jeg er veldig heldig... har fått en skikkelig god-klump av ei jente! Din kommer når som helst hun også vet du, senest mandag! Kanskje hun kommer før mandag om kjerringrådene du prøver funker! Nå fikk jeg lyst på mandariner... Det var lite søvn i starten ja, for da ville ikke Ida sove på dagen... Men nå er hun veldig flink, sovner i 23-24-tiden, våkner alt mellom 3 og 6 for mat, og sover så videre til 9-12! Klager ikke lenger jeg! Næmmen, så søøøt hun er Jeg har også masse biler på mobilen min som jeg skulle ha overført på datan. Men jeg vet ikke hvordan og ikke har jeg spurt sambo om det.. Glemmer det.. ← Ja, ikke sant at hun er nydelig?! Hvilken mobil har du da? Jeg har en Nokia 6670, og da jeg kjøpte den var det med sånn ledning (de kyndige ville kalt det kabel) og en cd med et program for å overføre filer fra mobilen. Kjempesnedig, og jeg slipper å gruble så hardt over hvordan jeg skal gjøre det! Om det ikke hadde vært med sånn ledning, hadde jeg nok gitt opp hele greia.... er ikke så dataflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 6. desember 2006 Forfatter #518 Del Skrevet 6. desember 2006 :hoppe: Vi har litt tv igjen! :hoppe: Riktignok er det bare nrk1, tv2 og tvnorge i dårlig kvalitet, men det er tv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 7. desember 2006 Forfatter #519 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg har pumpet meg igjen... Over 150 ml, da måtte jeg slutte fordi det ikke var plass til mer i flaska på pumpa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 7. desember 2006 #520 Del Skrevet 7. desember 2006 Det er bra du har melk! For det virker det som du har masse av! Heldige Ida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå