Gå til innhold

Mine travle dager

Skrållan

Anbefalte innlegg

Fanken jeg glemte å se dr.phil idag  :sur:  Så episoden i går, så jeg hadde store planer om å se det i dag!

Fikk ikke med meg slutten jeg heller, så jeg vet ikke hvordan det gikk med dem... Så bare at barna ble gjenforent med sin mor, og de ville komme å besøke henne. Så inne hos Cr@sh at hun hadde sett det, så vi får spørre henne om hun vet noe mer! :)

----------------------------------------

Ble ikke mer tid til KG i går... Så jeg får ta oppdateringen nå! :) Ida sovnet med smokken natt til i går, og suttet på den hele gårdagen! :hoppe: Det er første natta og første hele dagen hun har villet sutte! :sjarmor: Hun er så flink så! :hjerter: Gårdagen gikk i ett, etter at jeg hadde dusjet tok jeg med meg Ida på trilletur til butikken. Hun var tydeligvis trøtt, for hun sov i vogna si en time etter at vi kom hjem igjen! :) Kjempegodt for mor å slappe av i sofaen med Her og nå mens jenta sov så godt... :sjenert::ler: Ellers gikk dagen med til mye Ida-dulling, sambo satt å skrev eksamensoppgave så jeg hadde hovedansvaret for vesla i går. Vi klarte oss kjempefint sammen vi jentene, så Bonderomantikk sammen (eller, jeg prøvde å se det... Ida var så snakkesalig og bare lå og smilte med smokken på snei i munnen, så jeg måtte bare se litt på henne... hun er så herlig! :hjerter_rundt:). Må si jeg ble en smule sjokkert over valget til Terje... var så skråsikker på at han koms til å velge kjersti jeg. Egentlig synes jeg hele Terje er en pussig figur. Men det var kjempekos å se Michelle og Tore Jardar da! :hjerte: Så også Greys anatomy, snakk om æksjn da!! :Nikke: Blir superspennende å se hvordan det går!

i dag har jeg og Ida enda en kosedag sammen. Sambo må lese til eksamen han har i morgen. Vet ikke hva vi skal finne på enda, må nok støvsuge litt i dag. Om jeg finner orket. Nå ligger Ida ved siden av meg og snakker og smiler og skyter prosjektilsmokker mot meg! :ler2: Kommer vel til å ta oss en trilletur i dag også, greit å røre på seg mens det enda er så fint vær. Men jeg håper snøen kommer til jul altså... blir ikke skikkelig jul uten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var koselig å se søstersen igjen! Hun fikk Ida i hendene med en gang vi så henne, og hun visste ikke helt hva som var opp-ned på den stakkars ungen min! :hoho:

Åh, jeg må fortelle hva vi fikk av naboen til mamma og pappa! Da vi kom fra Værnes, kom nabodama på døra med pakke til barnet, og det var en sånn dyr vinterdress!!! :overrasket:

sambo skriver eksamensoppgave, så jeg passer Ida.

Hehe, ser for meg søstera di sammen med Ida, og ikke vet helt hvordan hun skal håndtere "saken" :ler:

Så snille naboer foreldrene dine har! :Nikke: De ville nok gi Ida noe ordentlig fint... :hjerte:

Må le litt av deg; "sambo skriver eksamensoppgave, så jeg passer Ida." Lurer på hvor det fenomenet kommer fra,- at man "passer" sin egen unge... Jeg får fnatt hver gang jeg hører f.eks. at et mannfolk ikke kan gjøre ditt eller datt, for han er BARNEVAKT... :ler::erter:

Glemte å fortelle at Ida fra og med i dag bruker str 62 i klær! :hoppe: Store jenta vår! :hjerter: Hun kan enda bruke noe i str 56, men det meste er for lite nå. Hadde virkelig ikke trodd at str 56 skulle vare i nesten 8 uker...

Stooooore jenta :hjerter_rundt:

Brukte dere noengang noe i 50? Har hørt fra mange at de har hatt bruk for det, men svigerinna mi sier at vi ikke må finne på å kjøpe noe i 50 :sjenert:

Ida sovnet med smokken natt til i går, og suttet på den hele gårdagen! :hoppe: Det er første natta og første hele dagen hun har villet sutte! :sjarmor: Hun er så flink så! :hjerter:

Så også Greys anatomy, snakk om æksjn da!! :Nikke: Blir superspennende å se hvordan det går!

Så flink smokkejente! :hoppe: :hoppe: .hoppe: Kan tenke meg det er deilig å f ha finger'n litt i fred :Nikke:

Jeg, Grey's blir spennende neste uke!! :overrasket: *grønsj*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg gjør noe annet, så legger jeg ut bildene fra da vi var i studio med Ida! :) Bildene er store, og jeg vet ikke åssen jeg forminsker de (:sjenert:), så jeg kommer til å legge ut ett nå, og erstatte det med at annet senere....

Her titter Nisse-Ida over mammas skulder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr.Phil ja, det er gøy

Ååå det høres kos ut med kosedag med Ida  ...

(misunnelig jeg?? )

Ja til jul bør snøen komme!!

Dr. Phil er veldig greit å se på mens man ammer har jeg funnet ut! :ler:

Kosedag med Ida er akkurat så kos som det høres ut som! :hjerter: Det finner du snart ut av selv... :sjarmor:

Er det ikke snø til jul, så er det nesten så jeg avlyser jula! :sur: men bare nesten, er alt for glad i jula til å avlyse den, sånn egentlig... :ler2:

:kyss:

Hehe, ser for meg søstera di sammen med Ida, og ikke vet helt hvordan hun skal håndtere "saken"

Så snille naboer foreldrene dine har! De ville nok gi Ida noe ordentlig fint...

Må le litt av deg; "sambo skriver eksamensoppgave, så jeg passer Ida." Lurer på hvor det fenomenet kommer fra,- at man "passer" sin egen unge... Jeg får fnatt hver gang jeg hører f.eks. at et mannfolk ikke kan gjøre ditt eller datt, for han er BARNEVAKT...

Stooooore jenta

Brukte dere noengang noe i 50? Har hørt fra mange at de har hatt bruk for det, men svigerinna mi sier at vi ikke må finne på å kjøpe noe i 50

Så flink smokkejente! Kan tenke meg det er deilig å f ha finger'n litt i fred

Jeg, Grey's blir spennende neste uke!! *grønsj*

søstersen sammen med Ida var litt av et syn altså! :ler2: Ved et tidspunkt så spurte hun faktisk "jaha.. ka gjør æ me hu nu da?" etter å ha holdt Ida en liten stund! :hoho:

naboene til mamma og pappa er kjempesnille! :Nikke: De gir bestandig bursdagsgave til lillesøs, og kommer ofte på døren med iransk mat! :sikle:

:sjenert: formulerte meg kanskje litt feil der! :ler: Det jeg mente var at jeg holdt henne stille og rolig, så sambo fikk skrive i fred! :ler2: Det der med at mannfolka sitter barnevakt for sin egen unge, er helt feil i mine ører også! Her i huset sier vi aldri det, er jeg borte - ja da er det en selvfølge at sambo er hjemme med Ida fordi han vil det, og ikke fordi han er en "innleid" barnevakt!

Vi hadde ett sett i str 50, en bukse med en genser. Ingen bodyer i str 50. Vi brukte det settet som hentesett, og vi har brukt det en par ganger etter vi kom hjem. Buksa ble veldig fort liten, men genseren kunne hun bruke litt lenger. Tror ikke jeg vil anbefale deg å kjøpe så veldig mye i 50, kanskje ett sett eller to, og et par bodyer om du vil. Koselig å ha noen klær som babyen ikke svømmer i med en gang, men de vokser sylt fort ut av den str altså! Vi lot Ida bare "svømme" i str 56 med en gang vi, hun vokste jo fort inn i det.

Det er kjempedeilig å ha fingeren for seg selv! :hoppe: Hun har vært kjempeflink og sutter enda på smokken, dog med noen få tilbakefall innimellom. Men vi er på god vei nå! :)

Stoooorgleder meg til Grey's neste uke nå! Flaks at dagene går så fort, så er det snart tirsdag! :ler:

:klem: og :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: over at tvn vår har ramla ut... Ingen tv-kanaler, og jeg blir litt på tuppa! Hva i huleste heiteste skal jeg gjøre mens jeg ammer nå da, og hva med Heia Tufte og Prison Break i kveld?! :sur: Kan jo laste ned Prison Break, men pc'n min er så dårlig for tiden så det tør jeg ikke... Håper kanalene kommer tilbake i løpet av kvelden. Det er en diger gravemaskin i hagen til utleierene våre, kanskje den har vært litt uheldig å gjort noe den ikke skulle...

I dag har jeg vært alene hjemme med Ida mens sambo hadde eksamen. Gikk kjempebra til å begynne med, vesla var i strålende morgenhumør og smilte i vei. Men utover dagen ble hun så innmari trøtt, at hun bare hylte og hylte, og ingenting jeg gjorde hjalp... da ble jeg en smule opprådd gitt, for jenta nektet å sove. Tilslutt la jeg henne i vogna, og da sovnet hun på null komma niks! Sambo ble ferdig med eksamen sin mens vi trillet tur, så vi møttes på vei heim og gikk en liten ekstra runde. Etter vi kom hjem sov Ida ute i vogna si en stund, mens jeg koste meg inne. Har pakket inn noen julegaver i dag! :hoppe: Det er så innmari koselig det synes jeg! :nisse:

Ida gulper så innmari for tiden... aner ikke hvorfor, hun har bestandig gulpet etter hun har spist, men de siste dagene kommer det MASSE gulp til og med lenge etter måltidene... Sofaen er jo helt nedgulpet (heldigvis vises det ikke siden den er beige) og klærne hennes er konstant bløte. Og ikke for å snakke om gulpeklut-vaskinga mi... :sur: Håper det bare er en fase...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremdeles ikke no' tv... f*** altså..! Hadde det ikke vært for at jeg har lært Burpen hvordan å beherske sitt sinne, uten å lage verdenskrig, skulle jeg funnet den ansvarlige og kicket litt ass!!!! :sinna:

Om vi ikke har tv tirsdag (Grey's...) erklærer jeg 3. verdenskrig... :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg vennen! :kose:

Kooooooose deg med snuppa di! ;)

Ånei.. ikke TV.. :grine:

Kan du ringe UPC kanskje?

Har opplevd at kanalene detter ut men er fort tilbake :kyss:

Nå skal jeg til legen snart :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg vennen! :kose:

Kooooooose deg med snuppa di! ;)

Ånei.. ikke TV..  :grine:

Kan du ringe UPC kanskje?

Har opplevd at kanalene detter ut men er fort tilbake :kyss:

Nå skal jeg til legen snart  :Gjesp:

Vurderer å ringe i morgen, tenkte å høre med huseierne om det er noe de har gjort. Kan jo være pga gravingen i hagen.. Litt kjedlig å ringe og kjefte på UPC når det er huseieren som har fått det til. Har opplevd at kanalene har ramlet ut når det har blåst mye her også, men i går var det vindstille - og vi har enda ikke tv! :klø:

Gooooood helg til deg også! :klem: Skal kose meg glugg ihjel med snuppelupp! :kose:

-------------------------------------------------

Enda ikke no' kanaler på tvn vår... Begynner å få abstinens nå... :ler2:

I dag har jeg vært på trening igjen! :hoppe: Var kjempedeilig å røre på kroppen igjen, og ikke bare være melkeku her hjemme. Fikk åpnet abonnementet mitt på 3T, så nå er det bare å fortsette! :) Gikk kjempebra med dem her hjemme også, Ida hadde sovet til 11! :overrasket:

Resten av dagen har jeg ikke gjort stort... Bare kost meg hjemme med snuppa og sambo. Har ikke trillet tur i dag, og det merkes på Ida. Hun er trøtt, men vil ikke sove. Shit at vi ikke kommer til med vogna akkurat nå, pga diger gravemaskin i hagen. Får komme oss ut i morgen istedet. Ikke at jeg hadde gått ut og trillet nå uansett da... Det er jo mørkt, og jeg leste på nett i dag at politiet ikke vil at kvinner skal gå ut i mørket alene her i området pga voldtektsmannen. Helt enig! :Nikke:

Aner virkelig ikke hva jeg skal finne på resten av dagen... Fredag uten gullrekka er jo som julaften uten pakker, så det blir en rar fredag. Skikkelig amputert. Kanskje vi setter på en dvd etterhvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har glemt å fortelle noe! Ida lo i dag!!!! :hoppe::hjerter::hjerte::hoppe: Sambo satt og kilte henne på halsen, og plutselig kom det hehehe fra henne! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde DEN melkesprengen i natt, og stakkars Ida klarte ikke å hjelpe mamman sin med å tømme ut det meste, så jeg måtte pumpe meg i morges. Fikk ut 120 ml bare fra den ene puppen på null komma niks! :overrasket: Tror ikke jeg trenger å bekymre meg for om jeg har nok melk med det første! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Neimen..så søøøøtt hun er med nisselue! Sjarmtroll :hjerter:

Arti å høre latteren for første gang? Ja, jeg husker det :ler: det blir det vel bare mer og mer av. Snart høres det sikkert ut som hun flirer seg ihjel :ler:

Høres ut som du har masse melk enda. Det er bra, så Ida får kose seg med puppen :smilbla: Har du planer om å amme lenge? Så lenge det er melk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen..så søøøøtt hun er med nisselue! Sjarmtroll :hjerter:

Arti å høre latteren for første gang? Ja, jeg husker det :ler: det blir det vel bare mer og mer av. Snart høres det sikkert ut som hun flirer seg ihjel :ler:

Høres ut som du har masse melk enda. Det er bra, så Ida får kose seg med puppen :smilbla: Har du planer om å amme lenge? Så lenge det er melk?

Hun er et skikkelig sjarmtroll, den gode jenta mi! :hjerte:

Jeg var på kjøkkenet da hun lo, så jeg hørte det ikke så godt... :grine: Så jeg gleder meg masse til hun ler igjen! :) Har prøvd å få henne til å le i hele dag, men i dag vil hun bare sove... kanskje det var utmattende å le? :ler:

Her er det nok til puppekos leeeenge fremover ja! :) Har tenkt å amme så lenge som mulig, i første omgang til hun er 6 mnd. Om jeg velger å fortsette lenger enn det, må hun avvennes i løpet av sommeren, for jeg må jo tilbake til skolen til høsten... Men verken mamma eller mormor hadde melk så lenge, så jeg er egentlig bare glad for hver dag jeg kan amme! :smile:

---------------------------------------------------------

Blæ, for en kjedlig lørdag... Ida har sovet så og si hele dagen, kun avbrutt av mating. Vi gikk en trilletur da, så jeg har fått litt friskluft. Ellers har jeg sett på at sambo har vasket kopper, tatt ut av oppvaskmaskinen, støvsugd og skiftet på senga vår... :sjenert: Jeg hadde ikke orket til å gjøre husarbeid i dag, så det var bra han orket! Snille sambo! :hjerte:

Fremdeles ikke noe tv-signal... huseieren og sambo prøvde å fikse det i går, men så lenge gravmaskina jobber i hagen blir vi uten tv! :frustrert:

Ups, Ida gulpet på buksebeinet mitt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marthepia

Bare bra å amme barna, bare det ikke blir for lenge. Om du skjønner hva jeg mener? Synes det er sikkelig rart å se mødre amme barna sine når de er 2 år og oppover. Men mange har ulike syn på akkurat det da ;) Det må man bare respektere.

FLINK SAMBOER du har!! JEG er imponert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeeeeeeeeerlig bilde av Nisse-Ida :hjerter:

Hun må ha vært veldig heldig i valg av foreldre, for hun ser nydelig ut!!!

Ved et tidspunkt så spurte hun faktisk "jaha.. ka gjør æ me hu nu da?" etter å ha holdt Ida en liten stund! :hoho:

:sjenert: formulerte meg kanskje litt feil der! :ler: Det jeg mente var at jeg holdt henne stille og rolig, så sambo fikk skrive i fred! :ler2:

Koselig å ha noen klær som babyen ikke svømmer i med en gang, men de vokser sylt fort ut av den str altså! Vi lot Ida bare "svømme" i str 56 med en gang vi, hun vokste jo fort inn i det.

Stoooorgleder meg til Grey's neste uke nå! Flaks at dagene går så fort, så er det snart tirsdag! :ler:

Hehe, fantastisk kommentar fra søstera di! :hoho:

Daaaaså,- skjønner hva du mener med å "passe Ida" nå :)

Jeg har lyst på klær som passer "perfekt" hele veien, jeg... Hvertall i begynnelsen,- da er det sikkert ekstra stas! :Nikke:

Jeg gleder meg til Grey's, men gruuuuuuuuuuuuuuuuuer meg til tirsdag! Da er det eksamen, og den går nok til helvete... Jeg skjønner ikke at jeg aldri lærer,- jeg tenker at skippertak er en genial ting, helt til jeg plutselig står der med panikk før eksamen, sånn som nå... :grine:

Jeg har glemt å fortelle noe! Ida lo i dag!!!!

Så herlig!! :legrine:

Hadde DEN melkesprengen i natt, og stakkars Ida klarte ikke å hjelpe mamman sin med å tømme ut det meste, så jeg måtte pumpe meg i morges. Fikk ut 120 ml bare fra den ene puppen på null komma niks!

KG-melkekua vår :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig hun er... også med denne nisselua... :hjerter:

Melkespreng ja.... Kjenner til det.. :ler2: Her om natta var det akkurat som jeg spratt tilbake når jeg prøvde å legge med på magen... :hoho: Sånn er det når man er skikkelig melkeku... ;)

Ha en fin lørdagskveld! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Bare bra å amme barna, bare det ikke blir for lenge. Om du skjønner hva jeg mener? Synes det er sikkelig rart å se mødre amme barna sine når de er 2 år og oppover. Men mange har ulike syn på akkurat det da  Det må man bare respektere.

FLINK SAMBOER du har!! JEG er imponert!

Jeg skjønner akkurat hva du mener... så jo den dokumentaren på tv for litt siden, med de som ammet barna sine til de ble ca 7 år... Ikke helt min stil det der altså. Kutter ut når hun er max 1 år! Andre mødre må bare amme i vei for meg også, men når Ida er 1 år så vil jeg ha puppene mine for meg selv! :ler:

Han er skikkelig flink! :sjarmor::hjerter:

Heeeeeeeeeeeeerlig bilde av Nisse-Ida

Hun må ha vært veldig heldig i valg av foreldre, for hun ser nydelig ut!!!

Hehe, fantastisk kommentar fra søstera di!

Daaaaså,- skjønner hva du mener med å "passe Ida" nå

Jeg har lyst på klær som passer "perfekt" hele veien, jeg... Hvertall i begynnelsen,- da er det sikkert ekstra stas!

Jeg gleder meg til Grey's, men gruuuuuuuuuuuuuuuuuer meg til tirsdag! Da er det eksamen, og den går nok til helvete... Jeg skjønner ikke at jeg aldri lærer,- jeg tenker at skippertak er en genial ting, helt til jeg plutselig står der med panikk før eksamen, sånn som nå...

Så herlig!!

KG-melkekua vår 

Tusen takk for Nisse-Ida-skryt! :) Tror nok hun har vært veldig heldig i valg av far jeg, for hun er som snytt ut av nesa på han - men ligner ikke på meg i det hele tatt...

:hoho: søstra mi kan få sagt det! :ler:

Du får kjøpe bittelitt i str 50, så har du noe som passer perfekt fra starten av! :) Og om Burpelita er for stor når hun kommer, så kan du jo spare det til nestemann! :Nikke:

Akkurat nå håper jeg bare vi har fått tilbake tv-signalet til tirsdag jeg... :sjenert: MÅ jo få sett Grey's! Huff, skippertak lærer man aldri av! Tidligere var jeg sånn at jeg begynte å lese til eksamen i rett tid, men jeg ble jo så lei av all lesinga tilslutt da. Så i våres tok jeg skippertak-metoden (det var litt pga svangerskapet også da. Hadde ikke vært på noen forelesninger, eller lest noenting fra før, brukte hele våren på å sove jeg...), og jeg sto på alle eksamene mine! Superstolt der og da, men jeg skulle så klart ha hatt bedre karakterer...

