Burpen Skrevet 21. februar 2007 #821 Del Skrevet 21. februar 2007 Bare hyggelig vennen! Kvalmen var ikke noe særlig heller, så jeg er glad jeg ikke er kvalm nå lenger! er nok ikke noe lillebrøster på vei nei, var nok heller et litt for stort inntak av brownies og fastelavensboller, og for lite inntak av fornuftig mat! Gikk over ganske fort bare jeg fikk i meg litt skikkelig mat! Dessuten så ser ikke Ida på når mamman og pappan koser seg... Kjempegøy med treff! Ida var helt i hundre i hele går, skikkelig gira opp etter å ha tafsa litt på andre babyer! Og det med kyssinga har hun etter tanta si.. Ikke deg nei grønnsåpe! 30 effektive er iiiiiiiiiiiiiiiiskaldt!!!! da jeg og Ida sto opp i dag var det 12 grader inne, det trekker så fælt her! Blir ikke noe trilletur i dag, det er sikkert og visst! Sambo var helt ispinne da han kom fra skolen, og han hadde kjørt! Heldig dere, som har plussgrader! Mulig jeg pakker kofferten og kommer en tur og tiner meg litt! Megadiger tilbake til søte Burpen! ← Du skulle bare visst hva de småtrolla får med seg... *knis* enda mer! Hjelpes meg,- 12 grader inne? Bare pakk kofferten og kom på besøk til meg No problem! Du kan tilogmed få ønske deg middag (så lenge du ønsker deg noe som man ikke blir kvalm av, fordi det egentlig ikke er middag ) :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grønnsåpe Skrevet 21. februar 2007 #822 Del Skrevet 21. februar 2007 Kjempegøy med treff! Ida var helt i hundre i hele går, skikkelig gira opp etter å ha tafsa litt på andre babyer! Og det med kyssinga har hun etter tanta si.. Ikke deg nei grønnsåpe! ← hehe begynte å lure men joda. Kan nok skrive under på at hun har det av den ANDRE tanta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. februar 2007 #823 Del Skrevet 21. februar 2007 Tuuusen takk for Ida-skryt fra deg også! Om dere skulle få en jente, så værsågod å kalle henne Ida! Ida er jo så fint et navn, man kan jo ikke "nekte" andre å kalle barna sine det! ...og nå blir jeg jo forferdelig nysgjerrig på hva gutta dine heter?! Du skal se det blir en liten attpåklatt på dere etterhvert, så du får brukt Ida-navnet! ← Godt å se at det er flere som lett blir nysgjerrige... Sender deg en PM! Nå skal jeg straks legge Storegutt - så får komme sterkere tilbake senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 22. februar 2007 #824 Del Skrevet 22. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 22. februar 2007 #825 Del Skrevet 22. februar 2007 Gleder meg forresten til å se "før-og-etter"-samboer'n til m, etter at han har vært på besøk hos oss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #826 Del Skrevet 22. februar 2007 Hjelpes meg,- 12 grader inne? Bare pakk kofferten og kom på besøk til meg No problem! Du kan tilogmed få ønske deg middag (så lenge du ønsker deg noe som man ikke blir kvalm av, fordi det egentlig ikke er middag ) ← Koffert så godt som pakket - er 12 grader inne i dag også!! men jeg drar ikke før i kveld altså, for jeg vil ha med meg babysvømming i ettermiddag! Snille, snille Burpen som åpner dørene for kalde Skrållan! Middag ja... hm, vet ikke helt hva jeg vil ha jeg... Synes det er så vanskelig å tenke på mat når jeg sitter her mett! hehe begynte å lure men joda. Kan nok skrive under på at hun har det av den ANDRE tanta ← Hihi! Godt å se at det er flere som lett blir nysgjerrige... Sender deg en PM! Nå skal jeg straks legge Storegutt - så får komme sterkere tilbake senere... ← Tusen takk for PM vennen! ..blir alt for fort nysgjerrig... kan trøste meg med at det ligger i slekta! ← :kys_2: Gleder meg forresten til å se "før-og-etter"-samboer'n til m, etter at han har vært på besøk hos oss!! ← Hun skal bli så bortskjemt! Hun skal slippe å løfte en finger før fødselen, han skal shine opp kåken til lillegutt kommer, også etter fødselen skal m bare sitte i sofaen og kooooose seg med barna mens samboern flyr rundt og steller i hjemmet! :rosasmil: detta blir bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 22. februar 2007 #827 Del Skrevet 22. februar 2007 Bare innom og titter! Det var da fælt så mye kyssing det er på Ida da Får håpe hun slutter med det før hun er fjortis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 22. februar 2007 #828 Del Skrevet 22. februar 2007 Det var da fælt så mye kyssing det er på Ida da Får håpe hun slutter med det før hun er fjortis ← Ingen fare, tror jeg,- hun må jo bli møkkalei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 22. februar 2007 #829 Del Skrevet 22. februar 2007 Håper det var kjekt på babysvømming idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 23. februar 2007 #830 Del Skrevet 23. februar 2007 Jammen meg så blei det tre Burpe-innlegg på rad her... Ønsker deg, Ida og sambo en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #831 Del Skrevet 23. februar 2007 Bare innom og titter! Det var da fælt så mye kyssing det er på Ida da Får håpe hun slutter med det før hun er fjortis ← Ja, hun kysser fælt den lille rampen vår! Får virkelig håpe hun slutter før hun er fjortis ja.... Ingen fare, tror jeg,- hun må jo bli møkkalei! ← Så sant, så sant! Håper det var kjekt på babysvømming idag! ← Det var veldig kjekt, referat kommer! Ida var hakket mer grinete enn ønskelig, men det gikk da bra likevel! Jammen meg så blei det tre Burpe-innlegg på rad her... Ønsker deg, Ida og sambo en riktig god helg! ← Tuuuusen takk for det, og du må ha en strålende helg med sambo og Burpelita i magen du også, kan godt hende det er en av de aller siste helgene dere har før hun kommer vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #832 Del Skrevet 23. februar 2007 I går gjorde jeg ikke så mye, jo - jeg gjorde litt husarbeid på formiddagen! Godt å få gjort noe, og i løpet av helga skal jeg skifte på senga til oss voksne, pluss vaske litt. Gikk ellers bare og trampa og gleda meg til babysvømminga... Ida hadde ikke sovet så mye på dagen, så hun ble litt grinete etterhvert mens vi bada, så det ble ingen dykking på oss... Flere andre babyer dykka, men vi lekte oss mest og bare kosa oss. Lærte et ligge-grep, men jeg syns det var litt vanskelig jeg... De lange føttene til Ida ble liksom i veien da jeg skulle snu henne. Egentlig er jeg usikker på om Ida ble redd av vannet i går da vi skulle dykke, eller instruktøren... Makan til hårete mann skal man lete lenge etter, skikkelig Arne Marcusen (for de som så Hotel Cæsar..)! For hun smilte og lo med en gang mannen gikk videre til neste baby.. Hun er jo i alderen for å begynne å bli skeptisk til fremmede nå! Da vi kom hjem, hoppet jeg og Ida i dusjen, for jeg orker ikke å pese med å dusje oss begge i garderoben i svømmehallen. Mye lettere å gjøre det hjemme! Ida var så trøtt etterpå at hun sovna nesten før vi rakk å gi henne kveldspuppen og legge henne! Pga det da, så ble det en rar natt, for hun våknet så tidlig for å ha mat... Hun våknet i 1-tiden, og det ble litt tyngre for mamman å fordøye, særlig med tanke på at natten før fikk jeg sove til halv 6 før hun ga lyd fra seg... men hun fikk da mat, men roe seg etterpå ville hun ikke! Så hun holdt på i 2 timer før hun endelig sovna igjen! Da sov hun til sambo sto opp i halv 8-tiden for å dra på skolen. Ida fikk morgenpuppen sin, før hun sovna i senga kliss inntil meg! Litt upraktisk, for jeg turte ikke å røre meg, men veldig koselig! I dag har vi ikke gjort så mye, har vært kaldt og vindfullt i dag også, så vi har holdt oss inne. Har vasket klær og laget middag, ellers har jeg bare kooooost meg med Ida og sambo. Ida driver fortsatt og nusser i hytt og pine, er skikkelig sikkel-nusser vi får! Hun skulle absolutt nusse meg i bassenget i går også, men heldigvis skulle hun ikke borti noen av de andre babyene! I morgen skal jeg prøve å komme meg på trening igjen, om natta blir god! Håper det, for nå har jeg et behov for å røre på meg kjenner jeg. Har blitt så dårlig med trilleturer uka her, pga kulden og glatta. Aner ikke hva vi skal gjøre i kveld, men jeg tror jeg og sambo skal se siste episode av Prison Break, så er vi ajour med episodene som gikk på tv3 i høst! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. februar 2007 #833 Del Skrevet 23. februar 2007 Hellu! Så herlig med Nusse-Ida! De gjør så mye deilig disse små... Høres ut som babysvømming er stas for både liten og stor... sett borti fra Anre Marcussen-kopien... (Jeg kunne forresten ikke fordra han skuespilleren før, men etter "skal vi danse" fikk jeg et helt annet inntrykk av ham....) Håper helg blir deilig for dere alle tre! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. februar 2007 #834 Del Skrevet 23. februar 2007 [...]har vært kaldt og vindfullt i dag [...]← Måtte le litt da jeg leste akkurat den setningen... Når noen er 'VINDFULL' her hos oss... ja, du kan jo tenke deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 25. februar 2007 #835 Del Skrevet 25. februar 2007 Så herlig hun er, nusser og nusser Har du hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. februar 2007 #836 Del Skrevet 25. februar 2007 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. februar 2007 #837 Del Skrevet 26. februar 2007 Har dere hatt en fin helg, snuppa!? Måtte le av Ida som var litt skeptisk for instruktøren Skjønner henne godt, jeg, jeg tror jeg hadde blitt redd selv, om jeg hadde vært så liten, og møtt på den digre kosebamsen (etter pelsen å dømme...) Hørtes koselig ut å ha en sovende Ida kliss inntil Å, så fantastisk det må være og være mor! og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. februar 2007 #838 Del Skrevet 26. februar 2007 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #839 Del Skrevet 26. februar 2007 Hellu! Så herlig med Nusse-Ida! De gjør så mye deilig disse små... Høres ut som babysvømming er stas for både liten og stor... sett borti fra Anre Marcussen-kopien...(Jeg kunne forresten ikke fordra han skuespilleren før, men etter "skal vi danse" fikk jeg et helt annet inntrykk av ham....) Håper helg blir deilig for dere alle tre! ← Nusse-Ida er helt fantastisk! Babysvømming er ukas høydepunkt, for oss alle tre! Arne Marcussen er heldigvis ikke hovedinstruktøren, så neste gang er han ikke der. Blir spennende å se om Ida reagerer annerledes da! Jeg så ikke så mye på "skal vi danse" jeg, så jeg har han litt opp i halsen enda... Helga ble super, som vanlig! Måtte le litt da jeg leste akkurat den setningen... Når noen er 'VINDFULL' her hos oss... ja, du kan jo tenke deg... ← skal vi tenke sånn om "vindfull", så er jo Ida bestandig vindfull... Hun slipper vind i histen og pisten, og det lukter ikke godt! Så herlig hun er, nusser og nusser Har du hatt en fin helg? ← Hun er kjempeherlig, skikkelig hjerteknuser! Helga har vært veldig bra, referat kommer! Innom med en ← tilbake til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #840 Del Skrevet 26. februar 2007 Har dere hatt en fin helg, snuppa!? Måtte le av Ida som var litt skeptisk for instruktøren Skjønner henne godt, jeg, jeg tror jeg hadde blitt redd selv, om jeg hadde vært så liten, og møtt på den digre kosebamsen (etter pelsen å dømme...) Hørtes koselig ut å ha en sovende Ida kliss inntil Å, så fantastisk det må være og være mor! og ← Helga har vært god den, skal skrive om den etterpå! Hadde blitt livredd av han mannen jeg også, for han er skikkelig ape på overkroppen! Så på øynene til Ida at han var litt vel skummel, hun fikk skikkelig måpe-øyne før hun begynte å grine.. Og ikke bare er han så hårete, han gestikuler så innmari med munnen når han snakker at det hele blir bare latterlig! Sove-Ida helt inntil er helt toppers! Det er så godt å ha henne så nære, og vite at hun er så avhengig av oss, og allikevel har blitt så selvstendig... Hun er jo hele livet mitt nå, det aller helligste jeg har. Bortsett fra sambo da så klart, men han klarer seg jo selv i løpet av en dag... Det å være mor kan ikke beskrives på en annen måte enn . bare vent å se! og :kys_2: ← :kys_2: tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå