Gå til innhold

Mine travle dager

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hadde vel egentlig vært greit om de bare tok den GU'en, sånn uten videre. Det blir likom som å få tannlegeinnkallelse i posten,- man får seg aldri til å bestill selv, men er greit å få det unnagjort på andres initiativ!

Tror at hvis jeg sammenligner med fødselen, så blir det ikke så ille at noen "driver" litt oppi der...

Men jeg lurer på om jeg skal bestille hos en gynekolog, altså!

Ser for meg lille utspekulerte Ida oppi sjalet: "Uff, her hadde jeg det ikke helt godt, hva kan jeg finne på for å få komme vekk herfra!? *titte lurt rundt* Jo, gulpe kan jeg  "

Jeg regner med at du er utlært når Burpelita kommer, altså, så det er bare å finne på måter Ida koser seg i sjalet

Jeg hadde nok grini om det hadde blitt en til SÅ kjapt... Ikke fordi jeg ikke ville hatt h*n, men fordi jeg ikke hadde rukket å opparbeide meg rett til permisjon, og jeg VIL være hjemme med neste! (og neste, neste, neste, neste og nete)

...eller vent litt, kanskje jeg rekker det!? *tenke litt*

Kan noen være så snill og få vekk sånne syke tanker fra hodet mitt!? Må ikke begynne og ville ha en liten til riiiiiiiiiiiktig ennå! Det får holde med Burpelita noen år...

Tannlege, der sa du noe! :overrasket: Jeg skulle ha bestilt meg tannlegetime for flere mnd siden... jaja, jeg tror jeg bare venter på at de tar kontakt igjen jeg! Er tross alt ikke så moro å dra til tannlegen! :ler: Dyrt er det også... Er nok like greit å bestille time til gynekolog ja, hadde gjort det om jeg var deg jeg også. Spekulerer på om jeg skal bestille en time selv, hos privat gynekolog her i Trheim. Så får jeg sjekka opp at alt er greit der, ikke at jeg ikke tror det er det, men kjekt å vite uansett! ;)

Hehe, *bort bort* tankene til Burpen! ;) Du må i allefall vente til Burpelita kommer før du bestemmer deg for om du vil ha en til ganske kjapt! :) To så tette barn tror jeg er ganske strevsomt...

Så godt at Ida er snill og vil ta flaske! Kan tenke meg det var en liten lettelse at det gikk så greit... Tenk så mye friere du blir!

Skjønner godt at det er sårt for et mammahjerte å høre lille gullklumpen sin gråte. Det gruer jeg meg så vanvittig til... Kommer til å bli helt ødelagt inni meg hver gang jeg hører de hjerteskjærende lydene, selvom det er nødvendig innimellom, særlig mtp legging etc.

Jeg kommer og besøker deg! Lover

Ble så glad når jeg så at du har link til dagboka di i signaturen din!

Det er en lettelse at hun tar flaske! :Nikke: Ikke at jeg kommer til å gi henne flaske ofte, men det er så greit å vite at jeg faktisk har muligheten til å ha litt alenetid om jeg skulle trenge det! :)

Huff, den gråtinga ja... Jeg synes jeg har blitt litt flinkere nå i det siste da. Men nå i helga har Ida vært litt småsyk, så da plukker jeg henne opp og trøster. Det er nok ikke så lett å være en liten kropp og i tillegg være småsyk, og da virker det som om mamma er god å ha! :)

Jaaaaaa, du må komme å besøke meg ja! :sjarmor: Det skal bli så trivelig så, jeg skal spandere :perebrus: jeg! Bruk linken flittig, det er det den er laget til! :)

Tenkte på dette igår kveld, faktisk,- at de har det trangt, varmt, mykt og mørkt, og når de kommer ut, så er det jo stikk motsatt!

...fikk så vondt at Burpelita igår, for jeg fikk for meg at hun er mørkredd

Mye man skal bekymre seg over, ja!

Middagen din minner meg litt om en middagsopplevelse jeg hadde tidligere i sommer,- sambo hadde laget taco, og det smakte fiskepinner  Jeg ble så innmari skuffa, og klarte ikke tanken på taco på en evighet, og den ene gangen sambo har fått trumfa igjennom det til middag, satt jeg bare og pirka i maten... Lurer på åssen man kan få taco til å smake fiskepinner!! 

:legrine: Enn om mageboerne faktisk er mørkredde? Det har jeg aldri tenkt på! :ler2: Så strevsomt det må være for dem å ligge i mørket og være livredd! *knis*

Men i alle dager! :hoho: taco som smaker fiskepinner? Da hadde jeg vært en smule skeptisk til taco i lang tid framover jeg også gitt! :ler:

Måtte dele opp her, jeg...

Hater den smily-grensa, altså!!

Ha en superduper helg med Ida og sambo, og lykke til med sjal, legging og fingersutting!

:kyss:

Den smiley-grensa har jeg irritert meg over alt for mange ganger jeg også gitt! :sur:

Ha en sabla flott helg (det som er igjen av den...) med Burpelita, sambo og lesing! :kyss:

Skrevet

Cr@sh: Goood helg til alle dere også! :kyss:

------------------------------------

Jeg var ikke innom her i går, for pc'n min ville ikke slå seg på før på kvelden... Og da var det mer moro å snike litt i andre dagbøker enn min egen... :sjenert:

På fredagskvelden skulle vi jo ta å legge Ida tidlig igjen, men hun slo seg helt vrang. Så det endte som det ofte gjør - i senga vår med fingeren i munnen... :sjenert: Hun har ikke vært helt i form i helgen, så det var nok derfor hun var så sutrete.

Lørdag sto jeg opp, ammet vesla og dro rett på trening! :hoppe: Det var så GODT å røre på seg igjen! Og ikke minst ha litt alenetid... :sjarmor: Men memo til meg selv: Det er lov å legge litt mindre på vektene etter 6 ukers treningshvile... :ler2: Er skikkelig støl i dag, til og med i halsen! :klø: Etter trening dro jeg rett hjem, hadde melkespreng til tusen! Heldigvis var Ida villig til å tømme dem! :) Det hadde gått som en drøm her hjemme, Ida hadde sovet mesteparten av tiden. Hun hadde også tømt flaska si uten problem, neste gang tror jeg at jeg skal pumpe ut litt mer.

Resten av lørdagen ble brukt til å ordne julekortene/takkekortene. Hentet dem da jeg var på trening, de ble skikkelig bra! :Nikke: Ellers koste vi oss hjemme, så Melonas og Deal or no deal.

Ida har blitt så tett i nesen! :grine: Jeg drypper både morsmelk og bruker litt saltvannspray, men det blir ikke bra! I morgen skal jeg dra rett til apoteket og kjøpe sånn for å suge ut snørra med! Synes så synd på henne der hun ligger og snufser!

Nå etterlyser Ida puppen, så jeg får komme tilbake senere :)

Skrevet

Da var jeg tilbake igjen! :)

I dag har jeg ikke gjort stort, kroppen verker bare jeg tenker på å røre meg! :ler2: men jeg har fått støvsugd gulvene og vasket klær. Senere i dag skal vi trille en tur, om kroppen min tillater det! :sjenert: Siden Ida ikke er helt i form, er hun litt sutrete og vil helst være i hendene våre, så det blir litt dulling. Det er vel en gyllen anledning til å prøve sjalet igjen, men kroppen min nekter å bære på noe mer enn sin egen vekt i dag...

