Gå til innhold

Mine travle dager

Skrållan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så arti at det blir en gutt denne gangen!! Litt ekstra spesielt når det blir en av hver likevel synes jeg :)

Blir arti å se hvor ulike de kommer til å være. Mine små er helt ulike :ler:

Ja, det er kjempeartig! :) Blir stas med en av hver ja, sambo er i allefall strålende fornøyd med det! :ler:

:ler: Så langt ser de veldig like ut! ;) Lillegutt ligner på Ida i profil (det har vi sett flere ganger på UL-bildene), pluss at han virker like oppfinnsom og tøysete som Ida... men det kan jo forandre seg når han kommer ut! ;)

Så herlig med en liten :babygutt: i magen!! Da får dere jo en av hver :hoppe:

:klem:

Kjempeherlig! :) Blir morsomt med en av hver, det er helt klart! :rosasmil:

:klem:

Så gøy!! :hoppe:

Veldig gøy! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin dag! :) Ida våkna og var ei skikkelig sol i dag, bare det gjør jo en dag til en kjempedag! Og så titta jo sola jaggu frem, og det ble jo knallvær! :briller: Satt litt ute i solveggen før vi dro på UL, og jeg fikk jo ganske bra t-skjorte-merke bare på den bittelille stunda! herlig! :sol: Og så ble det dags for UL'n! Gynekologen var kjempehyggelig, og viste oss mye på babyen! Hun skrøt til og med av han, for han var den morsomste hun hadde sett på så langt i dag! :ler: Han lå visst og gjorde seg til for henne! :fnise: Og da hun skulle se etter kjønnet, stakk det plutselig opp en tut mellom beina gitt! Var ikke til å ta feil av, sånn som han velvillig viste frem utstyret! :ler:

Etterpå dro sambo tilbake på jobb, mens jeg og Ida vente snuten vår mot butikkene! ;) Dro innom Princess og kjøpte blått helseteppe, 2 sengesett til vogna, en badehåndduk og en bamse til Ida. Så dro vi på Torget, og på Exit kjøpte jeg MASSE blå klær! :fnise: Fant litt på H&M, så det ble brukt litt penger i dag! ;)

Da vi kom hjem, så bestemte vi oss for å grille pølser i finværet! Herlig å starte grillsesongen den 22.april, det er vi ikke vant med i Trøndelag! :ler: Er meldt like fint vær i morgen, så da skal jeg kose meg masse ute sammen med Ida!

Jeg har forresten fått så svinevondt i ryggen/rompa i kveld.. kjenner igjen smertene fra da jeg gikk med Ida, er nok svangerskapsisjias... Jeg har bært ganske mye på Ida i det siste, og da blir det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, forresten! Hun vi var til i dag, hun satte terminen til 17.september. Så nå har jeg menstermin 14., ny-UL-termin 17., og ordinær UL-termin den 21. Men jeg forholder meg bare til mensterminen selv, det er den tickeren går etter. Dagens termin er jo ikke gyldig, selv om jeg anser den som mer rett enn 21.september..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det er en liten gutt som bor i magen din!! :hoppe:

...huff, jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg er så lite innom dagboka di :sjenert: Vi skrives jo mer på msn og facebook, men det er jo så koselig med dagbokbesøk også, så jeg skal prøve å skjerpe meg! :Nikke:

:kys_2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det er en liten gutt som bor i magen din!! :hoppe:

...huff, jeg har litt dårlig samvittighet for at jeg er så lite innom dagboka di :sjenert: Vi skrives jo mer på msn og facebook, men det er jo så koselig med dagbokbesøk også, så jeg skal prøve å skjerpe meg! :Nikke:

:kys_2:

Ja, skikkelig gøy! :juhu:

Neimenn vennen, det må du ikke ha! Vi jabbes jo så mye likevel, så du går jo ikke glipp av noe! ;) Etterhvert som fødselen nærmer seg, så får du gi meg mobilnummeret ditt så får du oppdatering der etter det er overstått! :ler:

:kyss:

Hjelpe meg, så fint vær vi har hatt de siste dagene! :) Jeg og Ida koser oss masse ute, er jo faktisk omtrent mer ute enn inne om dagene! :sol: Jeg har allerede fått farge, så det lover godt for sommeren! ;)

I dag har jeg og Ida vært til optikeren. Jeg fikk omsider somla meg nedover, etter avlysninger tidligere pga svangerskapskvalme.. :ler: Men på bussen nedover holdt jeg faktisk på å besvime! :overrasket: Det var skikkelig ekkelt! Først så ble jeg skikkelig klam, så ble jeg kvalm og svimmel - og da måtte jeg bare sette meg ned. Jeg måtte stå hele veien, fordi det ikke var noen sitteplass ved vognplassen... så jeg regner med det var pga det og evt blodtrykksfall at jeg holdt på å svime av. Da var det godt å komme seg ut av bussen og bort til Brilleland!

Hun optikeren ble forresten skikkelig sjarmert av Ida! :hjerter: Hun skrudde jo så klart på sjarmen da... :ler2: Ida skulle til og med ha nuss av henne da vi gikk! :hoho: Også ble optikeren veldig overraska da jeg fortalte at jeg er gravid igjen, og hun kunne i allefall ikke tro jeg er halvveis - for det vistes jo ikke på meg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg skrållan!! :klem:

God helg til deg og Reka :klemmer:

I går var jeg 20 uker. Halvveis. Litt tullete å tenke på, jeg ble jo nettopp gravid. Men på en annen måte, så har jeg vært gravid i evigheter allerede! :ler:

Vi har så og si bodd ute de siste dagene. Jeg og Ida går ut rett etter frokost, og koser oss ute helt til sambo kommer hjem fra jobb på ettermiddagen. Så går vi inn og spiser middag, før vi går ut igjen etterpå. Herlig! :) Jeg har fått masse farge, har skikkelig skille etter singlett på overkroppen, og etter sea band'ene på håndleddene! :ler:

I dag skal vi egentlig vaske hus til søstra til sambo innvaderer huset, men siden det er sol ute så kommer vi ikke i gang! :ler2: Nå driver sambo og Ida på å plukke hvitveis, så skal jeg straks gå ut og lage hvitveiskrans til Ida av blomstene! :)

I magen er det full rulle, skikkelig aktiv krabat det der! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund siden jeg har stukket nesen inn her nå... ble ikke sånn at søstra til sambo kom hit på lørdag. De var hele dagen i Trondheim, men gidda ikke å komme oppom oss.. så de forlangte at vi kom til hjemstedet på søndag istedet. Sambo gikk med på det, og jeg fyrte opp alle pluggene. Endte med at sambo og Ida møtte dem, mens jeg dro hjem til mine foreldre. Jeg gidder ikke treffe folk som er så egoistiske.. :sjenert:

Resten av uka har blitt brukt til avslapning. Jeg har hatt vondt i hoftene, er nok ikke bekkenløsning, men det er vondt likevel. Så jeg prøver å slappe av mest mulig, men det er jo ganske vanskelig med en aktiv 1,5-åring og en samboer som ikke er så lysten på å hjelpe til hjemme... :roll:

I dag kommer sola tilbake, så jeg og Ida skal ut etter hun har sett på Skrimmel Skrammel! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden jeg har vært her nå. jammen er du ikke halvveis allerede. og gratulerer med gutt i magen!