Litt melkeku til tider ja, men det er jo bare hyggelig at jeg har nok melk til snuppelupp! :)

Så nydelig hun er... også med denne nisselua...

Melkespreng ja.... Kjenner til det..  Her om natta var det akkurat som jeg spratt tilbake når jeg prøvde å legge med på magen... Sånn er det når man er skikkelig melkeku..

Ha en fin lørdagskveld!

Tusen hjertelig takk for datterskryt! :kyss:

:hoho: magen ligger jeg nesten aldri på jeg! Det må i såfall være rett etter at Ida har spist fra begge puppene! :ler2: Noen netter er det så ille at det er ubehagelig å ha dyna over meieriavdelingen! :hoho:

Ha en super lørdagskveld du også! :kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Er SÅÅÅ enig med deg Skrållan!!! Det er godt å få igjen puppene sine etter amming. Da er det vel en til som blir glad :sjarmor: Jeg liker ikke at sambo tar meg på puppene nå. De er ØMME! Særlig brystvortene. Var det sånn hos deg også når du gikk med Ida? Har noe forferdelig med luft i magen og plages litt med sure oppstøt. Plagdes du ikke med noe i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er SÅÅÅ enig med deg Skrållan!!! Det er godt å få igjen puppene sine etter amming. Da er det vel en til som blir glad :sjarmor: Jeg liker ikke at sambo tar meg på puppene nå. De er ØMME! Særlig brystvortene. Var det sånn hos deg også når du gikk med Ida? Har noe forferdelig med luft i magen og plages litt med sure oppstøt. Plagdes du ikke med noe i svangerskapet?

GLEDER meg til å få igjen puppene jeg, og ikke minst til å kunne gå i normal bh igjen! :) Regner med det er en til som blir glad for at puppene ikke lenger er Idas territorium ja! :sjarmor: Hadde ømme pupper i starten da jeg gikk med Ida jeg også, så jeg skjønner at din sambo ikke får ta på de! Det er forferdelig vondt! Etterhvert gikk den verste ømheten over til meg, selv om jeg hadde dager innimellom da de var vonde igjen. Plagdes med luft i magen jeg også! Ble en racer til å fise, og jeg feis mer enn sambo! :ler::sjenert: Men sure oppstøt hadde jeg fint lite av... kan vel telle på 1 hånd de gangene jeg hadde det... Jeg hadde nok et prakt-svangerskap, plagdes ikke med noe spesielt... Var innmari trøtt fram til ca uke 20 da, så jeg måtte sove litt på dagen. Kastet opp frokosten noen dager i uka mellom uke 11 og 18, det var ikke så moro. Fikk en litt sær matlyst de ukene, kunne plutselig ikke spise meierivarer og nugatti, det kom bare opp igjen! Men nugatti max funka fint! :ler2: Hadde en blødning i uke 26, etter litt :humpe:, men etter en sjekk på sykehuset gikk det over. Ellers fikk jeg svangerskapsisjias ca uke 35, men etter jeg begynte å sove med pute mellom beina gikk det over! Var nok utrolig heldig som slapp unna bekkenløsning, halsbrann og stadige sure oppstøt! :Nikke:

-------------------------------------

Er det mulig at en baby på ca 8 uker kan være mørkredd? Begynner å tro at Ida er det, ellers må hun lide av seriøs lakenskrekk.... :ler: I nesten en uke nå har hun begynt å hylgrine når vi slår av lyset for natten, og da mener jeg HYLGRINE altså. Men når vi slår på lyset igjen, så slutter hun. Slår vi det av igjen, er det på'n enda en gang... Sånn kan vi holde på i det uendelige... Blir veldig :Gjesp: av det! Ikke hjelper det at hun får ligge oppå en av oss mens vi slår av lyset heller. Vi må vel ut og kjøpe nattlys til henne når vi får penger, en ting er at hun absolutt vil ligge i samme seng som oss om natten - men å sove med lyset på blir ikke aktuelt! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...