Det er så fint vær i dag! Er i allefall skikkelig varmt her inne, sola steiker rett på. Får så lyst til å ut å gå i dette været, så jeg håper vi kommer oss ut i dag. :)

Om en uke kommer tvillingsøstra mi hjem fra Australia! Blir sikkert rart for henne å komme hjem og hilse på Ida, hun har jo bare sett henne på bilder, og hørt henne i bakgrunnen når vi har snakket på telefonen. Hun ringte en dag Ida lå ved puppen og laga koselydene sine, og søstra mi presterte å si at Ida hørtes ut som Selik (fra "Sommeren med Selik", om noen husker...)!! *SNØFT!* Vil ha meg frabedt å sammenligne dattera mi med en sel altså! :ler: Hun har jo ingen peiling på små barn, så det skal bli spennende å se henne med Ida! :)

Nå må jeg ta meg en kjapp runde hos dere før jeg hviler den slitne kroppen min litt! :ler2:

Skrevet

Uff stakkars Ida, håper hun blir bedre i formen snart! :kose:

Så koooselig å få søstra di hjem snart! :)

Deilig med litt trening igår tenker jeg, alle trenger alenetid! :klem:

Skrevet

Jeg digger linken din, altså!! Masse, :kyss::kose: og :klem: til deg for at du endelig har fått deg link!!

Kan tenke meg kroppen er litt verken, ja, etter en såpass treningspause! Du får ta det gradvis, så skal du nok se at du kan fungere dagen etter trening igjen! :)

...men noen ganger blir man støl uansett! Snodige greier!

Kan tenke meg det blir stas for tvillingsøstera di å se Ida live ;) Husker da jeg så niesa mi for første gang... :hjerter_rundt:

Og at hun hørtes ut som en sel!? :hoho:

Planer for kvelden da?

Skrevet
Uff stakkars Ida, håper hun blir bedre i formen snart!

Så koooselig å få søstra di hjem snart!

Deilig med litt trening igår tenker jeg, alle trenger alenetid!

Ida virker litt bedre allerede, så det går forhåpentligvis rette veien! :)

Det blir kjempekos å få hjem sister'sen snart! Er noen mnd'er siden sist vi møttes...

Alenetid er gull verdt når man har små barn, bare gled deg! :ler2:

:klem:

Jeg digger linken din, altså!! Masse til deg for at du endelig har fått deg link!!

Kan tenke meg kroppen er litt verken, ja, etter en såpass treningspause! Du får ta det gradvis, så skal du nok se at du kan fungere dagen etter trening igjen!

...men noen ganger blir man støl uansett! Snodige greier!

Kan tenke meg det blir stas for tvillingsøstera di å se Ida live Husker da jeg så niesa mi for første gang... 

Og at hun hørtes ut som en sel!?

Planer for kvelden da?

Så kos at du er så fornøyd med linken min! :) Mange :kyss:, :kose: og :klem: tilbake til deg for det! :sjarmor:

Blir nok litt mindre innsats på trening fremover ja... tenker jeg venter noen dager med å trene igjen også jeg... :ler: Er sikkert 1 år siden jeg var støl etter trening, så det er litt uvant for meg! :ler2:

Regner med søstra mi tar helt av når hun ser Ida! :hoho: Blir stas ja! :hjerte: Hehe, hun påsto Ida hørtes ut som en sel! :ler: Når hun svelger melka, så "snakker" hun med puppen samtidig, så da blir det en "oink oink"-lyd! :ler2::hjerter_rundt:

I kveld har jeg ingen planer, og det er så godt! :) Sitter i sofaen med Ida nå, og ser halvhjertet på the oc. Må nesten se Charterfeber senere, har vært der de er selv - så jeg titter for å se om jeg kjenner meg igjen! :) Ellers skal jeg storkose meg med vesla og sambo! :sjarmor: Har du noen planer du da?

:kys_2:

Skrevet

Jeg har sååå mye tid nå at jeg kan ikke FATTE at det skal noengang bli travelt, og at jeg skal savne alenetid! :ler:

ÅÅåå.. :grine: Du er så heldig som har jenta di hos deg... Jeg har så lyst å sitte med snuppa mi på fanget nå.. Og bare se på henne og kose med henne! :hjerte:

Jeg tror jeg kommer til å sprenge av kjærlighet når jeg ser henne første gang! :hjerter:

Kose deg masse med Ida! :klem:

Deilig med avslappende søndager... :sjarmor:

Gjest marthepia
Skrevet

Har du begynt å trene allerede? Må si du er flink :Nikke: Jeg sa til meg selv at i dette svangerskapet skal jeg trene. Har det blitt noe av det? Nei.. eller jeg har vært på 3t 1 gang siden jeg ble gravid :sjenert: orker rett og slett ikke. Nå som det er kaldt ute er det mye verre å ha seg ut! Unnskyldninger :sjenert:

Men det er viktig med litt alenetid. Veldig viktig tror jeg.. Men det kan være vanskelig å få det til noe gang. Jeg likte ikke å dra fra Emma da hun var bittelita. Men når en først er ute så er det utrolig godt! Kos dere i kveld da! :klem: Jeg skal gjøre lekser.. :tristbla:

Skrevet
Jeg har sååå mye tid nå at jeg kan ikke FATTE at det skal noengang bli travelt, og at jeg skal savne alenetid! 

ÅÅåå.. Du er så heldig som har jenta di hos deg... Jeg har så lyst å sitte med snuppa mi på fanget nå.. Og bare se på henne og kose med henne!

Jeg tror jeg kommer til å sprenge av kjærlighet når jeg ser henne første gang!

Kose deg masse med Ida!

Deilig med avslappende søndager

Jeg hadde det på akkurat samme måte! :ler2: Hadde jo sååå lange dager der jeg gjorde det jeg ville før Ida kom, og nå bare flyr dagene avgårde! :)

Det er ikke mange dagene til du får snuppa di i fanget nå! :hjerte: Da kan jeg love deg at du bare blir sittende og se på det vesle nurket.. :hjerter_rundt: Det finnes ikke noe bedre å bedrive dagene med! :ler::hjerter:

Avslappende søndager er my kind of søndager! :sjarmor:

Har du begynt å trene allerede? Må si du er flink Jeg sa til meg selv at i dette svangerskapet skal jeg trene. Har det blitt noe av det? Nei.. eller jeg har vært på 3t 1 gang siden jeg ble gravid orker rett og slett ikke. Nå som det er kaldt ute er det mye verre å ha seg ut! Unnskyldninger

Men det er viktig med litt alenetid. Veldig viktig tror jeg.. Men det kan være vanskelig å få det til noe gang. Jeg likte ikke å dra fra Emma da hun var bittelita. Men når en først er ute så er det utrolig godt! Kos dere i kveld da! Jeg skal gjøre lekser..

Jeg har så vidt begynt å trene igjen ja. Får mark i ræva av å ikke røre meg jeg vettu... :ler: Om du hadde bodd her i byen kunne jeg dratt deg med på 3T jeg! :hoho: Kjenner til dørstokkmila da.. den er hard! :)

Alenetid er kjempeviktig! Syntes ikke det var så veldig moro å dra fra Ida jeg heller, men jeg visste jo at hun hadde det bra hjemme med pappan sin. Da klarer jeg å nyte alenetiden bedre! :)

---------------

nå må Ida få mat, så kommer jeg tilbake!

Skrevet (endret)

Da har jeg flyttet til generell gitt. På tide, men samtidig litt vemodig å forlate de trygge graviditetsdøgbøkene.. men jeg skal nok kose meg her inne også! :)

I natt har jeg sovet litt dårlig. Hadde så mange fæle drømmer at jeg helst ikke ville sove... :sjenert: I den ene drømmen drømte jeg at vi ikke visste hvor Ida var, og lette overalt etter henne. Det var skikkelig fælt! :grine: Kanskje jeg skal slutte å se på Fornemmelse for mord... :sjenert:

Vi sov uttpå i dag, jeg sto opp kvart over 10 mens sambo og Ida sov helt til nærmere halv 12. Litt godt å sove så lenge, og jeg tror de trengte det. Har ikke gjort så mye i dag, har vasket litt klær som vanlig. Tok også og gikk en lang trilletur! :) Var ikke så veldig godt å gå i dag da, det blåste skikkelig. Nesten så det var vanskelig å holde seg på beina innimellom! :ler2: Ida sov godt likevel da, og sov i ca 45 min i vognen etter vi kom hjem også. Kjempegodt, for da fikk jeg tatt meg en dusj! :ler: Nå ligger hun i sofaen og sover igjen, jeg la meg der sammen med henne så hun skulle slappe av - og dermed sovnet prinsessa vår! :hjerte:

Hun er i mye bedre form i dag, nesen er ikke så snørrete og hun er ikke så varm. Jenta er også i bedre humør, og det liker vi! :Nikke: Hun er så trivelig når hun smiler og pludrer! :hjerter:

Har begynt å tenke mer på julegaver i dag, og vet sånn ca hva jeg skal kjøpe til de fleste:

Ida: sette av penger på konto til henne?

Sambo: aner ikke.. har kjøpt gave fra Ida til han da

Mamma og pappa: bilde av Ida, pluss noe attått

Tvillingsøstra mi: bilde av Ida, noe attått

Lillesøs: bilde av Ida, klær/gavekort på klær (H&M?) attått

Svigers: bilde av Ida, noe attått (vin og lignende kanskje?)

Sambos søster m/mann: aner ikke...

Niese, 3 år: Kjole

Nevø, ca 1 år: Lekedings som lager lyd

Sambos lillesøster: bilde av Ida, noe attått?

Sambos lillebror: bilde av Ida, kontantkort? (han har ALDRI penger på kortet...)

Mormora mi: bilde av Ida, noe fra Body Shop

Søskenbarn & samboer: Noe fra Black design eller Pentik

Gutten til søskenbarn: Duplo

Bestemora mi: bilde av Ida, noe fra Body Shop

Fadderbarnet mitt: bestikk i serien han samler på

Mormora til sambo: bilde av Ida

Tanta til sambo: bilde av Ida

Min bestevenninne: noe i glass-serien hun samler på

Sambos kompis: aner ikke... sambo ordner

Venninne 1: aner ikke... (klær, gavekort på klær, body shop...?)

Venninne 2: Armbånd fra gullsmed?

Venninne 2's datter på ca 1 år: klær, leker, bøker?

utenlandske venninne: Aner ikke... klær? Noe lite, pga porto

Sambos kompis 2: aner ikke, sambo ordner

Sambos kompis 3: aner ikke, sambo ordner

(kursiv=ordnet)

Det er noen å handle til, men mange skal få bilde av Ida, så det skal gå greit. Vi har booket fotografering hos sambos foto-søster på fredag, det blir spennende! :) Håper bildene blir fine, og sånn som jeg har sett for meg i hodet mitt... :sjenert::ler: Tror jeg skal lete litt på nettet for å få inspirasjon!

Endret av Skrållan
Skrevet

Oi... maaaange å kjøpe julegaver til! :overrasket:;)

Greitt med liste da!

Uff... ekkelt med den drømmen! :klem:

Så godt at snuppa er i bedre form idag! :-D

Skrevet

Må ikke drømme sånne drømmer da, Skrållan!

...dessuten så vet dere vel hvor Ida er til enhver tid,- bare å gå etter sel-lyden :ler:

Skal dere kjøpe julegaver til SÅ mange!? *føler meg heldig*

Gleder meg sånn til å trille tur med Burpelita... :hoppe: Har en fin runde her som tar litt over en time å gå, hvis jeg går fort!

Nå er det skolelesing som står på planen min. Uff :sur:

Ha en fin dag ;)

Gjest marthepia
Skrevet

Neimen, er det her du er ja? Begynte å lete etter deg på graviditet jeg, men ingen skrållan å finne! det var vel kanskje på tide å flytte?

Dæven, du hadde mange du skulle kjøpe julegaver til! Tenkte ikke på å kjøpe noe til sambo fra Emma jeg..Ikke så dumt kanskje? Hm..men hva da? Tenkte jeg skulle kjøpe ei fin lommelerke med brunt skinn rundt som jeg så på gullsmeden og hugo boss parfymen til han. Finner vel noe fra Emma å ;) Har du ikke anels hva du skal kjøpe?