Tusen takk for det! :)

I dag har jeg vaska leiligheten, vaska 2 maskiner med klær, samt fiksa noen blomster ei en krukke ute. Fridag, hva er det? :ler: Sambo er nå på bensinstasjon og handler baguetter til alle mann, så tar vi hjemmelaga pizza litt senere i dag. Godt å ha han hjemme en hverdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på byen og handla litt. Sambo fikk seg dress til et bryllup vi skal i, var kjempefin! :) Ida fikk seg en alldeles nydelig badedrakt, som hun forelska seg fullstendig i! Hun har gått rundt med den uttapå klærne her i ettermiddag! :ler: Lillebror i magen fikk seg en bukse og 3 pysjer. Jeg fikk som vanlig ingenting! :ler2:

Har kosa meg med honningmelon nå! :sikle: Er så bra det går mot sommer, og fruktdiskene fylles opp med meloner og jordbær! :Nikke:

I dag har det faktisk regna. Første dag på leeeenge. Men det ser ut som om naturen har venta på det, for plutselig ble gresset grønt, og bladene på trærne spratt ut! :)

I kveld blir det bare avslapning hjemme. Det skal bli godt, kjenner jeg. Kjenner litt til svangerskapsisjiasen enda, men jeg har blitt flink til å forebygge! ;) Sover med ammepute mellom beina, og sitter hele tiden på pute. Enn at så lite kan utgjøre så mye! :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, nå oppdaga jeg at jeg starta denne boka da jeg var 21+2 med Ida, og det er jeg i morgen med lillebror og! Fiffig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg gått uten sea band hele dagen! Og det har gått kjempebra! :) Håper virkelig det betyr at jeg nå er ferdig med kvalme og oppkast! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et nydelig sommervær vi har hatt i dag! :briller: Jeg og Ida har vært ute hele dagen, og som vi har kosa oss! :) Hun har lekt masse, og løpt frem og tilbake over plena med sine råååååååsa crocs! :ler: Jeg har sittet i solveggen, men i morgen må jeg huske solkrem.. ble litt rød, men ikke verre enn at det er borte til i morgen.

Lillebror har blitt en skikkelig sterking! Han sparker og sparker, og innimellom gjør det faktisk litt vondt.. :ler2: Men det er utrolig koselig og da, selv om han blir veeeeldig sjenert når noen vil kjenne! ;)

Begynner å få litt vondt i hoftene nå, særlig i lysken på høyrefoten. Vil tro det er bekkenet som begynner å krangle, så jeg får bare være forsiktig og ta mine forhåndsregler. Hadde ikke noe problemer med bekkenet da jeg gikk med Ida, så det er jo passe typisk om jeg får det nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en knall start på pinsa! :sol: 19 grader i skyggen, og sol fra skyfri himmel! Vi har vært ute hele dagen, og Ida har til og med tassa rundt i bare bleien! ;) Herlig med en forsmak av sommeren! :Nikke: Sambo har blitt litt solbrent da, for han smurte seg ikke med solkrem før etter han gikk inn igjen! :ler:

Jeg og Ida har bakt langpanne med sjokoladekake til pinsehelga nå i ettermiddag. Den står nå og avkjøler seg, før vi skal ha på glasur. Ida gleder seg skikkelig til å smake, så det er bra det er Barne-tv nå så hun blir litt opptatt med andre ting i mellomtiden! ;)

I dag er jeg litt bedre i hoftene. Gjorde helt syyyykt vondt i går, men i dag kjennes det helt greit ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har rydda i klesskapet i dag. Heiv ut maaaaasse klær jeg ikke får på meg lenger, og det var jammen mye! :sjenert: Men det ble litt greit å få skikkelig oversikt over hva jeg får på meg eller ikke da! ;)

I dag er det overskya og masse vind her. Litt kjedelig at finværet er over for denne gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har rydda i klesskapet i dag. Heiv ut maaaaasse klær jeg ikke får på meg lenger, og det var jammen mye! :sjenert: Men det ble litt greit å få skikkelig oversikt over hva jeg får på meg eller ikke da! ;)

I dag er det overskya og masse vind her. Litt kjedelig at finværet er over for denne gang..

Skriver under på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med lillebror i magen. Så gøy!! :klemmer:

Håper kvalmen er på retur nå og at du føler deg bedre fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...