Hvordan ble det med pengestyret med søstra di? Ordnet det seg? dere slipper å sitte kalde og uten gaver i jula. Husker du beskrev det på en veldig arti måte :legrine:

Skrevet
Oi... maaaange å kjøpe julegaver til!

Greitt med liste da!

Uff... ekkelt med den drømmen!

Så godt at snuppa er i bedre form idag!

Ja, det er veldig mange å kjøpe julegaver til... :sjenert: men sånn er det når det er så mange i nærmeste slekta som vi har så godt forhold til! :ler: Heldigvis skal de fleste bare få en litenting da!

Den drømmen var ikke så trivelig nei... har drømt mye rart i natt også, men heldigvis ingenting om Ida! :)

Kjempedeilig med en snuppe i form, hun har bare smilt og vært så glad de siste dagene! :hjerte::klem:

Må ikke drømme sånne drømmer da, Skrållan!

...dessuten så vet dere vel hvor Ida er til enhver tid,- bare å gå etter sel-lyden

Skal dere kjøpe julegaver til SÅ mange!? *føler meg heldig*

Gleder meg sånn til å trille tur med Burpelita...  Har en fin runde her som tar litt over en time å gå, hvis jeg går fort!

Nå er det skolelesing som står på planen min. Uff

Ha en fin dag

:hoho: Kan bare gå etter sel-lyden, så finner vi Ida fort ja! :)

Er en del å kjøpe til ja... så det hadde vært greit å begynne snart! :ler: men det er fort gjort bare jeg kommer meg til byen... tenker å gjøre det på torsdag.

Det er kjempestas å trille tur! Man føler seg så sporty når man kommer hjem etter en times trilletur, med rødlette kinn og håret til alle kanter! :ler2:

Ha en fin dag med skolelesning! Du har jo internett i dag, men ikke ta for mange pauser nå da! :fy_fy:;)

Neimen, er det her du er ja? Begynte å lete etter deg på graviditet jeg, men ingen skrållan å finne! det var vel kanskje på tide å flytte?

Dæven, du hadde mange du skulle kjøpe julegaver til! Tenkte ikke på å kjøpe noe til sambo fra Emma jeg..Ikke så dumt kanskje? Hm..men hva da? Tenkte jeg skulle kjøpe ei fin lommelerke med brunt skinn rundt som jeg så på gullsmeden og hugo boss parfymen til han. Finner vel noe fra Emma å Har du ikke anels hva du skal kjøpe?

Hvordan ble det med pengestyret med søstra di? Ordnet det seg? dere slipper å sitte kalde og uten gaver i jula. Husker du beskrev det på en veldig arti måte

Ja, det var på tide å flytte på seg nå... Litt uvant å være her, men det er vel en vanesak!

Har alt for mange å kjøpe til... :ler: Lommelerke og parfyme høres ut som en fin gave! :) Emma kan jo kjøpe noe å ha oppi lerka! :ler: Du finner nok på noe! Vet ikke om jeg kan skrive hva Ida har kjøpt til pappan sin, i tilfelle sambo skulle snike seg inn her, men han blir hoppende glad for det vet jeg! Selv har jeg ikke så stor peiling på hva han skal få. Han ønsker seg sånn liten klatremus-gitar, men jeg vet ikke jeg... Han trenger ny parfyme, så det blir kanskje det her også. Nytt headset til pc'en trenger han og. jeg kommer på noe til slutt! :)

Det der pengesyret med søs har jeg rett og slett begynt å drite i! :ler2: Snakket med mamma, og hun mente jeg bare skulle overse henne også. Hun får penger fra lånekassa om ca 1-2 uker, så det er ikke noe hast for henne å få pengene. Så da velger jeg å overse henne en stund... :sjenert::ler:

Skrevet

I natt sov Ida 2 timer i senga si sjøl! :hoppe: Jeg kom på den geniale ideen å varme opp senga hennes ved hjelp av varmeflasker før hun la seg, og det hjalp delvis! Hun var ganske rolig i senga si, men ville ikke sove. Så vi tok henne hos oss, hun sovnet, og så løftet sambo henne over i senga si sjøl. Og der sov hun i 2 timer før hun ville ha mat igjen! :) Etterpå lot jeg henne bare ligge hos oss, for hun var så tett i nesen igjen at jeg ville følge med henne... :sjenert:

I går kveld, og i dag formiddag, har Ida vært i så godt humør! :hjerter_rundt: Hun har smilt og snakket og vært så koooos! :) Sambo har delvis geni-erklært ungen også, for han sier hun sa "mamma", "ja" og "hei" i dag! :legrine: Litt vel tidlig kanskje!?

Nå har vi nettopp kommet hjem fra deilig trilletur! :) men så klart klarte jeg å tråkke i bæsj, også merket jeg det ikke, så jeg fikk det på votten min også! :sur: Noe så hæslig!! Fikk ikke av bæsjen av skoen min eller, så jeg ble dritforbanna... Heldigvis var sambo min reddende engel, og gjorde det for meg... :sjenert::sjarmor: Votten hivde jeg rett i vaskemaskina da jeg kom hjem. Snakk om møkkatur! :tristbla:

En positiv ting ved trilleturen var at Ida sov så godt! Hun var litt trett og sutrete før vi dro, men hun slokna med en gang - og sover enda! :overrasket: Og hun som i utgangspunktet ikke er så glad i å sove i vogna si... Kanskje hun omsider har funnet ut at det går an? :hoppe:

Skrevet

Har hatt det litt moro på din bekostning i boka til Epica, jeg... :sjenert:

Håper du tilgir meg ;)

:kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss:

Skrevet
Har hatt det litt moro på din bekostning i boka til Epica, jeg...  :sjenert:

Håper du tilgir meg ;)

:kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss:

Du er tilgitt snuppa! :kyss: :kyss: :kyss:

Skrevet

I dag hadde jeg store planer om å dra på trening igjen... men jeg hadde så vondt i hodet i mårrest, og Ida våknet så sent at jeg ikke hadde rukket å mate henne. Kjipt, for resten av uka rekker jeg ikke å trene! :tristbla:

Svigermor kom på besøk nesten rett etter vi sto opp i dag, rakk å spise frokost og dusje før hun kom! Vi gikk en lang trilletur alle 3, eller 4 med Ida i vognen da. Da vi kom hjem igjen kom svigerfar og broren til sambo også, de hadde vært i Oslo på Iron Maiden konsert. Svigermor lagde deilig kjøttkakemiddag til oss før de dro igjen! :sikle: Ida fikk forresten en kjempesøt nisse-drakt av svigerfar i bygave! :) Vi skulle ha hatt den på julekortene... Men vi skal jo på fotografering på freddan, så vi får ta noen bilder med den på da! :)

Etter svigers dro har jeg bare sittet i sofaen og kost med Ida. Hun spiste på seg mageknip da sambo ga henne flasken jeg hadde pumpet klar siden jeg skulle på trening, og glupske jenta slukte så og si hele flaska ETTER først å tømt en pupp... flaska inneholdt ca 160 ml, så bare den alene hadde jo holdt lenge... Stakkars god-jenta vår....

De vi leier hos skal gå gravemaskin her enten i dag eller i morgen. De skal grave på hele eiendommen, ordne mur og sprenge berg. Blir nok litt av et baluba her de nærmeste dagene! :ler2: Håper de blir fort ferdige da, for de kommer til å blokkere inngangen vår, så vi må gå rundt garasjen (nesten i hagen til de sure naboene...) for å komme oss hjem.

I dag har lillesøs bursdag! :bursdag: Heldigvis husket jeg å gratulere henne med dagen! :ler:

I morgen skal jeg og Ida på shopping! :) Skal kjøpe bursdagsgave til dattra til en venninne, og kanskje noen julegaver. har ikke all verdens penger å bruke, men noe må jeg vel klare å kjøpe...

Skrevet

Uffda.. Hodepine er det verste! :klem:

Kose dere på shopping imorgen! ;)

Og Grattis til lillesøs! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...